Мережевий маркетинг. Вибір надійної та перспективної компанії

Мережевий маркетинг. Вибір надійної та перспективної компанії
Віктор Яригін

На що слід звертати увагу, вибираючи компанію мережевого маркетингу?

1. Товар

Перший і головний пункт. Звідки беруться гроші в будь-якій компанії (необов'язково мережевого маркетингу), чим би вона не займалася? Від кінцевого споживача, який купує, товар або послугу даної компанії. Інших варіантів немає.

І в мережевому маркетингу платять саме за придбаний товар. Якщо з системи мережевого маркетингу прибрати товар, а оплату зробити за залученням нових людей, то вийде примітивна фінансова піраміда.

Які основні характеристики повинні бути у товару, щоб система працювала?

  • Він повинен бути потрібен людям.
  • Ліквідність, то є товар повинен легко продаватися.
  • Відповідність ціни та якості товару.
  • Повсякденного попиту.

Щоб система працювала, треба щоб будь-який Ваш клієнт і будь-який Ваш дистриб'ютор став постійним покупцем продукції компанії. Тоді створена Вами система буде приносити Вам гроші при будь-якій кількості людей. В іншому випадку система повинна постійно поповнюватися новими людьми.

Приклад
: Компанія реалізує через систему мережевого маркетингу труни. Ви почали з нею працювати, та й знайшли чоловіка, який купить у Вас труну. Тепер, щоб продати ще, Вам треба шукати наступну людини. Те ж саме доведеться робити і Вашій команді. Приклад грубий, але зміст зрозумілий.

2. Скільки років компанії? Скільки років компанія працює в вашій країні?

Є така статистика нових компаній (тут мається на увазі не тільки мережевий маркетинг): 80% закривається в перший рік роботи, і 80% від решти компаній закривається в наступні чотири роки.

Так що якщо компанії немає 5 років, то раджу дуже докладно розглянути усі за і проти.

З приводу міфу, що в старих компаніях не можна домогтися швидкого зростання, а в нових можна (за умови, що товар схожий), можу сказати, що якщо Ви не можете домогтися швидкого зростання Вашої структури в старій компанії, то не зможете цього зробити і в новій.

3. Бренд

Як компанія позиціонує себе на ринку. Чи відомо багатьом ім'я компанії або назва продукту.

4. Маркетинг-план

Дізнайтеся, скільки Ви будете отримувати на кожному етапі Вашої діяльності. Це дуже важливо. Розрахуйте, з якою швидкістю Ви будете досягати кожного етапу.

5. Стратегія розвитку компанії.

Запитайте про цілі та плани компанії. Що вже зроблено і що планується зробити. Дізнайтеся про цілі і плани компанії у Вашому місті.

Нижче я перерахував питання, які також треба задати людині, яка Вас запрошує з ним працювати. Я не буду їх коментувати, тому що вони дуже різняться в залежності від компанії і місця проживання людини:

  • Чи є представництво у Вашому місті?
  • Способи замовлення, швидкість їх обробки?
  • Швидкість і способи доставки товару?
  • Наявність складів та офісів у Вашому місті?
  • Як виплачуються гроші, в який термін?
  • Навчання (якість, кількість, тематика, платно, безкоштовно)?
  • Як здійснюється інформаційна підтримка?

Це той мінімум характеристик, що Вам потрібно знати, якщо ви збираєтеся працювати в будь-якій мережевій компанії. Хоча б для того, щоб потім зуміти відповісти на них людям, яких уже Ви будете запрошувати у свою команду.

Інші статті в категорії: Мережевий маркетинг і MLM
Залишити коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Користь публікації
Оберіть мишкою кількість зірок і натисніть, щоб зафіксувати результат.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Зворотній зв'язок