Опис курсу

Набридло жити на мінімальну зарплату? Ніяк не можеш знайти роботу ?! Хочеш спокійно забезпечувати себе, кохану людину і допомагати рідним?

У тебе є чудова можливість змінити життя на краще. Академія Cisco і Linux Professional Institute на платформі SEDICOMM University з радістю нададуть тобі такий шанс.

Ми гарантує працевлаштування і окупність інвестицій. Допомагаємо студентам почати IT-кар'єру, IT-фахівцям підвищити експертність і заробляти більше, компаніям вирішити проблему нестачі IT-фахівців.

Не відкладай рішення в «довгий ящик», кількість місць обмежена!

Документ про закінчення: індустріальний сертифікат Cisco CCNA.

Програма:

Глава 1: IT Essentials. Введення в Canvas і галузь інформаційних технологій.

  • Перехід до курсу. Введення у функції переходів Canvas.
  • Введення в інформаційні технології. Введення в основні поняття глави.
  • Галузь ІТ. Розповідь про сертифікати та різні інженерні посади в галузі ІТ.

Глава 2: Знайомство з персональним комп'ютером. Огляд компонентів базової персональної комп'ютерної системи .

  • Системи персональних комп'ютерів. Опис персональних комп'ютерних систем.
  • Вибір компонентів комп'ютера для заміни. Опис ситуацій, в яких необхідна заміна компонентів комп'ютера.
  • Комплектації спеціалізованих комп'ютерних систем. Опис комплектацій обладнання комп'ютерів для вирішення специфічних завдань.

Глава 3: Лабораторні процедури і використання інструментів. Демонстрація безпечних процедури роботи в лабораторії, правильного використання інструментів і способів складання персонального комп'ютера.

  • Процедури безпечної роботи в лабораторії. Розповідь про умови безпечної роботи та безпечні лабораторні процедури.
  • Правильне використання інструментів. Визначення інструментів та програмного забезпечення, які використовуються з компонентами персонального комп'ютера, і їх призначення.

Глава 4: Збір комп'ютера. Збір настільного комп'ютера з сумісних компонентів і оновлення комп'ютерної системи відповідно до вимог.

  • Збір комп'ютера. Збір комп'ютера.
  • Завантаження комп'ютера. Виконання першого завантаження комп'ютера.
  • Оновлення та налаштування ПК. Виконання оновлення та налаштування компонентів комп'ютерної системи відповідно до вимог клієнта.

Глава 5: Огляд профілактичного обслуговування. Розповідь про цілі і основні правила профілактичного обслуговування та процедуру пошуку та усунення неполадок.

  • Профілактичне обслуговування. Опис цілей і переваг профілактичного обслуговування персональних комп'ютерів.
  • Процедура пошуку та усунення неполадок. Визначення етапів процедури пошуку та усунення неполадок і її виконання для основних неполадок ПК.

Глава 6: Операційні системи. Установка і використання операційної системи.

  • Сучасні операційні системи. Розповідь про призначення операційної системи.
  • Установка операційної системи. Виконання установки операційної системи.
  • Графічний інтерфейс користувача і Панель управління Windows. Вивчення основних засобів і аплетів графічного інтерфейсу користувача Windows.
  • Клієнтська віртуалізація. Розповідь про клієнтську віртуалізацію.
  • Стандартні методи профілактичного обслуговування для операційних систем. Визначення та застосування стандартних прийомів профілактичного обслуговування для операційних систем.
  • Основна процедура пошуку та усунення неполадок для операційних систем. Пошук і усунення неполадок операційних систем.

Глава 7: Мережі. Введення в принципи, стандарти і призначення мереж.

  • Принципи організації мереж. Розповідь про принципи організації мереж.
  • Ідентифікація мереж. Опис типів мереж.
  • Основні поняття і технології організації мереж. Опис основних понять і технологій організації мереж.
  • Фізичні компоненти мережі. Опис фізичних компоненти мережі.
  • Топології мереж. Опис топологій мереж.
  • Стандарти Ethernet. Опис стандартів Ethernet.
  • Моделі даних OSI і TCP / IP. Розповідь про моделі даних OSI і TCP / IP.
  • Підключення комп'ютера до мережі. Підключення комп'ютера до дротової і бездротової мережі.
  • Вибір типу підключення до постачальника послуг доступу до Інтернету. Визначення назв, цілей і характеристик інших технологій, застосовуваних для встановлення зв'язку.
  • Стандартні методики профілактичного обслуговування для мереж. Визначення та застосування стандартних методик профілактичного обслуговування для мереж.
  • процедура пошуку та усунення неполадок для мереж. Пошук і усунення неполадок мереж.

Глава 8: Портативні комп'ютери. Огляд компонентів базового портативного комп'ютера.

  • Компоненти портативних комп'ютерів. Опис призначення функціональних компонентів портативного комп'ютера.
  • Компоненти монітора портативного комп'ютера. Опис компонентів монітора портативного комп'ютера.
  • Харчування портативного комп'ютера. Опис налаштування параметрів живлення для портативного комп'ютера.
  • Технології бездротового зв'язку в портативних комп'ютерах. Опис технологій бездротового зв'язку в портативних комп'ютерах.
  • Встановлення та налаштування обладнання та компонентів портативного комп'ютера. Опис зняття і установки компонентів портативного комп'ютера.
  • Стандартні методи профілактичного обслуговування для портативних комп'ютерів. Визначення стандартних методів профілактичного обслуговування для портативних комп'ютерів.
  • Основна процедура пошуку та усунення неполадок для портативних комп'ютерів. Пошук і усунення неполадок портативних комп'ютерів.

Глава 9: Мобільні пристрої. Опис безлічі функцій і можливостей мобільних пристроїв.

  • Огляд устаткування мобільних пристроїв. Розповідь про обладнання мобільних пристроїв.
  • Операційні системи мобільних пристроїв. Опис функцій і характеристик операційних систем мобільних пристроїв.
  • Мережева зв'язок і електронна пошта. Установка базової мережевої зв'язку і налаштування електронної пошти.
  • Способи захисту мобільних пристроїв. Порівняння і виділення відмінностей способів захисту мобільних пристроїв.
  • Основна процедура пошуку та усунення неполадок для мобільних пристроїв. Пошук і усунення неполадок мобільних пристроїв.

Глава 10: Принтери. Установка, використання і спільне використання принтерів.

  • Загальні функції принтерів. Опис функцій, які є загальними для більшості принтерів.
  • Типи принтерів. Опис різних типів принтерів.
  • Встановлення та налаштування принтерів. Встановлення та налаштування принтера.
  • Спільне використання принтерів. Опис процедур спільного використання принтерів і настройка принтера для спільного використання.
  • Методи профілактичного обслуговування для принтерів. Опис методів профілактичного обслуговування для принтера.
  • Основна процедура пошуку та усунення неполадок для принтерів. Пошук і усунення неполадок принтерів.

Глава 11: Безпека. Опис атак, які загрожують безпеці комп'ютерного обладнання і даних, а також способів зниження збитків від них.

  • Загрози безпеки. Опис загроз безпеки.
  • Процедури безпеки. Визначення процедур безпеки.
  • Стандартні методи профілактичного обслуговування для забезпечення безпеки. Визначення основних методів профілактичного обслуговування для забезпечення безпеки.
  • Основна процедура пошуку та усунення неполадок для забезпечення безпеки. Пошук і усунення неполадок забезпечення безпеки.

Глава 12: Спеціаліст з ІТ. Опис ролей і відповідальностей фахівця з ІТ.

  • Навички спілкування і фахівець з ІТ. Розповідь про те, чому хороші навички спілкування є найважливішою частиною роботи у сфері ІТ.
  • Етичні та юридичні питання в галузі ІТ. Опис юридичних і етичних питань, що виникають у галузі ІТ, і адекватної моделі поведінки при зіткненні з ними.
  • Інженери центру обробки викликів. Опис середовища та обов'язків інженера центру обробки викликів.

Глава 13: Додатковий пошук і усунення неполадок. Пошук і усунення складних неполадок обладнання та програмного забезпечення.

  • Компоненти комп'ютера і периферійні пристрої. Пошук і усунення неполадок компонентів комп'ютера і периферійних пристроїв.
  • Операційні системи. Пошук і усунення неполадок операційних систем.
  • Мережі. Пошук і усунення неполадок мереж.
  • Портативні комп'ютери. Пошук і усунення неполадок портативних комп'ютерів.
  • Принтери. Пошук і усунення неполадок принтерів.
  • Безпека. Пошук і усунення неполадок забезпечення безпеки.

Додаткова інформація

Мережева Академія Cisco проводить авторизовані тренінги, курси Cisco в Києві, курси Cisco в Москві, курси Cisco в СПб і курси linux Київ, курси linux Харків, курси linux Одеса і курси linux Москва.

Якщо Вас цікавить: навчання лінукс, дистанційні курси linux, курси для сисадмінів Linux, вивчення linux з нуля, linux курси онлайн, то курси від Академії Cisco - це саме те, що ви шукали.

Записуючись на навчальний курс Linux від Cisco, Ви можете вибрати: вивчення linux для початківців, адміністрування linux для початківців, адміністрування linux сервера, введення в лінукс, курси Red Hat Linux, курс Linux Ubuntu, курс Linux Debian, курс Linux CentOS.

Курси Лінукс і Циско нашої Академії Cisco і Linux Professional Institute на платформі SEDICOMM University- це надійні інвестиції в майбутнє. До зустрічі на заняттях!

Відповіді на поширені питання: http://edu-cisco.org/docs/welcome.pdf

http://edu-cisco.org

http://vk.com/educisco

http://www.facebook.com/educisco

https://twitter.com/educisco

e-mail: info@edu-cisco.org

skype: edu-cisco.org

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Києві, а також ВНЗ в Києві, коледжі та технікуми в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві

Зворотній зв'язок