Опис курсу

Нічого саме по собі не робиться. Щоб досягнути будь-якої мети в вашому житті, потрібно докласти зусилля, потрібно встати і зробити те, що ви повинні зробити!

Формат навчання на курси Cisco Київ: теорія - веб-конференції, практика - лабораторні роботи на обладнанні Cisco.

Документ про закінчення: індустріальний сертифікат Cisco CCNA.

Цільова аудиторія:

Програма CCNA разработанна всіх бажаючих отримати навички у сфері інформаційних та комунікаційних технологій для подальшого професійного зростання або швидко почати роботу і ознайомитися з подальшими кар'єрними можливостями.

Мета заходу:

Отримати знання та навички для успішної здачі іспиту на індустріальний сертифікат Cisco CCNA.

Програма

Глава 0: IT Essentials. Введення в Canvas і галузь інформаційних технологій.

  • 0.0: Перехід до курсу. Введення у функції переходів Canvas.
  • 0.1: Введення в інформаційні технології. Введення в основні поняття глави.
  • 0.2: Галузь ІТ. Розповідь про сертифікати та різні інженерні посади в галузі ІТ.

Глава 1: Знайомство з персональним комп'ютером. Огляд компонентів базової персональної комп'ютерної системи .

  • 1.1: Системи персональних комп'ютерів. Опис персональних комп'ютерних систем.
  • 1.2: Вибір компонентів комп'ютера для заміни. Опис ситуацій, в яких необхідна заміна компонентів комп'ютера.
  • 1.3: Комплектації спеціалізованих комп'ютерних систем. Опис комплектацій обладнання комп'ютерів для вирішення специфічних завдань.

Глава 2: Лабораторні процедури і використання інструментів. Демонстрація безпечних процедури роботи в лабораторії, правильного використання інструментів і способів складання персонального комп'ютера.

  • 2.1: Процедури безпечної роботи в лабораторії. Розповідь про умови безпечної роботи та безпечні лабораторні процедури.
  • 2.2: Правильне використання інструментів. Визначення інструментів та програмного забезпечення, які використовуються з компонентами персонального комп'ютера, і їх призначення.

Глава 3: Збір комп'ютера. Збір настільного комп'ютера з сумісних компонентів і оновлення комп'ютерної системи відповідно до вимог.

  • 3.1: Збір комп'ютера. Збір комп'ютера.
  • 3.2: Завантаження комп'ютера. Виконання першого завантаження комп'ютера.
  • 3.3: Оновлення та налаштування ПК. Виконання оновлення та налаштування компонентів комп'ютерної системи відповідно до вимог клієнта.

Глава 4: Огляд профілактичного обслуговування. Розповідь про цілі і основні правила профілактичного обслуговування та процедуру пошуку та усунення неполадок.

  • 4.1: Профілактичне обслуговування. Опис цілей і переваг профілактичного обслуговування персональних комп'ютерів.
  • 4.2: Процедура пошуку та усунення неполадок. Визначення етапів процедури пошуку та усунення неполадок і її виконання для основних неполадок ПК.

Глава 5: Операційні системи. Установка і використання операційної системи.

  • 5.1: Сучасні операційні системи. Розповідь про призначення операційної системи.
  • 5.2: Установка операційної системи. Виконання установки операційної системи.
  • 5.3: Графічний інтерфейс користувача і Панель управління Windows. Вивчення основних засобів і аплетів графічного інтерфейсу користувача Windows.
  • 5.4: Клієнтська віртуалізація. Розповідь про клієнтську віртуалізацію.
  • 5.5: Стандартні методи профілактичного обслуговування для операційних систем. Визначення та застосування стандартних прийомів профілактичного обслуговування для операційних систем.
  • 5.6: Основна процедура пошуку та усунення неполадок для операційних систем. Пошук і усунення неполадок операційних систем.

Глава 6: Мережі. Введення в принципи, стандарти і призначення мереж.

  • 6.1: Принципи організації мереж. Розповідь про принципи організації мереж.
  • 6.2: Ідентифікація мереж. Опис типів мереж.
  • 6.3: Основні поняття і технології організації мереж. Опис основних понять і технологій організації мереж.
  • 6.4: Фізичні компоненти мережі. Опис фізичних компоненти мережі.
  • 6.5: Топології мереж. Опис топологій мереж.
  • 6.6: Стандарти Ethernet. Опис стандартів Ethernet.
  • 6.7: Моделі даних OSI і TCP / IP. Розповідь про моделі даних OSI і TCP / IP.
  • 6.8: Підключення комп'ютера до мережі. Підключення комп'ютера до дротової і бездротової мережі.
  • 6.9: Вибір типу підключення до постачальника послуг доступу до Інтернету. Визначення назв, цілей і характеристик інших технологій, застосовуваних для встановлення зв'язку.
  • 6.10: Стандартні методики профілактичного обслуговування для мереж. Визначення та застосування стандартних методик профілактичного обслуговування для мереж.
  • 6.11: процедура пошуку та усунення неполадок для мереж. Пошук і усунення неполадок мереж.

Глава 7: Портативні комп'ютери. Огляд компонентів базового портативного комп'ютера.

  • 7.1: Компоненти портативних комп'ютерів. Опис призначення функціональних компонентів портативного комп'ютера.
  • 7.2: Компоненти монітора портативного комп'ютера. Опис компонентів монітора портативного комп'ютера.
  • 7.3: Харчування портативного комп'ютера. Опис налаштування параметрів живлення для портативного комп'ютера.
  • 7.4: Технології бездротового зв'язку в портативних комп'ютерах. Опис технологій бездротового зв'язку в портативних комп'ютерах.
  • 7.5: Встановлення та налаштування обладнання та компонентів портативного комп'ютера. Опис зняття і установки компонентів портативного комп'ютера.
  • 7.6: Стандартні методи профілактичного обслуговування для портативних комп'ютерів. Визначення стандартних методів профілактичного обслуговування для портативних комп'ютерів.
  • 7.7: Основна процедура пошуку та усунення неполадок для портативних комп'ютерів. Пошук і усунення неполадок портативних комп'ютерів.

Глава 8: Мобільні пристрої. Опис безлічі функцій і можливостей мобільних пристроїв.

  • 8.1: Огляд устаткування мобільних пристроїв. Розповідь про обладнання мобільних пристроїв.
  • 8.2: Операційні системи мобільних пристроїв. Опис функцій і характеристик операційних систем мобільних пристроїв.
  • 8.3: Мережева зв'язок і електронна пошта. Установка базової мережевої зв'язку і налаштування електронної пошти.
  • 8.4: Способи захисту мобільних пристроїв. Порівняння і виділення відмінностей способів захисту мобільних пристроїв.
  • 8.5: Основна процедура пошуку та усунення неполадок для мобільних пристроїв. Пошук і усунення неполадок мобільних пристроїв.

Глава 9: Принтери. Установка, використання і спільне використання принтерів.

  • 9.1: Загальні функції принтерів. Опис функцій, які є загальними для більшості принтерів.
  • 9.2: Типи принтерів. Опис різних типів принтерів.
  • 9.3: Встановлення та налаштування принтерів. Встановлення та налаштування принтера.
  • 9.4: Спільне використання принтерів. Опис процедур спільного використання принтерів і настройка принтера для спільного використання.
  • 9.5: Методи профілактичного обслуговування для принтерів. Опис методів профілактичного обслуговування для принтера.
  • 9.6: Основна процедура пошуку та усунення неполадок для принтерів. Пошук і усунення неполадок принтерів.

Глава 10: Безпека. Опис атак, які загрожують безпеці комп'ютерного обладнання і даних, а також способів зниження збитків від них.

  • 10.1: Загрози безпеки. Опис загроз безпеки.
  • 10.2: Процедури безпеки. Визначення процедур безпеки.
  • 10.3: Стандартні методи профілактичного обслуговування для забезпечення безпеки. Визначення основних методів профілактичного обслуговування для забезпечення безпеки.
  • 10.4: Основна процедура пошуку та усунення неполадок для забезпечення безпеки. Пошук і усунення неполадок забезпечення безпеки.

Глава 11: Спеціаліст з ІТ. Опис ролей і відповідальностей фахівця з ІТ.

  • 11.1: Навички спілкування і фахівець з ІТ. Розповідь про те, чому хороші навички спілкування є найважливішою частиною роботи у сфері ІТ.
  • 11.2: Етичні та юридичні питання в галузі ІТ. Опис юридичних і етичних питань, що виникають у галузі ІТ, і адекватної моделі поведінки при зіткненні з ними.
  • 11.3: Інженери центру обробки викликів. Опис середовища та обов'язків інженера центру обробки викликів.

Глава 12: Додатковий пошук і усунення неполадок. Пошук і усунення складних неполадок обладнання та програмного забезпечення.

  • 12.1: Компоненти комп'ютера і периферійні пристрої. Пошук і усунення неполадок компонентів комп'ютера і периферійних пристроїв.
  • 12.2: Операційні системи. Пошук і усунення неполадок операційних систем.
  • 12.3: Мережі. Пошук і усунення неполадок мереж.
  • 12.4: Портативні комп'ютери. Пошук і усунення неполадок портативних комп'ютерів.
  • 12.5: Принтери. Пошук і усунення неполадок принтерів.
  • 12.6: Безпека. Пошук і усунення неполадок забезпечення безпеки.

Додаткова інформація

Мережна Академія Cisco проводить авторизовані тренінги, практикуми Cisco, комп’ютерні курси Cisco Київ (курси ІТ Київ), ІТ тренінги - курси Cisco (Cisco курси), займається підготовкою спеціалістів для реалізації високоінтелектуальних проектів в області інфокомунікаціних технологій. В нас ви можете пройти курси Cisco Москва, курси Cisco СПб (Санкт-Петербург), курси Linux, курси Linux Київ, курси Linux Москва, Linux курси СПб.


Відповіді на поширені питання: http://edu-cisco.org/docs/welcome.pdf


http://edu-cisco.org

http://vk.com/educisco

http://www.facebook.com/educisco

https://twitter.com/educisco

e-mail: info@edu-cisco.org

skype: edu-cisco.org

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Києві, а також ВНЗ в Києві, коледжі та технікуми в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві

Зворотній зв'язок