Опис курсу

Дитина - це всесвіт, таємничий, загадковий, непізнаний…
Дитинство – це пора відкриттів, здивувань, пізнання та аналізу.
Дитячий потенціал може бути безмежним!
Для повного розкриття дитячого потенціалу та майбутніх талантів у віці 4-5 років однієї гри стає уже недостатньо. Тим більше, що дитина стоїть на порозі нового незвіданого шкільного життя. Сучасна освіта очікує від першокласників набагато більше ніж в свій час від їхніх батьків. Скажімо, діти ще до школи повинні опанувати основи грамоти, математики, логіки та інших предметів. Букварик першокласника нині виглядає як читанка колишнього другокласника. Та й до кращих шкіл на сьогоднішній день без конкурсного відбору так просто не попасти.
Але чи варто впадати у відчай та гудити недосконалу освітню систему?
Звичайно, що ні! Адже Ваші дітки набагато розумніші, ніж Ви того очікуєте. Потрібно просто допомогти їм розкрити себе, подолати страх та бар’єр до навчання, провести на новий етап розвитку – навчання через гру. Це і стане своєрідною адаптацію малечі до навчання.
Програма «Дошкільна підготовка» Центру Іноземних Мов «Speak English» розроблена найкращими методистами дошкільної освіти та затверджена Міністерством освіти України. Вдало підібраний матеріал добре розвиває логічне мислення, перспективне та просторове бачення. Багато уваги приділяється розвитку дрібної моторики рук, а також розвитку зв’язного мовлення Вашої дитини.
Крім цього, група дошкільної підготовки готує дитину до шкільного життя, справжніх парт, уроків та чіткого виконання поставлених перед майбутнім учнем завдань. Одне з головних завдань програми - закласти дитині розуміння формату подальшого навчання у школі, виховати позитивне ставлення до навчально-виховного процесу, бажання вчитися, вміння сприймати, оцінювати та відтворювати інформацію, яка подається (подаватиметься) вчителем.
Ми надаємо можливість навчитися вільно, розвиватися з одночасним частковим обмеженням свободи ( у свободі пересування протягом уроку, певних схемах поведінки на занятті, форматі висловлювання і т.д.), яке настане з першого вересня і може стати великим неприємним подразником для маленької шестирічної дитинки.

Предмети, що вивчаються на дошкільній підготовці:
Читання
На уроках читання ми навчаємо виділяти послідовно звуки в словах, розподіляти звуки на голосні та приголосні (а, є, и, і, о, у —- голосні; м, ш, п, р та ін. — приголосні), складати їх у склади, слова та речення. Дошкільнята вчаться відшуковувати певні склади серед інших, виділяти певні склади у словах в різних позиціях (на початку, в середині та в кінці слова), складати слова із уже відомих складів.
Математика.
Дитина здійснює свої перші кроки в математиці, граючись з предметами, геометричними фігурами, пізнаючи їх властивості. Початкова дошкільна освіта на цьому ступені проходить у формі ігор, основне завдання яких привернути увагу дітей до властивостей і співвідношень навколишніх предметів, їх розмірів, частин і кількості. На наступних рівнях курсу початкова дошкільна освіта дає розвиток математичних здібностей малюка та направлена на вміння узагальнювати, порівнювати, вирішувати питання і самостійно висувати їх. Малюки вивчають геометричні фігури (квадрат, коло, трапеція, куб і т.д.), класифікують їх, будують з частин цілі фігури. Поступово початкова дошкільна освіта допомагає дітям навчитися розуміння послідовності, рівності та нерівності чисел, основам арифметики.
Англійська мова
На заняттях з англійської діти:

  • Вивчають слова (збагачення словникового запасу) та вчаться їх правильно вимовляти («акцент» - правильно "вимова")
  • Ведуть діалоги, бесіди
  • Бавляться в ігри на подолання мовного бар’єру
  • Рольові ігри (англ.)
  • Дивляться навчальні мультики та ролики (англ.)
  • Слухають казки (англ.)
  • Вивчають пісеньки (англ.)

Образотворче мистецтво.
На заняттях образотворчого мистецтва:

  • малюють фарбами
  • олівцями
  • фломастерами
  • пальчиками
  • губками
  • ліплять фігурки з пластиліну
  • роблять витинанки
  • аплікації

Чому важливо підготувати дитину до школи?
З дитячого садка йдуть до школи шестирічні діти. Для одних – це можливість потрапити у нове цікаве оточення. Для інших – навпаки, випадіння з комфортних стосунків. Для третіх – здійснення заповітного бажання не спати вдень. Усіх шестирічок, навіть найбільш підготовлених, у школі очікує безліч труднощів. Вступ дитини до школи завершує її дошкільне дитинство, змінює соціальну ситуацію її розвитку. Однак для того, щоб початок шкільного навчання став початком нового етапу розвитку, дитина повинна бути готовою до нових форм співпраці з дорослим і ровесниками.
Неготовність дитини до шкільного навчання зазвичай виявляється із запізненням, що спричинює невстигання за однокласниками, шкільні неврози, підвищений рівень неспокою. Іноді ці негативні явища пом’якшуються до кінця другого року навчання, але часто зберігаються і надовго закріплюються. До того ж, у дітей, непідготовлених до систематичного навчання, важче і довше проходить період адаптації (пристосування) до школи. У таких діток набагато частіше виявляються різні труднощі навчання, що згодом може перейти у звичку належати до категорії неуспішних учнів, що значно знижує інтерес до навчання та самовдосконалення.
Щоб дитина добре вчилася, до моменту вступу до школи у неї повинні бути досить добре розвинені ті системи й функції організму, які з початком навчання зазнають підвищених навантажень. Насамперед, це стосується нервової системи. Дитина повинна вміти стримувати свою рухову активність, адже їй буде важко висидіти шкільний урок, уважно сприймаючи те, що говорить учитель, опанувати читання та письмо.
Найважливішим критерієм оцінки готовності малюка до навчання є анатомо-фізіологічний розвиток, що дозволяє, по перше, достатньо довгий час виконувати певні завдання, а, по друге, в достатній мірі володіти точними рухами пальців рук. Тобто мілка моторика повинна бути розвинена настільки, щоб малюк з легкістю міг володіти і ліпленням, і малюванням, і письмом.
Крім того ознакою «шкільної зрілості» психологи вважають «особистісну готовність», іншими словами позитивне відношення малюка до школи. І, нарешті, на момент вступу до школи малюк повинен бути достатньо розвинений інтелектуально. Для психологів та викладачів це в першу чергу означає, що дитина володіє певним набором відомостей про навколишній світ і може аналізувати прості факти.
Ще однією дуже важливою умовою успішного навчання у школі є розвинене мовлення, уміння чітко висловлювати свою думку і правильно вимовляти звуки. Без цього малюк не зможе навчитися грамотно писати.
Аналіз теоретичних та експериментальних досліджень (Н.Аксаріна, П.Бачинський, С.Козлова, М.Щелованов та ін.), аналіз методик з розвивального навчання (М.Гношинська, Г.Доман, С.Лупан, Л.Павлова, Е.Томас та ін.) свідчать про те, що чим раніше починати навчати малюка, тим вищий буде інтелектуальний розвиток дитини в дошкільному віці.
Батькам майбутніх першокласників слід готувати дитину до цього важливого періоду в житті заздалегідь. Для дитини похід у перший клас – це не тільки свято, а й великий стрес, навіть якщо він ще не знає значення цього слова. Допоможіть йому подолати перші труднощі. Розділіть з ним усі його переживання. Нехай любов до школи зберігається у вашої дитини як можна довше. Удачі Вам і Вашим діткам!

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Броварах, а також ВНЗ в Броварах, коледжі та технікуми в Броварах, репетитори в Броварах, робота в Броварах

Зворотній зв'язок