Опис курсу

Навчання в ТОВ "Логос і Ергос" це:

  • Навчання ефективним технологіям управління ресторанним бізнесом;
  • Курси, бізнес-практикуми ,тренінги для персоналу ресторанів,підприємств громадського харчування,самого різного рівня;
  • Навчання ресторанній справі слухачів різного рівня початкової підготовки;

У нас Ви можете пройти навчання по курсам ресторанного бізнесу:

  • Курс "Організація ресторанного бізнесу"
  • Бізнес-практикум "Організація ресторанного бізнесу"
  • Управління рестораном виїзного обслуговування-кейтеринг
  • Директор ресторану
  • Менеджер-керуючий в ресторані
  • Фінансовий - управлінський облік в ресторані
  • Адміністратор (менеджер) ресторану та ін.

Час проведення: - Стандартне групове навчання до 1,5 місяців - 2 рази на тиждень по 2 години - вранці , вдень , ввечері.

  • Інтенсивний графік навчання зручний слухачам з інших регіонів-міст від 5 до 10 днів , навчаєтеся щодня.

навчання он-лайн, по скайпу.

Індивідуальний графік навчання обговорюється по можливості слухача. Час та дні розглядаються у всіх випадках.

Представляємо Вам програму навчання "МЕНЕДЖЕР-АДМІНІСТРАТОР РЕСТОРАНУ"

Програма курсу «Адміністратор ресторану»

1. Концепція і орієнтація підприємства загального харчування.

  • Ідеї, ціль на напрям (кафе, паб, кав'ярня).
  • Посадові обов'язки менеджера, його ціль та завдання.
  • Перше знайомство з об'єктом. Трудовий договір. Внутрішній режим підприємства.
  • Стажування. Стажування на рядових позицях.
  • Стажування в залі, барі, суші-барі.
  • Кухня. Стажування з менеджером, керівником.

2. Організація роботи залу.

  • Прийняття зміни.
  • Підготовка офіціантів.
  • Підготовка торгового залу до обслуговування.
  • Сервірування столів.
  • Станція офіціантів, стоп-лист, хіт-лист, лист-резерв. Інновації в обслуговуванні торгового залу.
  • Вітання гостей (зустріч, підбір столика, подача меню, спецпропозиція).
  • Допомога у виборі страв і напоїв.
  • Пропозиція, прийняття замовлення.
  • Подача страв і напоїв до столика.
  • Послідовність, час приготування і час подачі, швидкість таланту.
  • Робота з підносом. Правило правої руки.
  • Розставляння страв на столі. Правильне прибирання зі столу, послідовність.
  • Стандарт подачі напоїв і страв.
  • Візуальний контроль і утримання стола в порядку.
  • Розрахунок з гостем, кредитна картка, накопичувальна картка знижок.
  • Прощання з гостем. Перенакривання стола.
  • Проведення ранкової 5-хвилинки (новини дня, інформація про минулий робочий день, обговорення всіх робочих моментів, дисципліни офіціантів, заряд персонала на продуктивну позитивну роботу).
  • Розподіл офіціантів за позиціями, готовність до роботи, зовнішній вигляд, підготовка і перевірка торгового залу до обслуговування.
  • Санітарно-гігієнічна підготовка залу, вимоги.
  • Обладнання в залі, правила експлуатації, технічне обслуговування, заходи щодо усунення, взаємодія з технічними службами (телефон, форми заявок).

3. Робочий час менеджера.

  • Контроль чистоти торгового залу протягом зміни за роботою офіціантів, стандарти обслуговування напоїв і страв.
  • Робота в залі за принципом "вісімки". Обход всіх приміщень, залу, гостьових туалетів, офіса, кухні, бару, склада та ін.
  • Ведення журнала резервів.

При так званій "метушні" допомога зі сторони менеджера (прийняття замовлення, подача меню, подача напоїв і страв, розрахунок гостя).

4. Організація роботи бару.

  • Обладнання бару, технічне устаткування для виготовлення напоїв. Правила експлуатації. Правила техніки безпеки.
  • Посадові обов'язки бармена, матеріальна відповідальність.
  • Зв'язок кухня - бар, форма обліку продукції бару і кухні.
  • Барний посуд, інвентар. Ведення обліку, форма обліку посуду скла.
  • Замовлення на бар з торгового залу. Час пригутування і подача в зал.
  • Робота зі складом або постачальниками на пряму. Форма заявок на продукцію.
  • Інвентаризація, переоблік бару. Відповідальність.
  • Прийом і передача зміни.

Тема 5. Організація роботи каси (r-keeper).

  • Відповідальна особа каси.
  • Форми касових документів.
  • Програма навчання інструкції.
  • Правила прийому, видачі, обліку і зберігання грошових засобів.
  • Порядок ведення касової книги.
  • Складання касової звітності.
  • Зняття каси. Закриття касового дня.

Тема 6. Організація роботи кухні.

  • Обладнання на кухні. Правила експлуатації. Дотримання правил безпеки.
  • Вимоги до посуду, інвентаря, обладнання.
  • Санітарно-гігієнічні форми і вимоги до кухні.
  • Правила зберігання продуктів і напівфабрикатів.
  • Дотримання норм віддачі страв в зал. Час, якість, зовнішній вигляд.
  • Акти списання, стоп-листи, дошка продаж хіт-листів.
  • Інвентаризація, форма обліку, відповідальна особа.

Тема 7. Організація роботи складу.

  • Матеріально-відповідальна особа складу.
  • Прийом замовлень (заявок), рух - транспортування товару, зберігання сировини. Вимоги до складу, форма обліку. Інвентаризація, звіт за документами.

Тема 8. Документація, необхідна для перевірок.

  • Дозволена документація (пакет документів для відкриття і роботи підприємства).
  • Дошка споживача (список документів).
  • Технічна документація (інструкції по експлуатації, гарантійні талони).
  • Бланки, форми, накладні по переміщенню та ін. необхідне для роботи.
  • Документація для бухгалтерії, своєчасне оформлення та відпралення (рахунок - фактура, накладні, акти).
  • Сертифікати на продукти та алкоголь.
  • Журнали по техніці безпеки, медичні книжки.

Тема 9. Лінійний персонал.

  • Підбір, адаптація, тестування, навчання.
  • "Положення при прийом на роботу і звільнення робітників компанії".
  • Процедура стажування, оплата праці під час стажування.
  • Штатний розклад, складання графіка роботи персоналу.
  • Підбір персоналу (підбір, навчання, тестування).
  • Планування численності робітників. "Текучка" персоналу. Заходи пониження.
  • ОРганізація навчання робітника (з нуля, із середнім потенціалом, VIP-обслуговування).
  • Навчальний матеріал, тренер по начанню, тестування і здача заліку.

Тема 10. Функції менеджера.

  • Керівництво, організація, контроль.
  • Організація процесу продаж.
  • Планування залу, розміщення столів.
  • Аналіз і планування продаж.
  • Методи зниження витрат.
  • Делегування повноважень, мотивація персоналу.
  • Програма премій + АТО, критерії оцінки роботи співпрацівників.

Тема 11. Формування корпоративного іміджу.

  • Субординація і корпоративна етика з персоналом. Участь і оцінка в перевірках АТО. Нормативні акти, що регулюють перевірку представників державних органів, порядок дії при перевірці, повноваження перевіряючих і права.
  • Забезпечення безпеки підприємства.

Тема 12. Знання:

  • Страв і напоїв, їх опис і перелік продуктів, що входять в склад.
  • Вимоги до якості (смак, запах, колір, температурний режим).
  • Відповідність напою або страви за технологічною картою.
  • Класифікація спиртних напоїв. Карта вин і напоїв, основна характеристика.

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Києві, а також ВНЗ в Києві, коледжі та технікуми в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві

Зворотній зв'язок