Гранти для переробних підприємств

Грантові програми для переробних підприємств — це можливість для нових викликів та інноваційного розвитку. Консультація, розробка та супровід отримання гранту в сумі до 8,0 млн грн якісно — це можливо.

Бізнесу сьогодні вкрай складно… Лунає дуже часто така думка. Але все ж таки є виключення. Хтось вийшов на зовнішній ринок, хтось відкрив виробництво, а хтось релокувався та знайшов нові ресурси. В усіх свої інсайти та випробовування, бо різна ситуація в самій компанії, а зовнішня ситуація спровокувала певні рухи.

Але про це буде наступний допис, сьогодні — про страхи щодо грантових програм.

А саме про державну програму для переробних підприємств. Коротко про зміст, щоб було зрозуміло про що мова.

  1. Ключова відмінність від міжнародних грантів — ця програма містить певні вимоги, а саме:
  • створити певну кількість робочих місць (залежить від суми гранту);
  • здійснювати діяльність не менше 3 років;
  • сплачувати податки в бюджет, зокрема, за працевлаштування робітників.

2. Фінансування надається ФОП та ТОВ на придбання обладнання, а саме:

  • придбання основних засобів виробництва (верстати, технологічне обладнання);
  • введення в експлуатацію верстатів, технологічного обладнання; 
  • доставка придбаних верстатів, технологічного обладнання.

3. Є звісно певний ризик не отримати таку допомогу, це будь-які судові спори та заборгованість перед бюджетом та загалом все, що погіршує репутацію підприємства.

Звісно процедура зрозуміла та прозора:

  • Пишемо бізнес-план, після обговорення підстав для користування такою допомогою.
  • Завантажуємо в застосунок «Дія» бізнес-план та відповідаємо на питання самого застосунку.
  • Чекаємо запит на додатковий пакет документів, який надаємо в «Ощадбанк» (він є партнером за цією програмою).
  • Відповідаємо на відповіді при розгляді в Мінекономіки.

Після погодження є 10 днів для перерахування частки проєкту (50 % маємо профінансувати за рахунок обігових коштів), та чекаємо на зарахування грантової програми.

Що головне в цій процедурі — економічна доцільність та ефект, який маємо отримати після придбання вказаного обладнання.

Це працює та чи можливо? З власного досвіду отримання позитивного погодження для своїх клієнтів — так цілком. Є вдалі заявки та проєкти в усіх видах грантових програм, і в кожного є можливість звернутись за консультацією, щоб зрозуміти, наскільки цей інструмент саме ваш.

Окремо варто зазначити, з чим стикаємось та коригуємо протягом планування (бізнес-план має бути створений на 36 місяців):

  • У багатьох підприємств є головний бухгалтер, який веде бухоблік, а от фінансовому плануванню увага не приділяється.
  • Відсутнє розуміння структури видатків та, звісно, відсутній своєчасний контроль та можливість зменшення певних статей.
  • Рентабельність та фінансові показники, які вимірюють ефективність не контролюються, через то певні процеси не відслідковуються (відсутні значення з чим та що рівняти: клієнтська база / показники зростання не тільки за кількістю, а і за якістю, навантаження на певних працівників та структуровані посадові обов’язки / штат росте — ефективність «падає» тощо).
  • Загалом звітність робиться заради звітності, тому аналітична складова та висновки відсутні, через то в колективах є вакуум та іноді певні конфлікти через непрозорі межі відповідальності.

Тут бізнес-план (який має все ж таки бути як інструмент планування, та визначати зони та вектор розвитку, навіть в умовах невизначеності) допомагає подивитись на підприємство більш структуровано та свідомо. Іноді лунає така думка, що консультант — це людина, яка прийде розказувати, що погано працює або взагалі не працює. Спробуйте винайти свого консультанта.

Що отримують наші партнери-клієнти: можуть почути ще одну думку щодо певних інструментів, чи що має більший ефект втілення, пропоную поспілкуватись с керівниками підрозділів у форматі генерації ідей та можливість обговорити тренди та перспективи ринку — все з певним фокусом на досвід компанії та її ресурси.

Звісно, питання постає тільки одне — який ресурс можна залучити задля збільшення ефективності компанії. 

Знайомство з компанією починається раніше із соцмереж, форумів, описів вакансій та інших ресурсів, картина на 80 % вже зрозуміла. Цифровий світ дає можливість багато побачити та проаналізувати, тому зустріч то є вже співпраця на покращення.

Наступні дописи будуть про реальні кейси, вони про дистрибуцію, HR-бренд та мотивацію / залученість, звісно, без назв компаній — етика понад усе.

Саме тому ми не тільки створюємо бізнес-плани, готуємо заявки на гранти для переробних підприємств та розвиток власної справи, а ще й навчаємо цих навичок на наших курсах: 

1. Підприємець. 

2. Ефективний керівник. 

Консультація за телефоном [відкрити контакти]+38(067) 631-30-07


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини Бізнес планування, аналітика Менеджмент, управління, KPI