Опис курсу

Обсяг курсу: 48 академічних годин, 12 занять

Програма курсу:

Тема № 1. Вступ. Загальні поняття
Необхідність і значення оптимізації. Пошукові системи. Історія систем. Як працюють пошукові системи. Відмінності пошукачів. Значення пошукових систем для сайтів. Цілі і завдання сайту. Цільова аудиторія сайту. Класифікація сайтів. Відповідність сайту очікуванням цільової аудиторії в курсі пошукової оптимізації. Оцінка сторінок пошуковою системою: індекс цитування, тИЦ, PR. Індексація сторінок. Ранжування результату пошуку. Управління індексацією сторінок. Швидкість переиндексации сайту. Перевірка заголовків HTTP. Способи просування сайтів. Поширені помилки і помилки оптимізаторів.
Тема № 2. Підготовка сайту до оптимізації
Підбір домену. Підбір семантичного ядра. Аналіз ключових запитів в курсі розкрутки сайтів. Аналіз конкуруючих сайтів. Вибір основних напрямків. Вивчення запитів користувачів. Прогнозування списку запитів. Частотність запитів. Виняток нецільових запитів. Формування семантичного ядра. Вимоги до «движку» сайту - переваги і недоліки систем управління сайтами (CMS) з точки зору SEO. Постановка завдання програмісту для доопрацювання програмного коду CMS. Налаштування реакції CMS на неіснуючі сторінки - настройка сторінки 404 (на прикладі використання CMS Joomla).
Тема № 3. Внутрішня оптимізація сайту
Структура сайту. Розташування елементів. Ієрархія розділів. Розташування посилань. Навігація, картинки, фон. Контент. Розміщення вмісту. Оновлення та додавання вмісту в курсі пошукової оптимізації. Назви розділів, папок і сторінок. Виділення в контенті. Тег title. Мета-теги. Заголовки. Виділення шрифту. Зображення і тег alt. Назви зображень. Аналіз і побудова ефективної структури сайту. Карта сайту. Навігація і внутрішні посилання в курсі пошукової оптимізації. Оптимізація сторінок сайту. Виділення ключових сторінок. Особливості написання SEO-текстів для сайту. Інструменти для оцінки та написання SEO-текстів.
Тема № 4. Зовнішня оптимізація
Індекс цитування та PageRank. Зважений і тематичний ІЦ. Релевантність. Ранжування. Способи нарощування посилальної маси. Реєстрація в пошукових системах. Реєстрація та робота з каталогами. Види каталогів і їх ефективність в курсі просування сайтів. Дошки оголошень. Тематичні каталоги. Обмін посиланнями в курсі просування сайтів. Аналіз вхідних посилань. Сайти-сателіти. Портальні схеми розміщення контенту. Зовнішні посилання з інших ресурсів. "Лінковке" сайтів.
Тема № 5. Просування сайту покупними посиланнями та статтями
Поняття орендних і вічних посилань. Огляд бірж посилань і статей. Критерії вибору "правильних" посилань. Купівля посилань на біржах посилань (на прикладі використання систем sape і gogetlinks). Блогові і Статейное просування сайтів. Вимоги до статей, їх вибір. Купівля посилань в блогах і соцмережах (на прикладі системи blogun). Оптимізація витрат на посилання. Контроль розміщених посилань. Ставлення пошукових систем до покупним посиланнях. Фільтрація куплених посилань. Особливості просування покупними посиланнями та статтями в Google і Яндекс.
Тема № 6. Робота з системами діагностики сайтів Google Analytics і Яндекс.Метрика
Параметри оцінки роботи ресурсу. Як працює ваш сайт? Які запити принесли більшу прибуток? Що найбільше подобається або не подобається користувачам на вашому сайті? Які розділи сайту найбільш популярні на сайті? Як працює реклама? Оцінка роботи оптимізатора сайту. Установка засобів діагностики на сайт.
Тема № 7. Моніторинг та супровід сайтів. Реклама проекту
Управління роботою пошукових роботів. Статистика входів. Файл robots.txt - настройка заборон на індексацію сторінок, папок і розділів сайту. Робота з файлом .htaccess. Карта сайту Sitemap, особливості її створення. Управління індексацією сайту. Як прискорити появу сторінок в індексі пошукових машин. Пошукове позиціонування. Розсилка на дошки оголошень. Ведення розсилки сайту. Несанкціоновані розсилки (спам). Додавання контенту. Контекстна реклама. Банери і реклама на майданчиках. Банерообмінні мережі. Банери на рекламних майданчиках. Власні (внутрішні) банери. Push-технології доставки контенту. RSS канали. Механізми і сценарії використання RSS. Агрегатори RSS каналів.
Тема № 8. Ефективна взаємодія з користувачем
Функціональність і потреби. Ергономіка сайту. Юзабіліті. Визначення ергономіки (юзабіліті). Основні принципи юзабіліті для курсу розкрутки сайтів. Поширені помилки та їх наслідки. Поняття доступності ресурсу. Проблеми більшості сучасних сайтів. Вимоги до доступності ресурсу. Проблеми пошуку інформації. Необхідність пошуку на сайті. Типові помилки реалізації пошуку. Реалізація ефективного пошуку.
Тема № 9. Просування сайтів в соціальних мережах, блогах і RSS-стрічках
Особливості просування сайту в соціальних мережах: Однокласники, ВКонтакте, Facebook, Twitter. Способы привлечения целевой аудитории в социальных сетях. Ведение сообществ, групп, разделов. Таргетированная реклама. Работа с блогами, типы блогов. Этапы создания и ведения блога и микроблога. Особенности использования системы Blogun. Механики продвижения с помощью гео-сервисов. E-mail маркетинг и использование RSS лент.
Тема № 10. Контекстная реклама в Яндекс.Директ и Google AdWords
Роль контекстной рекламы: получение целевой аудитории. Виды контекстной рекламы. Рекламные объявления и переходы на целевые страницы. Где показывается контекстная реклама. Способы оплаты рекламной кампании в Google AdWords и Яндекс.Директ. Приблизительная стоимость рекламы. Регистрация, настройки и таргетинг рекламных компаний. Особенности написания объявлений рекламной кампании. Ставки по ключевым словам, стратегия показов объявления. Инструмент подсказки ключевых слов. Как добиться привлекательности объявлений. Особенности геотаргетинга и временного таргетинга в контекстной рекламе.Таргетинг на мобильные устройства. Особенности добавления графических, медийных и видео объявлений. Оценка эффективности рекламных кампаний в Google AdWords и Яндекс.Директ. Оценка качества ключевых слов и объявлений. Число показов и число переходов, что такое CTR. Отчеты по рекламным компаниям.
Тема № 11. Практические приемы оптимизации
Слабые конкурентные запросы. Транслитерация. Опечатки. Клоакинг. Дорвеи. Копирование контента. Решение практических задач. Обсуждение вопросов.

Цена указана для физического лица

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар
Партнери сайту
Education Expert Centre
Education Expert Centre
Всі партнери | Стати партнером

Усі курси в Києві, а також ВНЗ в Києві, коледжі та технікуми в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві

Зворотній зв'язок