Трейд-маркетинг менеджер

Саме поняття трейд-маркетингу передбачає комплексну діяльність різних фахівців з просування марки від виробника до кінцевого споживача. Трейд-маркетинг менеджер — людина, яка здійснює загальний контроль та планування всіх пов'язаних з цим заходів.

Специфіка професії

Плюси професії

  • вимога постійного підвищення рівня освіти;
  • можливість самореалізації;
  • можливість добре заробляти.

Мінуси професії

  • високий ступінь відповідальності;
  • гранична динамічність робот;
  • жорстка аналітика;
  • постійний самоконтроль.

Місце роботи

Підприємства, які займаються виробництвом або продажем товарів і послуг.

Особисті якості

  • організованість;
  • ініціативність;
  • уважність;
  • здатність працювати з великим обсягом інформації.

Кар'єра

Трейд-маркетинг менеджерами найчастіше стають колишні супервайзери або менеджери з продажу, які зуміли накопичити достатній досвід у самостійному керуванні проєктами і компаніями.

Освіта

Вища освіта. Спеціальності «Маркетинг», «Менеджмент організації». Бажана додаткова освіта в галузі трейд-маркетингу.

Вступникам, які обирають майбутню професію та готуються до вступної кампанії, радимо скористатись докладною покроковою інструкцією зі вступу до навчального закладу. За допомогою цієї інструкції ви зможете вибрати спеціальність та ЗВО, підготуватись до іспитів, розібратись в правилах і нюансах вступу, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.

Дивіться також усі ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.


Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»