TRN.ua — 8 лет! Скрыть баннер
Направления обучения
Оценка посетителей
(по 201 комментарию)
При заполнении формы была допущена ошибка
Неверно заполненные поля отмечены красным.
Пожалуйста, проверьте форму еще раз.
Ваша оценка
Выберите мышкой число звезд, на которое вы оцениваете учебное заведение и кликните, чтобы зафиксировать результат.
Имя*:
Комментарий*:
не более 1000 символов (введено: 0)
Проверочный код*:
5 английских букв:
 или Отменить
,

Знаете, я конечно много хорошего слышала и знаю за колледж. Но так как позволяют себя вести некоторые преподаватели- это ужасно! От молодежи требуют вести себя уважительно. А если сами работники колледжа ( я не говорю о всех, лишь о некоторых) позволяют себе бухать, курить, не побоюсь даже слов развратно себя вести,так что это видят студенты и все в ВК, какой они подают пример? Что они, дамы, которым около 30 лет, ведут себя как малолетки? Чего вы ждете от других? Какая Европа, за которую вы так стоите? Что вы себе позволяете?

,

Не законное требование спонсорской проплаты при поступлении (1000 грн)
Каждый месяц надо сдавать деньги на всякую ерунду (в общей сложности 50-70 грн )
Некоторых учебников не выдают на руки.
Заставляют ходить на барабаны. Прямым текстом говорят что поднимает оценки за это. Если не будешь ходить завалит.
Некоторые мастера и учителя позволяют себе повышать на нас голос и прямым текстом говорить что мы- никто, а их надо уважать.
На 8.00 линейки 2-3 раза в неделю, явка обязательна.
Дежурства по колледжу и общаге. В общаге надо просыпаться раньше и мыть этаж, умывальники и комнату самоподготовки, так же и вечером. К-ство дней дежурства зависит от к-ства человек в комнате. Так же уборка первого этажа и кухни тоже на детях.
Кухня и душ в общаге только на первом этаже. Душ работает не каждый день.
В комнату имеет доступ воспитатель. Он проверяет порядок пока дети на учёбе, если где то что то не под ленеечку сложено ставят два и заставляют дежурить на этаже.

,

Люблю цей коледж - та поки без взаємності*

,

Навчаюсь в коледжі, усе дуже подобається)
Вчителі найкріщі, не жалкую що сюди поступила*

,

Я випускниця коледжу. Спочатку вчилася на кравця, а потім на технолога. Зараз працюю в Київі на фабриці "ВОРОНІН". Постійно згадую ті роки, що провела в коледжі та своїх наставників Галину Миколаївну, Людмилу Петрівну, Ніну Іванівну. Дякую всім. Талановитих Вам студентів та успіхів.

,

Три года назад окончила колледж. Очень довольна уровнем полученных знаний. Преподаватели парикмахерского отделения творческие люди и умеют работать с нами, молодежью. Сейчас работаю по специальности и не чувствую недостатка в знаниях.Большое им спасибо!

,

Я, теж, випускниця ІКТ. Зараз начаюся в університеті і працюю за спеціальністю. На сесіях користуюся і коледжанськими конспектами (Надрудної Т.М.). Саме в коледжі мене навчили вчитися. За це дуже вдячна своїм педагогам!!!

,

Я випускниця ІКТ. Зараз навчаюсь в НТУУ "Київський політехнічний університеті". Дуже вдячна всім педагогам коледжу. Тепер я розумію Вас!!!! хоча я і зараз студентка, але найкраще моє студентсво було в коледжі. Особлива вдячність: Дрощинській Н.Г., Малюк В.В та Щипській Т.П. - ви круті!!!

,

Добре там, де нас не має ... Хтось мудрий сказав! Вчусь третій рік - всім задоволена. Мало де зустрінеш, щоб з тобою носилися, як "з писаною торбою" - це я про педагогів. Заклад доглянутий, затишний, нові меблі, устаткування, комп"ютери.

,

А я скажу так : парни поступайте сюда!!! Тут такие условия для вас - девченок класснющих тьма - все при нарядах (причем сами шьют), ухоженые да еще и умнинькие!!!!!!!!!!!!!

,

Я студент першого курсу. До мене навчався брат на ІКТ. В минулому році він випустився. Все влаштовувало: і навчання і взагалі студентське життя. Гуртожиток нормальний, особливо у порівнянні з іншими коледжами міста. До студентів тут ставляться нормально. Поки все нормально, а далі напишу.

,

Дуже приємно навчатися в коледжі, де панує дружня атмосфера. Вражає колектив викладачів, а саме його високий рівень та толерантне ставлення до нас, студентів.
Мені пощастило, що я навчаюсь саме в Білоцерківському коледжі сервісу та дизайну!

,

Вражає великий вибір секцій та гуртків, що функціонують для різнобічного розвитку молоді. Театр моди та зачіски «Діамодус», Народний ансамбль барабанщиць, вокальний та танцювальний ансамбль, команда КВН «Машина Zінгера», спортивні секції: волейбол, баскетбол, теніс, шейпінг.

,

Кращого навчального закладу, ніж наш коледж, немає. Від навчання в БКСД я отримую задоволення тому, що викладачі грамотні, доброзичливі, витримані, терплячі з розумінням ставляться до кожного студента та учня, хвилюються за них і охоче допомагають. З перших днів навчання вони доступно пояснюють всю красу тієї чи іншої професії.

,

З першої хвилини перебування в коледжі, розумієш – ти вдома. Відразу після вступу була вражена тим як тепло ставляться до «першокурсників» викладачі. Всі вони професіонали, терплячі та сильні люди, які охоче допомагають своїм студентам. Зараз я навчаюся на III курсі і вдячна їм за всі мої успіхи, яких за час навчання було не мало.

,

Навчаюсь на відділенні інформаційно-комунікаційних технологій, вже третій рік. В цьому році випускаюсь. На мою думку, це відділення - найкраще, а викладачі найдосвідченіші. Серед всіх, я б виділила таких: Алієва Т.М. та Копитько Н.Г Хто прагне здобути знання - буде йти до своєї мети, але якщо не хочеться навчатися, то можна знайти безліч недоліків навіть в ідеальному!!!!

,

Парни не поступайте сюда!
Тут для вас плохие условия!
На весь колледж один мужской туалет, и в том нет ни туалетной бумаги, ни мыла!!!!

,

Извините пока я учусь написать не могу.
Как закончу обязательно напишу. + Знаю что она часто свою роботу скидывает студентам. Сама ничего не шарит и ничего не делает.
Надеюсь вы догадались ;)

,

Вибачте, а не могли би Ви, написати кого саме ви мали на увазі. Бо так можно образити й іншу людину, яка на це не заслуговує.

,

я студентка, у меня пару ведет такая тупая .....
я когда задала вопрос по ней видно было что она не понимает нечего рассказала такой бред, а когда я пришла и прогуглила инфу дома была в полном шоке.

,

Коледж не такий вже і поганий як про нього деякі пишуть. Якщо ти прийшла навчатися то знання дають хороші, а якщо тільки пересидіти пару років то причин можна знайти безліч. А найголовнішу проблему шукай в собі. Мені тут дуже подобається.

,

Я тоже бывшая студентка коллежа, закончила его на технолога, в 2013 году, защита прошла нормально! Всем довольна.
Скажу так проблема ток с расписанием а так норм, тот кто хочет учиться учиться нормально.

,

це ше не саме страшне, що ви пишите за розклад. У нас тоже розклад не совпадав коледжа з відділенням. я все знаю не по наслишкі. Сама там вчилась, а зараз родичка вчиться. Вона трохи в шокі, але не за розклад, а за інструмент. а кому жаловаться? Ви доживіть до 3 курса, тоді побачите кошмар захисту диломів. от там пристаркувате керівництво проявляє по повній. нічогісенько не понімають, не слухають нас, а саме шокіруюче ставлять нам оцінки за диплом. Я вже випустилась, роблю по професії , але захист помню гарно. Ми в групі вірш написали даже після захисту. це був кошмар. ми вчилися і навчилися багато наших працює в салонах в БЦ і Києві, але захист не забудемо. їм роботи наші не нравились, самі нічого не вміють, а нас оцінюють. Сміх та й годі. таке може буть тільки
в БКСД. вірш уже не помню, але якшо в когось залишився з наших , то напишу.

,

Тут плохое отношение к студентом тем что они не хотят прислушиваться к ним! Расписание делается с сегодня на завтра и то может в 22:00 поменяться или еще хуже с утра приходишь а оно совершенно другое!
Тот кто его составляет полный ноль в этом, видно человек вообще туповатый! Даже место римской "V" ставит "У"!!!
И вообще где это видано что бы не было постоянного расписание на семестр!
Пожалейте детей! Не поступайте сюда!!!!
Гороно помогите!!!!!

,

А стосовно гуртожитку, то внас до четвертого курсу, всі потікали на квартири і причому, не погані дівчата, а ті хто гарно вчився. Так вай фай є - іщо далі? Коли студентів не має на парах, вихователі нишпорять по кімнатах. Питання чому? Може зарплата маленька? У вечері, якщо хочеш піти на побачення, не має питань- платиш вахтеру 100 грн. і можеш хоч до ранку гуляти. Гаряча вода є, але де аж на першому поверсі. ПРикольно бігти помитися в одну душову з 5 на 1 поверх. Кухня теж на першому. От і донесе зварений суп з першого на вищі поверхи, щоб він не розлився. На сьогоднішній день це відстійна общага, котра не відповідає вимогам сучасності. Те що її завішали штучними квітами ще не значить що там все гаразд.

,

Не вірте нікому. А якщо по правді, не все так добре. Шановні батьки, якщо ви хочете віддати сюди свою дитину, то поміркуйте над своїм рішенням ще раз. Головна проблема цього закладу, це повна відсутність розкладу. Пари змінюються щодня, тобто, розклад ми дивимося сьогодні на завтра і так щодня. Нормально підготуватися до занять не маємо змоги. Тай вчителі бідні завжди не знають коли буде наступна пара. Ми, студенти, неодноразово зверталися до заступника директора Світлани Вікторівни та й до самого директора, стосовно цього розкладу, а реакції ніякої. Краще підіть в інший навчальний заклад - де нормальні умови навчання. Де станом на 1 вересня висить розклад який нізаяких умов не змінюється до кінця семестру. А тут можуть пари не ставити два місяці а потім ліпити по 4 одинакові кожного дня. Не має в цьому закладі порядку, пристаркуваті керівники не можуть навести порядку. Не має свободи думки, все як в тюрьмі. Батьки дайте своїм дітям щасливе студенство. Тут цього не буде. І це правда.

,

Общага в коледже хорошая, условия нормальные + есть стиралка, круглосуточная горячая вода, вай-фай! А закрываеться потому что много не совершенно летних, из-за них мы страдаем, а так норм! Вы поишите такие общаги с нормальным поведением, где не курят в комнатах и не кричят ночью мешая спать!

,

Коледж нормальный, учетеля нормальные, убирать не хочеться но это нас учит к дисцыплине.

,

Норм если ты хочешь учиться, а тот кто бездельник того всё настраивает!

,

это тюрьма а не колледж,общага до 21:00,комендант шарит по комнатах пока мы на парах,дурдом короче((((((((

,

Кто хочет учиться, тому в этом колледже будет легко.

,

Очень не советую этот колледж .....хрень полная ...ппреподы валят по полной ........
В общаге теплой воды практически нету .....чтоб помыть голову нужно греть воду или вставать в 6 утра чтоб ее помыть .....про все остальное вобще молчу

,

класний коледж,преподаватели просто супер!!!

,

колледж отличный.

,

прошу простіть і відпустіть: хочу жити і радіти, як це навчання вже обридлои Бажаю знайти своє місце в житті всім і собі!

,

скільки тут вчився (а вже 3 рік) то адміністрація розкладом крутить як циган сонцем. вигідно їм чи шо? а ці драяння класів, коридорів і щодня
ото комусь копійка осідає у кармани

,

Співчуття тим хто тільки вступив у цей ...

,

коледж классний, і не вірте нікому!
...і практику завсім не важко відробляти, а навіть і корисно)

,

Навчалась я тут 10 років назад ще було ВПУ12 .На перукаря.Скажу так,базу дають тут достойну.Наталія Федорівна була в мене майстром.Вимагала з нас знання і не тільки вона ,а й інші викладачі.Я щиро вдячна за це.Тому що зараз успішно працюю в салоні.Постійно проходжу курси весь час удосконалюю свою майстерність.Скажу так, вкого є бажання той хабарі не плотить.І в майбутньому стає успішним майстром свого діла.Тож робіть студенти висновки.І не нийте, що погані викладачі.Щоб бути успішним потрібно трудитись.І так само ми чергували по нашому ВПУ.В столовкі як згадаю,прикольно було .Золоті ці студентські роки.А хто зараз директор? Тоді була Степура Алла

,

складно

,

В Советском Союзе бы оценили методы работы руководящего состава коледжа. Правящая верхушка сидит на своих местах уже по 30 лет как Брежнев и методы остались те же. И этот коледж не станет ни на каплю лучше пока не скончаеться последний вождь.

,

Навчаюся на 3 курсі, за спеціальністю "технолог". Проблем з навчанням не має (звичайно, іноді постаратись потрібно, не без цього) якщо є бажання вчити , викладачі завжди допомагають та підтримують. А те, що раз у місяць виділити 10 хвилин, та прибрати в коридорі, я думаю ніяк не завадить для навчання, і не привід казати, що тут погано. Це для того, щоб не розслаблялись!) Звісно, тому хто не навчається та прогулює, дійсно буде здаватися тяжким навчання, тому що будуть проблеми зі знаннями та виникатимуть конфлікти з викладачами. Тому, не вірте всій гидоті яку тут пишуть. В нас весело, не жалкую, що навчаюсь тут.

,

Коледж нормальний,ставлення вчителів впринципі нормальне,одне неподобається- те що по поточним оцінкам можуть бути всі 5,а екзамен складно здати. І ще чергування це по коледжу,взагалі кому скажеш з інших навчальних закладів-всі дивуються що ми самі ж миємо коридори.
А так Кожекіна класний викладач,вимоглива звісно,але це потрібно нам самим. Бойченко С.М. взагалі найкраща,ми її обожнюємо!

,

БКСД- найкращий коледж в Білій Церкві. Я навчалася з 2006р. по 2009р. Велике дякую всім викладачам, особливо Павленко, Поштаренко і Поліщук)))

,

що за фігню тут пишуть!!!Цей коледж самий найкращий!!!
Невірте нікому я тут учусь 3 рік і мені все подобається!!))

,

ставте росписание на следующий день хотябы ввечере!!!!

,

Як задовбав ваш коледж з вашим театром,конкурсами, ансамблями, Перлинами та Містерами, спортивними секціями, а особливо з вашою взяточніцею Кожекіною Т.В. Скоріше все б закінчилось...

,

Кожен викладач перукарського хоче аби діти вміли і знали все, що їх навчають, а Титяна Володимирівна справжній майстер своєї справи. Хто хотів вчитися, всім було легко і всім допомагали як просили.В коледжі тільки й роблять те, щоб ми хотіли йти на пари і нам цікаво було вчитись. Знайдіть ще один такий навчальний заклад в Білій Церкві скільки уваги приділяють студентам? В театир ходим, на висавки їздим, в конкурсах участь берем, в ліс всим коледжом ходим, ансамбель барабанщиць є, Діамодус, Перлина коледжу, Містер коледжу, спортивні секції ... що вам ще не вистачає? ми закінчуємо навчанння і чесно кажучи, коли приїздиш на перукарське, то хочеця довше там побуть, поговорить з викладачами, одногрупниками, бо розуміємо що скоро все закінчеця!

,

краще б ви чітлялись до вчительки з санітарії, ось вона точно бере гроші.

,

как же это надоело...мамочки,студенты...преподы..и все такое все говорят что берет ета ворона но ни один из вас умных к деректору и расскажите.а то только надписи а что рассказывать если никто не преподы ни бойченко нифига не делаю...зачем етот лепет берет ето правда и все ето знают ни кто ее не выганяет...и не выганит потомучто она походу делится со всеми....ей ворона помни ети деньги тебе на лечене пойдут...

,

яка мама? підставна утка ось хто! Кого ви дурите? Мами не пишуть коменти в інтернеті, а відразу йдуть до директора і розбирають, відстоюють права своєї дитини. А якщо щось не подобається, то забирають документи свого дітятко, бо воно не може вчитись в цьому коледжі.
Так що не потрібно нам тут лапшу вішати.

,

Мамочка!!! Вам РЕСПЕКТ і УВАЖУХА!!! Але собирайте бабло на колористику. Дуже вам К.Т.В. за все благодарні... А особено за колористику,після якої ми чуть голі не остались. Проводьте свій експеремент і далі, але вже без нас.

,

Про які вибачення та наклеп може йти мова ??? Ви , Тетяна Володимирівна, про себе ДУЖЕ ГАРНОЇ ДУМКИ!!! Да, вибачатись потрібно,але ВАМ - за те,що ви берете такі хабарі. А також потрібно вибачатись директорові за те,що в нього працює такий викладач. Хоча ВИ НЕ ВИКЛАДАЧ, ви ДАЇ на трасі!!! Тому і дозволяєте собі такі побори. Шановні абітурієнти, не йдіть навчатися в цей коледж, тому що це найгірший коледж міста, де працює найгірший викладач КОЖЕКІНА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА!!!

,

Прочитала комментарии и ужаснулась!Во-первых,девочки,учите грамматику,вам не в колледж нужно,а обратно в 1 класс!!!Я училась в колледже в 2004-2006 годах и он мне дал отличные знания!Никто никому не платил!!!Платит тот у кого нет мозгов и не хочет учится!!!Огромное спасибо мастеру Риме Васильевне и всем педагогам,очень часто вас всех вспоминаю:)))

,

а я багато чого навчилась від К.Т.В. За всі свої базові знання і навики я завдячую саме їй. Вже зараз я маю за плечима і інший досвід, бо повишала свою кваліфікацію. Але вся база дана в коледжі викладачами перукарського відділення мені стала у нагоді. На сьогоднішній день успішно працюю в салоні і дуже задоволена. Дякую всім викладачам!
учбовий матеріал викладаеться для всіх студентів однаково, бери до несхочу, а то чи бере ці знання студент це все справа кожного особисто

,

да и это правда,и уже не один год(5 лет как минимум) К.Т.В. .Самое обидное что и будет брать и никто ничего не делает.Смотрите,а то так и до Министерства образование дойти может,сразу с доказательствами минуя бездейственного директора!!!!!!!!!!!!!!! А в колористике она полный профан,раз такое намешала что вместо пепельного стал человек жёлтым как цыплёнок и есть свидетели.,только заумными фразами прикрывается.

,

К.Т.В. вибачте нас за наклеп. Нам дуже соромно

,

Від Пупсіка ,Мані,Гані,Віки,Ялинки,Насті ...............зараз дуже вигодно писать самій К.Т.В ми не дурні і все розуміємо і понімаємо ..і не будемо здивовані якщо і далі ще будуть писать такі підставні утки або вона сама.Але взятки вона бере і не малі і про це всі знають і ми студенти і наші батьки і зав.віділення Світлана Миколаєвна і директор.І що удівляє все сходить з рук!!!!А мабуть вона з ними ділиться!? щерез те і прикривають!!!!

,

всі говорять за гроші, а ви поговоріть краще про знання. платять ті, хто нічого не знає по предмету. Не хочете платити не платіть! Вас ніхто не змусить! Правильно користувач "перший курс 2012" говорить йдіть на комісію і докажіть усім, що ви знаєте, покажіть глибину своїх знань і докажіть, що ви заслуговуєте гарну оцінку

,

Шановні користувачі, тобто ті хто пишуть по наводці Бойченко хвалебні оди Кожекіній. Так - це правда, вона гребе і все перукарське гребе. Це вже не легенда а биль про побори на перукарскькому. Так гребе ваша Кожекіна, а те що ви пишете гадості на першокурсницю то це непорядно, ви ж правди не знаєте. Може Настя їй і не платила, вона здавала своїми знаннями, але з інших Кожа бере. А чому мовчать групи Перукарів з яких вона вимагала по 200 грн. а після того як вони звернулися до Бочки то все ї прикрилось. Взагалі, шановні, кінчайте це рукоблудство. Не хочете платити не платіть а вчіть, не хочете вчити то платіть, ніхто вас не осудить. Але не обливайте брудом всих, адже не всі однакові. А якщо у вас є докази провини цього викладача то зверніться з ними до деректора, вона порядна і справедлва людина і вам допоможе. Нам студентам інших відділень соромно, що ви таке пишите, будьте порядними і не ховайтесь за псевдонімами, підійдіть і скажіть конкретно що і в кого вона бере.

,

суперський коледж!!! не вірте тому, що тут написано!!!

,

Всім привіт!!! все те, що я тут прочитала просто жах!!! сама навчалася 2 роки та 6 місяців нічого подібного не помічала!!! вчила, здавала, все без проблем!!! зараз працюю, дуже задоволена тими знаннями, які отримала в коледжі!!! всім велике дякую!!!

,

шановні поступаючі! Якщо ви відчуваете, що це ваше, не слухайте тих, хто вас відмовляє!!!!

,

Я проварилась в этой каше не один год, и из моих уст тоже звучали фразы, что-то типа: "я хочу чтоб эта учёба поскорее закончилась" или что-то подобное... все студенты хотя бы один раз говорили что-то подобное, но это ничего не значит. Я люблю учиться, люблю своих преподавателей парикхмахерского отделения и очень сильно благодарна им за все их труды и от всей души и чистого сердца говорю им здесь спасибо,
я уважаю своих одногрупниц и буду по ним сильно скучать,
С грустью понимаю, что пришло время прощаться. Я не жалею того времени которые я сдесь провела, и тех сил, которые были потрачены.Всё это было не зря

,

вот что я скажу! коледж - просто дурдом! но скажите, где не дурдом? когда мы ходит в садик, мы считаем, что там плохо, лучше ходить в школу! Выпускаемся из садика, начинаем ходить в школу, всё... уже плачем за садиком, потому что поняли, как там было хорошо. Ходим в школу 10 лет. Всё это время ненавидем школу. Закончили школу, поступили в коледж, теперь пришла его очередь проклинать, понимаем, что в школе было хорошо....
уверенна,, что поступите в универ, будете плакать на коледжем...

,

Читая статусы, у меня такое ощущение, что по утрам ну парах никого нет, все ученики на этом сайте и жалуются на то, как их бесят учителя, предметы и т.д. и т.п. Люди, вы не понимаете какое счастье учиться в коледже.... когда поймёте будет уже слишком поздно. Так что не теряйте времени зря - ловите момент. И вообще в мире есть проблемы куда более сложные, чем поставленная двойка или учитель, который её поставил... Всё это мелочи жизни.

,

меня удивляют все эти негативные коментарии про коледж! чего вы добиваетесь, когда их пишете? Конечно он не идеален, но это вина нашего государства, которое не уделяет должного внимания системе образования нашей страны. В этом коледже всё так как и в других учебных заведениях, а то что вам кажеться, что где-то лучше - это иллюзия! Хорошо там где нас нет.
Каждый должен решить для себя сам. Если хочешь что-то знать и уметь делать, то надо учиться. В коледже созданы все условия, чтоб студент мог получить нужные для желаемой профессии знания и умения и даже помимо всего прочего сдесь придусмотрены моменты, чтоб у студента было яркое внеучебное время. Вот пожалуйста тебе барабанщицы, диамодус, квн, тренировки по баскетболу, волейболу, тенису, аеробика, танцы. Тебе только надо прийти и заниматься. Всё это бесплатно. нужны только интерес и желание

,

читаючи коментарі щодо коледжу, бачу різні думки. Хочу сказати, що відношення викладачів до студента рівнозначне прагненню студента до навчання! Студент хоче вчитись, ходить на пари, готує завдання, відповідає на уроках, сприймає подану інформації і викладається на 100%, то і викладачі відповідно ставляться до такого студента добре, допомагають і можуть стати навіть другом.
Любі студенти, викладачам не цікаво працювати з дерев'яними буратінами, яких нічого не хвилює, бо за їх словами, поступили сюди з примусу батьків чи щє якісь дурниці ліплять.
Як буде проходити навчання залежить тільки від студента! Як відомо, під лежачий камінь вода не тече

,

щодо пропусків! це не показник. покажіть студента, який був на всіх без вийнятку парах

,

Лично мне ее лекции нравятся, всё понятно и ясно, если есть вопросы - всё объяснит! Как преподаватель хорошо знает свой предмет! Студентов сильно теорией не мучает, на лекциях всегда ненапряженная атмосфера.
К.Т.В. - Ви суперрррр!)))

,

Кожекина Татьяна Владимировна работает на совесть. Во время прохождения курса я научилась всему.
Впечатление от преподавателя самое положительное. предмет преподает очень качественно и полно, Чувствуется профессиональный подход, без дела за время практики не удается посидеть никому! На опоздавших особенно не ругается. В целом относится с пониманием.
Скучаю!!!

,

А с каких это пор у выпускников коледжа есть отчёты по посещаемости студентов? Если бы я на пары не ходила, то меня б отчислили б еще на первом курсе. Или я такая знаменитость, что всем выпускникам про меня отчеты носят? :)) Смешно! Я не отрицаю, что в силу некоторых семейных обстоятельст, я на некоторых парах не не присутствовала. Это известный факт. И что? зато, у меня все пропуски закрыты путём отрабатывания пар дополнительными заданиями от преподавателей, тяжёлым трудом и недоспаными ночами. Ни про какие деньги и речь не ишла никогда.
А вообще не трать моего времени зря, Все твои обвинения в мой адрес - пустой звук, потому что ничем не обоснованы. И давай остановимся на том, что со временем жизнь всё расставит по своим местам. А если ты считаешь что я не права, то скажи мне это в глаза, потому что больше я эту ситуацию коментировать не буду. зачем устраивать этот цирк....

,

Коледж супер!!!! завершую навчатися і всим задоволена..ніхто не валив, нікому не платила, а просто вчила і перукарску і практику...якщо не хочите вчитись не шукайте виних . А прибирати навіть корисно-це в першу чергу для себе, а не для вчителів чи адміністрації!!!

,

Настя.не треба із себе строіть благодєтіля.Ти на заняття не ходила і нічого не знаєш.До тебе К.Т.В і всі викладачі чогось відносились не так як до всіх інших.А те ще нам теж погано викладали перукарську справу це правда і вимагала з нас вкінці семестру великі гроші це теж правда.а За колористику навіть вспоминать не хочеться-гавно .і платить нада вже не 200 грн. а більше .такса росте.Я випускниця мені всеодно і брехати немає сенсу.А тобі Настя ми завидужєм що ти нічого не знала і відкриваємо на все очі!

,

До користувача "Студенти перукарського відділення, 25.12.2012, 19:07"
Нема чого зводити наклеп на Кожекіну Т.В. Ви берете у батьків 100-200 грн.говорячи,що без них ніяк не здати екзамен,а самі прогулюїте їх у барах,то мені соромно,що в БКСД навчаються такі студенти!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Я навчаюся не перший рік,які б оцінки у мене не були ніжодного разу гроші не платила і слава Богу ще й досі отримую стипендію!!!! А якщо вам щось не подобається,вас тут ніхто не тримає...........Валіть на всі чотири сторони!!!

,

Звертаюсь до киристувача "Студенти перукарського відділення 25.12.2012 19:07".
З твого повідомлення я поняла ,що ти і в школі нічого "не доганяла"....
Я навчаюсь на другому курсі перукарського відділення,здала не один залік і екзамен,можу сказати ,що ніколи на нашому відділенні мова про "взятки" не йшла. Тимпаче такий викладач як Кожекіна Т.В.оцінку ставить за знання і вміння,а не за гроші та відповідально ставиться до свого предмента та знань які ми отримуємо!!!!!!!!!!!!!!!Вона завжди допоможе,порадить. Нам на її парах завжди було цікаво дізнаватися нову для нас інформацію стосовно нашої майбутньої професії.
Якщо ти, "любий першокурснику",не можеш вивчити елементарні речі такі як "градуювання","окантування" і намалювати пару схем,то твоє місце десь у Жашкові на конезаводі кіски конячкам заплітати,і то якщо приймуть.......

,

Да! Кто то действительно пишет полний бред!!! Для того, что би сдать екзамен у К.Т.В., нужны знания, знания и еще раз знания. Сдавала у нее екзамени и ничего не платила. Она дает студентам знания, реальние знания. Она прекрасний и квалифицирований специалист!!! Так что заберите свои слова обратно.

,

Лично для меня каждая встреча с Т.В. как праздник. Она очень хороший человек и отличный педагог. Она выкладываеться на всю котушку, чтоб донести до студентов всё то, что знает сама. Если к ней обратится за советом или помощью, она всегда поможет чем может.
Она очень много дает, взамен лишь требуя отдачи! Всегда приятно осознавать что твои труди не пропадут зря. Да, она требовательна! Требовательная и что? Ведь всё правильно! Она учит будущих спецов своего дела и следит за репутацией коледжа. Она стараеться, чтоб студенты работали не просто как рядовой обыватель, которому надо заработать на кусок хлеба. Она добиваеться, того, чтоб студенты творчески развивались в направлении полученой професии, воспринимали ее как исскуство. Она требует от студентов сдачи всех практических, для того, что дети умели работать руками. Ведь основное в профессии парикхмахера это РУКИ, которые действуют с умом :))
Если не требовать, то студенты не поднимут свой зад и не сделают.

,

Я студент 3 курса, и всё эти года она у нас вела предметы, так что я со 100% уверенностью заявляю, что Татьяна Владимировна прекраснейший преподаватель. Она всегда учит чему-то новому. На ее уроках всегда интересно. Обьясняет она очень доступно. С ней комфортно. На ее пары всегда хочется идти.
Другое дело студенты. Вы меня конечно извините, но большая часть - просто свини неблагодарные, испорченые, лентяи, с раздутым самомнением и думающие, что всё в этом мире продаеться. Приходят на пары, срывают уроки, Ходят только штаны протирают. Смотрят на преподавателя пустыми глазами, как баран на новые ворота, никакого тебе ни интереса к знаниям, ни стремления к развитию. Нет. Нету ничего. Мне вас просто жаль... вы пустое место....
Вам хоть десять професоров будут преподавать, если ты тормоз и оно тебе не надо, никого в жизни тебя не научит. Свои мозги в чужую голову не вложишь!!!

,

Всё это глупости! Человек, которое это написал - несостоявшаяся личность с полным мешком комплексов. По ходу дела цель его - самоутвердиться за счет пакости! Ну что стало легче? Если ты тормоз и не ходишь на пары, не учешь предметы и эта учёба тебе на фиг нада, то какого крестика ты еще тут? На самом деле, только умственно отсталые бы не смогли б понять тот материал, что на парах дает К.Т.В. (перукарське). Для того что сдать у нее екзамен, нужны знания, знания и еще раз знания. Она от студентов требует понимания предмета и дает знания, которые пригодяться студентам, а значит будущим специалистам парикхмахерского дела, для работы в салонах и парикхмахерских. Она требовательная и за это ей большой поклон и огромная благодарность. Трудно в учёбе, легко в бою.

,

Лично я обращаюсь к пользователю, "Студенти перукарського відділення, 25.12.2012, 19:07".
К чему этот пафос? Если ты ничего из себя не представляешь и гроша ломаного не стоишь, не хочешь учить предмет и учиться в этом коледже, то нечего поливать грязью хороших людей, в часности такого замечательного преподавателя как Татьяна Владимировна (перукарська справа). Ты, видимо, об стул ударилась, раз такое пишешь.
Если это правда, то за правду надо бороться правдой и в открытую. А ты как крыса, даже хуже (просто цензура не позволяет написать) что ты даже имя своего не назвала. Ходишь тут только воняешь.

,

майбутні бажаючі поступити на перукарське відділення звертаємось до вас , НЕ ПОСТУПАЙТЕ!бо там викладає предмет перукарську справу дуже "хароший викладач" К.Т.В. на її предметі нам нічого не зрозуміло, нічого не пояснюють а в кінці семестру вимагає для того щоб здати його від 100 до 200 грн. як така людина може працювати викладачем???

,

де ви взагалі бачили внз в якому не беруть гроші на різні організаційні питання? чому ви всі пишете, що з вас беруть великі гроші? в цьому вина не викладачів чи адміністрації коледжу, хіба вони винні, що наша держава не виділяє на це все кошти! чи може у вас останнє забирають? а з приводу хабарів хочу сказати одне - навчайтесь, готуйтесь до занять, а не думайте де й коли дати хабар, хабарі беруть скрізь, і ви самі в цьому вині! з приводу прибирання я теж не взахватi, але вас же всіх про це попереджали ще в приймальній комісії. в нашій країні є великий вибір внз з різними професійними напрямками, так чому ви обрали цей і обливаєте його гімном? це ж ваш вибір!

,

Вітаю всіх! Особисто мене дивують коментарі щодо хабарів, які так активно за словами студентів беруть наші викладачі. Хочу порадити тим, в кого їх дійсно вимагають, зняти відео або зробити аудіо-запис та з ним прийти до директора. А тим, хто просто розповідає нісенітниці, раджу, по-перше, вчитись грамотно писати, а по-друге, вчитись поважати дорослих і себе. Тільки в цьому випадку ваші педагоги зможуть Вас справді навчити спеціальності, яку Ви обрали, а Ви зможете стати справжнім фахівцем.

,

Уважаемая молодеж!!! Обращаюсь к Вам! Если Вам некуда деть 2 года и 6 месяцев,то можете поступать в этот фуфловый колледж.В начале,они будут Вам обесчать золотые горы,но после 6 месяцев начнутся проблемы.Если ты "государственник" то начнут "валить" конкретно,с начало снимут степендию,за тем снимут с "государственного",за тем готовьте 6000-7000 тысячь за диплом.Ну ,а потом надо с этим дипломом искать работу(хотя при поступлении,обесчают предоставить работу),и это еще не все........ ЕТО ВОТ ВСЁ ПОЛНЫЙ БРЕД,ДА Я НЕ СПОЮ ТАМ БЕРУТ ДЕНЬГИ НО ПО ДЕЛЛУ И ЗДИРАЮТ НЕ МАЛЕНЬКУЮ СУМУ НО ЕТО В НАЧАЛЕ 1-Х КУРСОВ А ПОТОМ НОРМАЛЬНО...ТАК ЧТО НЕ ВЕРЬТЕ В ЕТУ ЧЕПУХУ

,

Большое спасибо преподавателям и мастерам швейного отделения!!! модельер очень востребована профессия сегодня. Приходите в колледж учиться- не пожалеете, не все так страшно, как пишут не которые "грамотеи".

,

Коледж класс!!! Педагоги и зав. відділенням Т.Є. - супер и доброжелательні, всегда помогут и поймут если нужно. Я никаких денег за заліки, КП і екзамени не платила. Ребята, ви еще не жили в других общагах, что би ви тогда запели. Учиться вопщем интересно і весело. Если ви не хотите учиться, то ви попали не поадрессу.!!!!!!!!!!!!!

,

Вот по поводу педоГАДА Р.Т.И. там был коммент реальный, а остальное глупости, денег не дерут,разве что на распечатки и печатные тетради есть такое дело, врать не буду, а остальное глупости. Никто силой деньги не дерет (может это от факультета зависит?). ИКТ отделение где идут на уступки и относятся с пониманием, главное сами в за*... не прыгайте.

,

шановні учні! пишучи зараз всякі нісенітниці про коледж ви помиляєтесь! я навчаюсь тут 3-й рік і ніхто ніяких взяток за заліки, екзамени і т.д не приймає! вчителі- досвідчені, приємні але вимогливі, тож якщо ви прийшли в коледж тільки щоб протерти штани, то це ви могли б і в дома робити... так, за гуртожиток я не спорю, умови не відповідають ціні, а з усим іншим можу посперичатися!!!!

,

Хочу сказаи всім хто читає ці коментарі майбутнім студентам та їх батькам.Я сама є випускницею цього закладу. Мені особисто ніхто нічого не обіцяв і нікому я не платила.Просто прийшла і поступила моє бажання і старання не пройшли даром я закінчила вуз на відмінно приймала участь в різних перукарських та конкурсах візажу на міжнародному конкурсі зайняла 2 місце. Викладачі тут чудові, чуйні, справжні наставники та друзі, чудові умови теж.не розумію цих коментарів. Хоча подивітся як розумно деякі коментарі написані ніби вони взагалі в школі не навчалися.Заклад відмінний таких коледжів немає. Не жалію що тут навчалась. Саме тут здобула досвід, який став моїм поштовхом на майбутню професію саме тут знайшла себе в житті.Вступайте не пожалкуєте саме цей заклад дає дорогу в майбутнє справжнім людям та професіоналам своєї справи!!!

,

ну як.. непогано..
але прибирання ці всі...ну їх...
ЛП взагалі ще та..
кормлять норм(ну як сказать)
можна навчатись, як нема куди йти..але як нема куди, то краще в бурсу..
вистачає, короче своїх приколів..

,

Не розумію, чому ви оставляєте погані відзови про Коледж, поступив на бюджет, подобається :)

,

Це найкращий вищий заклад,незнаю де може бути краще!Навчання тут краще
нема куди!Велике дякую ЩТП за наполегливість до мого навчання!!!

,

Велике и щире дякую викладачам та майстрам виробничого навчання відділення ІКТ!

,

Шановні, навчайтеся на відділенні ІКТ і все буде добре )))))))))

,

Цей коледж самий класний у Білій Церкві! Він супер!

,

Все що написано правда тут не навчають по тій професії яку ти обрав а навчають тільки мити коридори кабінети за людей тут не сприймають нікого не коледж а О Т С Т О Й....не поступайте не платіть їм даремно гроші а їх тут піде більше ніж у пристижних вузах........

,

честно говоря - отпугивает...поступил,насмотрелся,забрал документы и хочеш забыть все как страшный сон.
ОБЩАГА такие деньги и без резеток,кухни,,воды ,туалета нормального??????????

,

В этом году я прошла по конкурсу .Но вот прочитала отзывы и хочется забрать документы.Что за общага без резеток.Даже телефон где зарядить.За такие деньги - и ничего.Что делать - посоветуйте.

,

Колледж - ---------------" палата №6 " !!!!!!!! Де в нормальному закладi вiдробляють практику до вступу.Чи полступиш чи нет ,а покрасити та поубирати треба.Папка за 10 грн,хоча цiна -1грн.Обдиралiвка - з першого шагу в дверi.А що буде дальше????????

,

Боже люди добрі..Я вам раджу навіть не іти сюди....
По-перше,люди які там працюють не вічливі,.....
По-друге ДЕРЕКТОР то взагалі окрема тема!!!!
По-третє "ХАМИ ТА НЕ ВИХОВАНІ ЛЮДИ"........які тільки хочуть принизити людину!
Прийомна комісія...та де ви її там бачили сидять якісь дві чуми які навіть не можуть пояснити,шо і де писать!!!!!!
ТАК ШО Я ВАМ КАЖУ СІРЙОЗНО НЕ ПОСТУПАЙТЕ СЮДИ!!!!!!!!

,

Доречі я закінчила навчання в цьому році і цілком задоволена отриманими знаннями та вміннями. Сподобалось дбайливе ставлення до студентів перукарського відділення, особовливо вдячна Бойченко С.М. за її ставлення до студентів та вболівання за долю кожного, також всім викладачам відділення, черговим та коменданту гуртожитку №2

,

Не розумію негативні відклики про цей навчальний заклад, ті хто пишуть таке ледарі та бездарі коли люди хотіли вас чомусь навачити ви спали на задніх партах а зараз виписуете що нічому вам не навчили, ніколи не навчать тих хто не хоче .

,

Жалею что поступила, вся стипендия уходит на колледж, на подарки, на ремонт. Если не проплатил "благодійний внесок" вас валят на єкзамене, а если пропустите 2 дня без справки еще и снимут стипендию. Ничему новому меня не научили!
Вам решать, куда девать свои деньги и время!

,

Родители!!! Боже ВАС упаси,отдать в это заведение Ваших детей!!! Особенно на парикмахерское отделение.Зав. отделением очень не порядочная женщина,а как профессионал-НИКТО!!!

,

закончила и Я БКСД... красный диплом... больше всего бесило, что заставляли принимать участие в постоянных мероприятиях, было не удобно, так как Я еще и работала в этот период, так как учеба там не из дешевых. а по поводу платы за экзамены, так ничего подобного, сдавала все на отлично, при этом в школе была не из лучших учениц. просто было интересно, но по профессии так и не работала. учебное заведение на любителя.

,

Велике дякую нашим викладачам та майстрам відділення ІКТ!

,

Навчаюсь я на відділенні ІКТ. Як на мене- тут все класно. Викладачі ставляться до нас з розумінням і повагою. Якщо не здав якусь тему зразу, можна перездати (безкоштовно!!!). Як пишемо якусь творчу роботу - допомагають, направляють. Ми ходимо в кіно, театр, в ліс (на День здоров'я). Займаємось в різних спортивних гуртках. А щодо поганих слів про викладачів, то спочатку потрібно дивитися себе.

,

Мені навчання в коледжі подобалось і низький уклін викладачам, які дали мені професійні знання.
Звичайно, у кожного студента своя думка (про негативні)…і досить часто вона помилкова. Пройде час - і ви це зрозумієте. Миття полів, чергування, які тут описують, як щось страшне, в подальшому житті виявиться дрібничкою. А деякі скажуть і дякую за те, що навчили працювати, самостійно вчитись і досягати своєї мети.

,

Дякую!!!!!!

,

суперовий)))

,

навчаюсь уже другий рік ...спочатку думала, що вони хочуть : прибирай , учись , будь активною, ходи на всякі збори - думала достали . Тепер розумію - так і треба було , бо ми привикли, посиділа послухала і думаєш, як отсидіти і щоб тебе не побачили, і не спитали. Завдяки викладачам Я щось запамятала і знаю, навіть не відкриваючи книжок. Дякую Вам усім.

,

Все добре в коледжі, окрім завідуючої і комендантів общяги. Викладачі хароші, грошей не беруть, бо я все вчу сама.

,

Жалею что поступила, вся стипендия уходит на колледж, на подарки, на ремонт. Если не проплатил "благодійний внесок" вас валят на єкзамене, а если пропустите 2 дня без справки еще и снимут стипендию. Ничему новому меня не научили!
Вам решать, куда девать свои деньги и время!

,

Не всі дівчата котрі приїхали з села думають про дискотеки, та мають таку капусту, котрою можна заплатити за екзамен. Не чешіть усіх під один гребінець. Це по-перше, а по-друге, я говорю лише за одного конкретного викладача це Р.Т.І. яка наводить жах на всіх і вся, і кожен студент плює в її бік лише через те що воно вважає та й називає його БИДЛОМ, причому відкритим текстом, не боючись нічого. Ми вже не одноразово зверталися до керівництва з проханням припинити це, але нажаль ніхто нас не почув.

,

что можно сказать....!!!! Как и у всех учебных заведениях есть свои плюсы и минусы.
Я, например, учусь на отделении ИКТ - учится первые 2 года практически не очень сложно(3 год очень сложно)...если не считать что знаний они дают (с некоторых предметов) не достаточно, а от на екзаменах они требуют ооочень много.(это был плюс)
А теперь о минусах: с выше перечисленого постоянного митья полов, очеень злой зам. по воспитательной роботе, постоянной сдачи денег дополняет картину приподавательница, каторую уже вспоминали П.Е.В.- тиран. Никому не желаю чтобы попалась класной керой, кошмар...
Но, конешно же, есть там, такие как Катерина Анатолеевна,Леся михайловна, Татьяна Николаевна, Наталя Григорьевна, - это самые нормальные преподаватли коледжа.
А нащёт общаги- НИКОГДА В ЭТУ ДЫРУ НЕ ПОСЕЛЯЙТЕСЬ, отсутствие розеток, эти дижурства постоянные, воспитатель Т. М., и вахтёршы которые позволяют себе очень много.
Это краткое описание нашого коледжа, а вы думайте стоить ли вам поступать сюда....

,

Катерина Анатольевна просто супер преподаватель и человек!!!!!!!!!

,

Каледж класний!!!!!!!!!!!!!!!!

,

Я конечно в шоке, учусь всего первый год но таково не ожидала прочитать и увидить. О преподах такое писать не думаю будет правильно если ты учился или учишся в БКСД. Я согласна с теми кто пишет что коледж ФУФЛО...

,

коледж повний відстій

,

Ненавижду цей коледж. викладачі тут суцільні "стерво", деякі взагалі не вміють стримувати язик за зубами, і свої емоції, та ображають студентів. надіюсь зрозуміють про кого це говориться. Люди, не йдіть сюди!!! я дуже жалкую, що пішла сюди навчатися. гроші деруть, батьки не встигають отримувати зартлату.

,

ШАНОВНІ УЧНІ, в коледжі все чудово, окрім вчителя Комп*ютерної графіки
а саме у секретарів, попереджуюю вона постійно буде до вас чіплятися і завалювати на екзаменах П.Є.В. - це ЖАХ !!!!!!!

,

ні в якому разі не поступайте сюди, якшо не хочете диплом з освітою прибиральниці!!!!!! я навчаюсь тут вже майже 2 роки і жалкую про це!!!!!!! степендія 200 грн це смішно і то я її не бачу все приходиться здавать на коледж!!!!!!!!!!!!!! будьте розумні і обминайте його 10 дорогою

,

Білоцерківський коледж сервісу та дизайну один із самих кращих навчальних закладів! Навчаюся я на державному та ніхто мене не принижує, ставлення до мене супер! Живу я в гуртожитку, мені там все подобається, окрім того що не має розеток в кімнаті, а так все супер!!! Поступайте до нас, не пожалкуєте!!!=)

,

шановні, усе просто супер і не слухайте нікого, а самого себе і все буде супер!!бксд - тут все найкраще..

,

МЕНІ ЦЕЙ ЗАКЛАД ПОДОБАЕТЬСЯ НЕ ВСЕ ТАК СТРАШНО ЯК ВИ ПИШЕТЕ!"КОЛЕДЖ" Самий НАЙКРАЩИЙ!
І ненада про наш КОЛЕДЖ базарить всяку хрень!ПЕДАГОГИ У НАС НАЙКРАЩІ!
Викладачі цього коледжу мені подобаються, та саме навчання яке подають нам воно є дуже цікаве)Нуу особливо Спаська така двіжова тьотка тащуусь від неї!!! І Хмельницька тож кадр!! такі всі ФАЙНІ !Коледж просто золото,а преподи супер.
Я тут учуся лише на першому курсі але мені дууже подобаеться скільки захоплення занняття дУже класні"Театр Мод"та "Ансамбль барабанщиць"Та ще багато чого!я неуявляю що я буду робити без колЕджа, коли випущусь!
в нас в коледжі досвідчені педагоги, нормальний колектив, багато заходів!
всі до нас, тут круто
Любі друзі, вступайте до нашого коледжу, і ви не пожалкуєте. У нас цікаво, весело і кожен може знайти собі заняття за інтересами, головне мати бажання і не бачити у всьому негатив.Мені сам коледж - подобається! Тут гарно, якась така позитивна атмосфера, повно народу постійно лазе! Повно друзів!

,

Перечитала всі коментарі, хочу вам сказати- дійсно, беріть приклад з ІКТ. Вони не обливають гімном нікого зі своїх вчителів. А всі інші не знайшли кращого місця? Чим же вас так сильно всі ображають? Невже тим, що вас вчать? Чи тим, що ви приходите зі школи з поганючими оцінками, а закінчуєте коледже, майже відмінниками? Чи може тим, що Людмила Петрівна, не маючи родиниі і дітей, віддає все життя вам, щоб ви могли собі потім на хлібчик з маслом заробити гроші? Чи може тим, що всі ці "ублюдки" як ви кажете, ночами думають що у ваші тупенькі голівки вкласти і як? Ви не діти а нелюди!!!! А стосовно хабарів, то не давайте, чи ви боїтеся назвати прізвища тих кому дали? Це-низько і по скотські, гадити там де живете, колись ви теж станете дорослими і у вас будуть діти, чому ви їх навчити? Як поважати дорослих? Проаналізуйте свої слова, якщо вам так погано-забирайте докумнети і уйо..... а якщо ви шановні на халяву вчитеся, отримуєте степендію, то будьте ласкаві поважайте тих хто поряд з вами

,

У кожного думки різні.....не знаю як навчатися на перукаря і кравця, але точно знаю, що професія секретаря сама РУЛЬНА)))))) ТА ВІДДІЛЕННЯ ІКТ найкраще, а вам до нас ще братись і братись.....ОБОЖНЮЄМ СВОЇХ ВИКЛАДАЧІВ=)))))))))

,

После окончания 12-го ВПУ - насилу закончила его с тройками и 4-ми,поступила в Киев сразу на 3-й курс и вуаля вот он красный диплом без всяких услий. Ребята в универе вообще ничего не знают особенно технологи, на третем курсе не знают как должно выглядеть лекало, а они технологи. Спасибо 12-й бурсе за знания. В Столице я ничего нового не почерпнула, а наоборот подтягивала отличников чтобы хоть как то понимали что они учат. Я горжусь собой. Хоть и не работаю по специальности но всеровно занимаюсь шитьем иногда.

,

коледж гарний, красивий ремонт...але не його треба було ремонтувати, а його персонал)

,

Чесно кажучи-це краса обманлива. Вміють гарно розказати, навішати багато гавна пахучого, розказувати про права та обов"язки студентів, розказувати про високу мораль, а насправдві зовсім забувають про права та обов"язки вчителя. Вчитель-це людина, яка вчить, а не кричить як бидло з вулиці і поводить себе неадикватно, як Людмила Петрівна, шо веде технологію виготовлення одягу. самовпевнена, самозакохана, егоїстична тварюка, яка може принизити тебе морально і ходити далі спокійно, думаючи про свої "довбануті строчки". я розумію у всіх проблеми, труднощі, але це не повод, щоб зливати все це на інших. Є насправді нормальні вчителі, а є кучка аморальних ублюдків. вам порада- не поступайте на швачок, модельєрів і тому подібне, якщо у вас немає терпіння і витривалості.В кого слабкі нерви-не витримає цього гамна.

,

Дівчата! Добре там де нас нема. А корупція була, є, і буде. До цього треба звикати, бо таке воно доросле життя. Починаючи з наших "безкоштовних" медичних закладів, дит. садків, вузів і т. д. Поставте себе на місце викладачів, а ви б не брали грошей? А ще плачуть, що з/п в них мала. Та вони на 1 сесії більше заробляють, ніж наші батьки за рік, І взагалі училище повинно бути безкоштовним, а ви за навчання платите?

,

На праздники преподаватели устраивают попойки, предварительно приглашая военных из части для проведения конкурсов и развлечений. Когда гулянка в разгаре, горе-преподаватели берут мужиков и ныкаются по своих аудиториях. На партах, возле подоконников, на преподавательском столе делают свои грязные дела, обтираются, вытирают рот и возвращаются к столу. Большое вам спасибо, уважаемые. Я жена одного из приглашенных вами военного. Слава Богу, перевелся муж из Белки, теперь закончился разврат, хотя чуть не развалилась семья. Теперь молчать не стану. Знаю свою обидчицу в лицо. Но такие преподаватели работать не должны. Чему они научат? КУДА СМОТРИТ РУКОВОДСТВО И УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ?

,

Не говоріть дурниць,там добре!!!

,

коледж то норм, але хай трішечки до нас ставляться краще і розуміють що коли не виходить то не трба нам мордою бити в те що в нас не виходить.
якщо я не люблю математичку то я і хх не полюблю.
так що люди не посткпайте сюди ви можете пожаліти тутт скульки від вас будуть требувати грошей що ви неможете собі уявити, якщо не хочеш шос то заставлять..

,

Коледж фуфло натуральне зараз я закінчую перший симестир і шкодую про те що пішов сюди нейдіть в цей коледж!!!!

,

етот коледж отстой!

,

Ковальов Віталій Миколайович thе bеst!!!

,

колледж плохой учусь 2 года ничего нормального в нём нетодна уборка и унижение

,

Мені дуже запам'яталися "день здоровя", змагання з аеробіки, "Міс коледж", "Містер -коледж, гурток з фітнесу -супер. Спасибі Людмилі Олександрівні, Ірині Пантеліївні за творчість.

,

вчитися було не легко,але ж я змогла, поки вчилась вийшла замиж и родила синочка.дипломом пишаюсь,хоть було й нелегко,коледж люблю и викладачив,дуже за ним сумую.з радистю повернулася б...викладачам спасиби за все.

,

Я не можу погодитися в повному обсязі ні з одними ні з іншими...
Просто вся справа в тому,що не дивлячись на те,що вчуся лише перший та останній рік, деяких викладачів,випускників,студентів та працівників адміністрації знаю давно.
Коли ми подавали документи,нам сказали відразу "У нас усе як у совдепії, порядок дуже строгий..." і таке інше...
Кому не подобається,люди,ви знали куди йшли....тому тепер не жалійтеся на життя.Деяких дійсно привчають до дисципліни,і вони випускаються зовсім іншими людьми. На рахунок корупції-не знаю,тому казати не буду (в усякому разі покишо проблем на цю тему не було),щоправда коштів дійсно потрібно немало(((
А на рахунок викладачів-то це все залежить від людини,всі ми різні,і нічого із цим не поробиш...
В принципі,нелегко,але знов таки,ми знали куди йшли,тому усе відносно нормально =)

,

це просто жах!!!!! деякі вчителі просто жах в квадраті!

,

викладачі цього коледжу мені подобаються, та саме навчання яке подають нам воно є дуже цікаве))))

,

Только что поступила, супер! Жила три дня в общаге, общалась с учителями, суперские люди) Думаю, что дальше будет еще лучше)

,

да действительно коледж супер!

,

супер

,

Не дуже він і супер як ви пишете!!!

,

Не дуже він і супер як ви пишете!!!

,

Мені там подобалось. Особисто я отримала безцінний досвід. І він заключається не тільки в митті полів, прибиранні території, створенні колекцій, які з часом перестають цінитись людьми, для яких ми так старались. Я, в свій час, виклала кучу енергії та сил для написання курсових робіт та захисту диплому, які тепер нікому нафіг не треба. Але основа в іншому, якщо ти щось робиш, значить ти це вмієш, і значить ти можеш робити це з кожним разом краще. Моя вам порада Беріть від життя стільки, скільки можете!!! бо це чудовий час для початку. Я також там вчилася і не треба варнягать що прибирання це складно! не нравится- валіть до дому. Не хочете давать взятки- вчіться! Шукать вирішення своїх недоліків в чужих людях- це низько!!!!

,

А я хочу подякувати Спаській Т.П. та Чуприні Н.Г. за цікаві екскурсії. Адже, не кожен викладач зможе організувати цікавий досуг студента, заохотити і посприяти такому виду відпочинку. Не багато класних керівників живуть життям студентів, а наші класні керівники можуть зробити для нас все. Студентське життя закінчиться і в нас залишаться спогади не тільки про чергування та миття коридорів, а щей про цікаве та змістовне студентське життя. Дякую вам, дорогі наші Тетяна Петрівна та Наталія Григорівна , за все що ви для нас робите. Любі друзі, вступайте до нашого коледжу, і ви не пожалкуєте. У нас цікаво, весело і кожен може знайти собі заняття за інтересами, головне мати бажання і не бачити у всьому негатив.

,

БКСД супер

,

у кожного є бзіки, але не кожен їх зливає на оточуючиш. а от якщо вам її шкода, то удочеріть. в чому шкода????? повірте їй вас зовсім не шкода. і коли ви приходите до неї на пару, то наче в банку з павуком, як не крути а всерівно він тебе зжере

,

Я сама випускниця коледжу (Перукарського відділення) і можу сказати, що коледж просто чудовий. В порівнянні з університетом - це небо і земля.
А на рахунок Р.Т.І. - я в неї нормально здала і отримала диплом з відзнакою.

,

БКСД - ещё не самое ужасное, что может быть в вашей жизни...)))
Чтобы чего-то добиться нужно стремиться к этому,от вашего нытья лучше не станет, а если вы считаете тратой времени свое "обучение" то забрать документы и не мучать себя.- самый оптимальный вариант. Удачи.
P/S Романюк не такая уж и печальная как вы говорите .У каждого есть свои бзики. Моментами её даже жаль.

,

Не скажу,що всі вчителі погані,але є такі,що краще з ними не спілкуватися,бо може криша поїхати. На вигляд коледж дуже гарний,але за цією красою криється великий кошмар,який не передати цензурною мовою починаючи з миття коридорів до постійних натисків з боку викладачів.Навчити можуть,але не всі. Що стосується гуртожитка - це просто жах, якщо можете шукайте квартиру,бо відчуєте на собі Сталінський режим (сидіти на ліжках в день не можна,розетки не роблять,кухня одна на п'ять поверхів три газові плити і одна не працює, митися немає де,туалети не закриваються, якщо провинилися робите генеральне приберання,або два тижні прибираєте свій поверх) комендант Опанасенко Тетяна Миколаївна - це гітлер в спідниці,а краще рідкісне стерво.Хабарі беруть,але в невеликих розмірах іноді можуть взяти,а оцінку обіцяну не поставити.В цілому не тратьте час даремно по можливості шукайте інші заклади,але якщо вирішили попробувати,то шануйте таких викладачів як:Чуприна.Н.Г; Шашкіна. І.Р; Спаська Т.П;...

,

це прикольний коледж ЦПХ(центр пошиття халатів))

,

соглашусь с выпускницей парихмахером. Действительно Ковальов, Спасская и Чуприна замечательные люди. На их занятиях заслушиваешься, ходишь с удовольствием, это люди с большой буквы. Огромное вам человеческое спасибо.

,

Лола ты просто супер!!! Педагоги прекратите унижать личность человека. Между Вами и нами только одна разница, должность, а во всем остальном мы такие же.Вспомните когда Вы были студентами!Вы сравниваете вашы времена с нашыми, забывая о том что даже хлеб стоял копейки. Здоровая нацыя - это здоровье женщины, а вы заставляете таскать всякую дрянь. По поводу дежурства: как вы думаете после 4 пар и после дежурства в коледже а потом и в общежытии, успеет ли человек, исчерпать все знания о которых вы так говорите?:( Ирина Пантелеевна, Шашкина, Бикирович, Здоровик, Хмельницька, Кучер, Полищук, Лепилова-Трохимчук, Баклан - the best. :)

,

Колледж просто ужасссс!!! Одна Зав отделением любит чтобы все только у нее спрашивали и любит чтобы ее боялись!!!! Студенты ее боятся!

,

А мені коледж подобається!а особливо викладачі, яким я вдячна за їхню доброту, повагу до студентів, відповідальність та доброзичливість!Ковальов В.М., Спаська Т.П., Чуприна Н.Г., Шашкіна І.М., Бойченко С.М., Урюпіна М.В., Кожекіна Т.В., Юрчинська О.М. Дякую Вам!!!!!!!!!!!!!!!

,

Що за брехня про Р.Т.І.? Вона до нас добре ставиться. І мені вона подобається. І дійсно, там навчатися не подобається лише тим, хто прагне більше гуляти ніж навчатися. Я - закрійник, там дійсно важко, але кидати коледж я не хочу просто тому, що він мій другий дім (сама я з Білої Церкви). Я маю надію, що зможу ще піти на професію модельєра :)))

,

БКСД-найкращий)))

,

Мені сам коледж - подобається! Тут гарно, якась така позитивна атмосфера, повно народу постійно лазе! Є з кого познущатися! Повно друзів! =)
Про навчання в ньому.... так я скажу, нічого поганого тут немає! Ну звісно напрягають трохи, але скажіть мені де цієї напряги немає? Навчалися б ви в бурсі, в універі, чи в академії - напрягають всюди! Зато коли ви підете з коледжу, то я впевнена, що ви будете сумувати, хоча б якими-небудь моментами з життя коледжу!
А про те, що ми вилизуємо той коледж - то хай вони всі сказяться зі своїми швабрами і віниками!!!!!!!!!

,

Коледж прекрасний!!!

,

Не знаю як на рахунок обраної професії,а прибирати я вже вмію,за 2 місяці вже навчилася!!!!я просто не розумію: Для чого прибиральниці?????в них що обід з 8-00 до 16-00?вони взагалі нічого не роблять,лише деруться,щоб ми не сиділи на підвіконнях і потім кажуть що ми такі сякі перетакі,повиганяти нас треба!!!!! заплати за навчання,заплати за гуртожиток,здай гроші на всі потреби коледжу а потім ще й вилизуй коридори!!!!!!Просто крутий коледж!!!!! в ньому працюють одні жлоби і ледарі!!!!!!

,

Дорогие студенты и выпускники у которых рука поднимается написать что тут все корупционеры, то мне вас очень жалко)))значит настоящей корупции вы не видели....
Лола, дорогая..жалеешь что учишся??забирай документы!))
когда человека что-то не нравится он пытается что-то исправить а не на сайте вылить кучу дерьма а потом в глаза преподавателям улыбатся и быть очень милой девочкой....
и вообще ребят труд сделал из обезьяны человека так что дерзайте вдруг и вас получится...

,

огидне ставлення
постійне прибирання
приниження особистості
відсутня свобода думки
тоталітарний режим одним словом
жалкую що тут навчаюсь

,

так, я з вами погоджуюся але, душа не має спокою коли піднімаєшься на четвертий поверх на пари цієї неадекватної людини. кожного дня тільки приниження і обзивання, надоїло.Я хочу вчитися і з радістю ходжу на пари, але не до неї. Всі студенти говорять одне і те саме

,

Любі дівчатка, студентки минулі та теперішні, від щирого серця бажаю Вам завжди дуже вдумливо здійснювати вибір, особливо обираючи професію. Я викладач цього коледжу, як мені здається той, якого поважають студенти, і хоча думки про заклад є неоднозначними, хочу запевнити, що більшість педагогічного колективу - це люди, які за дуже невеликі гроші, які нам сплачує держава, є ентузіастами та патріотами педагогічної справи. Нам хочеться Вас вчити новому та цікавому, але ж чи завжди Ви готові навчатись по-справжньому? Дайте собі відповідь на питання хочете Ви навчатись чи просто байдикувати? Професії, що пов'язані із галуззю швейного виробництва складні та вимагають великого терпіння. Сама я в минулому також випускниця цього закладу і поважаю своїх майстрів та викладачів, багато хто із них став мені друзями та помічниками у житті. Тож вибір за вами, а з тими, хто любить навчатись працювати одне задоволення :)))

,

Почему многие пишут что здесь плохо учиться, потому что заставляют мыть полы? Вы что, моете их каждый день стоя на коленях зубной счеткой? Или вы все белоручки? Тогда вы выбрали не ту професию. Вам нужно учиться на жен олигархов. Без привычки к элементарному труду вы не приобретете ни одной ПРОФЕСИИ! А после окончания этого колледжа , только лентяи не умеют шить. Поверте мне! Я закончила, тогда еще училище, 15 лет назад, а сейчас я директор швейной фабрики, до этой должности я дошла трудолюбием, пройдя путь от швеи и т.д. Удачи всем, терпения и трудолюбия!

,

коледж фуфло саме натуральне а общага вобще ф..........я не йдіть туда учиця вони тільки гроші з вас витягують.

,

Я спершу не хотіла в цей коледж, плакала. А коли поступила на кравця, то проблеми бли, важко там. Важче, ніж в київскому коледжі технологій та дизайну. Але згодом звикла. А потім пішла на закрійника в той же коледж. БКСД - моя любов на все життя! Найкращий коледж, дружній колектив, найкращі вчителі. навіть гімн є: "О, диво коледж сервісу та дизайну!". Супер коледж!

,

А я только поступила в колледж на модельера,мне он нравится оч,надеюсь всё будет ОК,главное представить себя и понравиться преподавателям.

,

всё здесь очень плохо к детям относятся ужасно !!!!!
уборка это вообще ужас .....это не возможно терпеть!!!!!!
лучше не идите сюда ....
вашы деньги это-го не стоят

,

Сам коледж то непоганий. Є свої плюси і мінуси, як і вкожному навчальному закладі, Адміністрація бореться за виживання, вішаючи нам на вуші лапшу. Закінчила коледж по спеціальності художник - модельєр перукарського мистецтва та декоративної косметики. Гарно звучить , чи не так? А виявляється -- звичайнісіпький перукар. Марно потратила два з половиною роки та певну суму грошей. Краще б закінчила звичайні курси перукарів -- однакова дяка. Роботою ніхто не забезпечує. На роботу не беруть без блату і стажу. На біржу не беруть без справки з коледжа, що не надали роботу. Ха! Та хто ж таку справку видасть? І замкнулося коло... Навіщо випускати нікому непотрібних спеціалістів?

,

супер

,

я Люблю це коледж)я тут вчусь другий рік, і мені дуже подобаєтся!
я неуявляю що я буду робити без колджа, коли випущусь!
в нас в коледжі досвідчені педагоги, нормальний колектив, багато заходів!

,

коррупционеры все там!!!!!!!!

,

Дуже жалкую що поступила сюда , адже я собі неуявляла такого жаху, такого дібілізму, такого ще небачила, Хіба таке може бути? Миття коридорів, постійне чергування, ще якісь вибрики. Тоді навіщо навчання?. Може зразу бути убиральницею. часу немає на навчання. Вибирай студент, навчання, чи миття коридорів.

,

Не всі дівчата котрі приїхали з села думають про дискотеки, та мають таку капусту, котрою можна заплатити за екзамен. Не чешіть усіх під один гребінець. Це по-перше, а по-друге, я говорю лише за одного конкретного викладача це Р.Т.І. яка наводить жах на всіх і вся, і кожен студент плює в її бік лише через те що воно вважає та й називає його БИДЛОМ, причому відкритим текстом, не боючись нічого. Ми вже не одноразово зверталися до керівництва з проханням припинити це, але нажаль ніхто нас не почув.

,

Я не спорю, учиться здесь совсем нелегко, потому что нужно трудиться. А девочки которые приехали с села думают только о дискотеках, барах и т.д. Вот поэтому ваши родители и возят "капусту" за вашу лень. А мне учеба в этом заведении очень много дала. Благодаря этой професии у меня есть практически все что нужно человеку для счастья (если есть все - зачем жить дальше?), и универ я закончила... Хочу сказать Ане и всем кто это читает: никакой универ не дает сколько практических знаний сколько можно получить в этом колледже!!!!!!!! Универ - это пластиковый диплом высшего образования, поверте мне. И напоследок совет: если у вас есть желание приобрести какую нибудь професию вы приобретете ее только трудолюбием, за деньги это не покупается! И если вы уверенны в своих знаниях, то ни один преподаватель не возмет у вас денег за экзамен!!!!!!!!

,

скажу відверто, все добре. але є одна викладачиха - стара діва, яка мабуть вже і себе не любить, у неї алергія на всіх і вся. студентів окрім як дебіли, ніяк не називає, скаржились на неї вже сто раз але толку ніякого. через таких і вчитися не дуже хочеться, її завжди покривають, тай іспит у неї коштує більше ніж в універі. постає питання - чи варта її наука такого бабла. а взагалі. окрім неї більше гамна не має , вступайте на навчання не пожалкуєте

,

супер

,

...Коледж ОтлиЧный....=)

,

Коледж супер!!!!!!

,

Я это заведение закончила ещё 20 лет назад....Не знаю, на сколько всё там изменилось...Учиться мне нравилось, очень! Это было моё! Не жалею, что научилась шить. Сейчас у меня свой не большой бизнес по пошиву гардин. Девочки, дорогие! Не жалейте ! Вам в жизни всё ещё пригодится! Самое главное как ты себя преподнесёшь в работе. Всё зависит только от человека. Мы можем закончить крутой универ, а работать на базаре продавцом.....Поверьте, таких уже я встречала.Будьте требовательны к себе, не жалейте себя.Опыт приходит со временем!Удачи!

,

Народ послухайте обминайте цей заклад десятою дорогою і не йдіть сюди навчатись тому що зря витратити час. Я в ньому навчалась 5 років і тепер так жалкую, що не передать словами, професії тут без перспектив ну хіба нащот секретарів не знаю. Шкода що не можна повернути час назад я б на його поріг не ступила.
Стипендію то платять, але скільки нервів висатають за неї вона того не варта, преподи є класнючі яких я завжди з посмішкою згадую, але їх не так багато. А нащот талантів то тут така політика не вмієш навчим, не хочиш заставим, на своїй шкурі знаю!
Послухайте пораду якщо ви хочете стать Модельєром чи Технологом краще поступайте зразу в унівєр в Київ чи Хмельницьк буде більше толку!

,

Коледж просто золото,а преподи супер.

,

Я вас прошу не йдіть сюда.Не витрачайте свій час на те,щоб мити коридори!!!!

,

Вважаю, що дарма потратила два з половиною роки. На спеціальності художник-модельєр перукарського мистецтва та декоративної косметики декоративною косметикою навіть не пахне.

,

Я навчалася три роки в БКСД, отримала спеціальність технолог швейного виробництва, про що тепер шкодую. Змарнувала свій час.Адже в теперішній час з такою з/п нехай самі працюють.Я б не рекомендувала поступати в цей коледж і нічого суперового в ньому немає, як писали попередні. Вимагають багато, а толку немає ніякого. Екзамени купуються, що-правда не всі,невже це навчання, про які таланти можна говорить, а Наташа?Те що студенти отримують стипендію, половина уходить на коледж!...

,

Коледж просто класс)))
Здесь расскрываються все таланты и даже те, о которых ты даже не догадывался!!!!!
Царит атмосфера добра и взаимопонимания))

,

мені заклад подобається,не все так страшно як ви пишите!!!

,

Мені коледж подобається, але є єдине, що мене в ньому бісить -це те, що всі студенти самі повині видраювати весь коледж від 4-го етажа і до підвалу!
А вони пояснюють все так -"скажіть спасибі, що ми непримушуемо мити туалети!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

,

Уважаемая молодеж!!! Обращаюсь к Вам! Если Вам некуда деть 2 года и 6 месяцев,то можете поступать в этот фуфловый колледж.В начале,они будут Вам обесчать золотые горы,но после 6 месяцев начнутся проблемы.Если ты "государственник" то начнут "валить" конкретно,с начало снимут степендию,за тем снимут с "государственного",за тем готовьте 6000-7000 тысячь за диплом.Ну ,а потом надо с этим дипломом искать работу(хотя при поступлении,обесчают предоставить работу),и это еще не все........

,

Замечательній колледж!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

,

Коледж-фуфло повне, не йдіть сюди діти, пожалкуєте!!!!!!!!!!!!!!

,

коледж самий класний!
всі до нас, тут круто!

,

БКСД THE BEST!!!!!!!

,

Коледж супер)))))))))

Партнеры сайта
Финансово-правовой колледж
Финансово-правовой колледж
Все партнеры | Стать партнером

Все вузы в Белой Церкви, а также колледжи и техникумы в Белой Церкви, курсы в Белой Церкви, репетиторы в Белой Церкви, работа в Белой Церкви

Обратная связь