Професія - web-майстер

Професія - web-майстер

Користувач і не замислюється, скільки всього необхідно, щоб на «клік» мишею відкривалася сторінка. Він і не повинен замислюватися - головне, щоб було зручно і, бажано, красиво. А про технічних питаннях болить голова у творця сайту - web-майстра.

Насправді, web-майстер - поняття дуже невизначений. Адже для того, щоб створити коректно працює сайт, необхідні зусилля, як мінімум, трьох фахівців: web-програміста (поєднує написання програм з адмініструванням сайту), web-дизайнера і контент-редактора. А щоб їх дітище не «померло» і «розкручує» у всесвітній павутині, потрібен ще й менеджер з маркетингу та реклами.

Але така вузька спеціалізація може бути тільки у великих дизайн-студіях. В основному ж, робота web-майстра схожа на працю ремонтника, який робить всі види робіт: від сантехнічної розводки до ремонту підлог. Web-майстер повинен поєднувати в собі те, що не поєднується: бути одночасно математиком і художником, вміти спілкуватися з клієнтом, формулювати технічне завдання, програмувати й володіти складними графічними пакетами. Бути талановитим у всьому - дар одиниць.

Нехай мене навчать!

Спеціальність ця молода. І приходять вони в неї або програмісти, щоб навчитися основам дизайну, або дизайнери, які засвоїли web-програмування. Освіти, що поєднує ці 2 аспекту, поки що не існує, хоча сьогодні в московських інститутах (наприклад, в МІРЕА) намагаються створити факультети web. Але рано чи пізно творці сайтів все одно постануть перед необхідністю «розійтися по професіях» - в рамках однієї освіти дуже складно повноцінно навчити і дизайну, і неусіченому програмуванню.

Сьогодні wеb-майстер повинен уміти:

  •  Виявити в розмові з замовником архітектуру і логіку майбутнього сайту, врахувати побажання щодо дизайну та сформулювати технічне завдання;
  •  Програмувати на С / С + +, Perl і Java / JavaScript (рідше - PHP і ASP);
  •  Працювати з базами даних (SQL, Postgres і т.д.);
  •  Розробити стиль фірми (або підтримувати вже існуючий);
  •  Працювати з графічними пакетами (Photoshop, Corel Draw, Flash і т.п.);
  •  Розміщувати і оптимізувати графіку;
  •  Верстати сторінки в html;
  •  Відладити сайт для роботи в будь-якому броузері, забезпечивши сумісність кодів;
  •  Встановити та налаштувати відповідний веб-сервер і поштовий сервер, забезпечити їх захист та стабільну роботу. Для цього необхідно знання NT + IIS і Unix (FreeBSD, Linux ...)+ Apache;
  •  Проводити рекламні кампанії в Інтернеті, уміти працювати з основними банерними мережами, спілкуватися з рекламними агентствами і рекламодавцями, домовлятися з адміністраторами інших сайтів про взаємний обмін банерами і посиланнями.

Скільки коштує?

Дизайнер - традиційно дорогий співробітник (від $ 800 і вище), тому що його робота передбачає авторське тавро і копірайт. Особливо, якщо дизайнер «з нуля» створює стиль фірми. Тоді вся подальша рекламна і поліграфічна продукція буде зав'язана на стилі сайту, який створив дизайнер. Далі по вартості йдуть програмінг (від $ 600) і контент-редактор (від $ 500). Ці цифри - початкова ціна, «стеля» ж може перебувати на захмарних висотах.

Як приватники, так і студії працюють з клієнтом за двома схемами: перша передбачає створення продукту та передачу його замовнику, а другий - постійний супровід сайту (підтримку, «розкрутку», захист, поновлення та ін.) Вартість такої підтримки у приватного web-майстра - від $ 100 до $ 300 на місяць. Ці гроші складають «хорошу прибавку до зарплати» web-майстра.

Джерело: proforientator.ru

Залишити коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Користь публікації
Оберіть мишкою кількість зірок і натисніть, щоб зафіксувати результат.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Зворотній зв'язок