Питання, які обговорюються на семінарі - практикумі. Інструменти керування 26 основних інструментів для керування продажами. Планування продаж Взаємозв'язок стратегії компанії із плануванням результат…
Управління кол-центром Функціональні завдання діяльності кол \ контакт центру Основи формування та організація роботи груп телеоператорів Основи побудови структури підрозділів у ТМ Форми оцінки якості…
Модуль 1. Корпоративна бізнес-культура компанії. Продаж на сучасному ринку. Культура бізнес-взаємин із клієнтами. Складові корпоративної культури У чому різниця між корпоративною культурою короткостро…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…
Програма тренінгу "Ефективні продажі"у м.Львові Дати - 17 травня ( 11.00 -18.00 год) Програма навчання: Модуль 1. Ефективні переговори.Типи Клієнтів Критерії ефективних переговорів Якості та навички е…
За 2 місяці інтенсивного навчання ви Проведете аудит свого переговорного стилю. Сформуєте програму прокачування переговорних умінь Навчитеся готуватися до переговорів. Дізнаєтесь, як посилювати свою п…