TRN.ua — 8 років! Скрыть баннер
Опис курсу

Цільова аудиторія

Даний курс розроблений з урахуванням специфіки українського ринку індустрії краси і відмінно підійде всім, хто хоче підвищити свій професійний рівень, збільшити кількість клієнтів і, як наслідок, рентабельність салону в цілому.

Мета заходу

Адміністратор - особа салону краси. Саме з цією людиною відвідувачі спілкуються в першу чергу, і саме від того, яке враження він справить на гостей своїм професіоналізмом і доброзичливим ставленням, залежать продажі салону. Адміністратор - це фахівець, націлений на збільшення прибутку салону, і у нього для цього є всі інструменти.

Програма

У Вас впали продажі? І Ви не розумієте, чому? Все, начебто, добре, і техніка професійна, і працівники кваліфіковані, а продажі стоять на місці? Зверніть увагу, на те, як спілкуються Ваші працівники з Вашими клієнтами. Сьогодні у виграші той, хто не тільки професійний, а й близький до свого клієнта, то, як ви спілкуєтеся з клієнтом, які «фішки» використовується при цьому, які секрети застосовуєте при спілкуванні з клієнтом і буде вирішальним в продажах Ваших послуг або товарів, і в поширенні інформації про Вас.

  • Робота з клієнтом по телефону.
  • Методи ведення розмови.
  • успішна презентація.
  • психологія клієнта.
  • етапи продажу.
  • Інструменти продажів дорогих послуг.
  • Позитивна аргументація.
  • Ораторське мистецтво для успішної комунікації.
  • Методи крос - селінгу і ап - селінгу.
  • Інструменти пропонуючих продаж.
  • Психологія спілкування з клієнтом.
  • Секрети успішної комунікації.
  • Позитивний настрій клієнта до себе.
  • Стандарти спілкування між собою.
  • Техніка завдання питань.
  • Техніка ведення діалогу.
  • Основи невербальної комунікації, читання міміки, мови тіла, прихованих сигналів.
  • Запобігання негативних реакцій.
  • Ведення переговорів з орієнтацією на співрозмовника.
  • Позитивно реагувати в різних ситуаціях.
  • Техніка завоювання клієнтів завдяки впевненості, відкритості, привітності.
  • Основи побудови цілей.
  • Відмінності в сприйнятті розмови клієнтом і нами.
  • Процес комунікації.
  • Управління емоціями в роботі.
  • Самооцінка, як діюча сила впевненості.
  • Уникнення і розпізнавання проблем.
  • Робота зі скаргами клієнтів з моделлю HEART.
  • Надання компетентних рекомендацій.
  • Структурування повсякденних ділових розмов.

Коментарі
Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
ПП «Гармонія», 13.03.2014, 15:09
Шановний Тренінг Центр,


Компанія ПП «Гармонія» висловлює подяку особисто тренеру Буник Вікторії Петрівні за відмінно проведений тренінг «Брендинг та маркетинг».

Підвищення кваліфікації співробітників є важливою складовою будь-якого напрямку в бізнесі. Навчання персоналу повинно проходити таким чином, щоб мотивувати співробітників на подальший розвиток і на досягнення результатів. Особливо приємно, коли навчання проходить легко і цікаво. Саме цим виділяється Вікторія Буник.

Ефективність тренінгів компанії полягає в оптимальному співвідношенні відпрацювання практичних навичок і подачі теоретичного матеріалу, і звичайно, у високому професіоналізмі тренера.


З повагою,
ПП «Гармонія»
Залишити коментар
Партнери сайту
Діскавері, освітній центр
Діскавері, освітній центр
Всі партнери | Стати партнером

Усі курси в Львові, а також ВНЗ в Львові, коледжі та технікуми в Львові, репетитори в Львові, тренінги в Львові, робота в Львові

Зворотній зв'язок