Опис курсу

Аудиторія:

Бізнес-курс буде цікавий:

  • менеджерам з маркетингу, рекламістам, PR-менеджерам, які хочуть систематизувати свої знання в маркетингу, навчитися керувати процесами маркетингу, бачити «повну картину», а також отримати знання по тих напрямках маркетингу, з якими вони не стикаються у своїй щоденній роботі
  • керівникам і власникам бізнесу, для розуміння маркетингового процесу та його використання для досягнення бізнес-цілей
  • фахівцям, які працюють у відділах продажів, логістики, фінансів і т.д., але хочуть розвивати свою професійну кар'єру в маркетингу
  • молодим фахівцям, які хочуть отримати сучасні практичні навички і знання в маркетингу
  • Опис:
  • Маркетинг PRO - це повний курс маркетингу, від базового розуміння процесу маркетингу в бізнесі, до практичних інструментів та заходів, з якими стикається менеджер з маркетингу в своїй роботі.

Результати курсу:
Системний курс Маркетинг PRO - це програма, що включає в себе теорію і практику маркетингу, яка дозволяє сформувати комплексне розуміння місця, ролі, завдань та інструментів маркетингу в сучасному бізнесі.

Метою курсу є вивчення аспектів маркетингового аналізу, побудови маркетингової стратегії, вибору методів просування, а також побудови, управління маркетинговою кампанією та оцінки ефективності маркетингової діяльності.

Таким чином, Ви отримуєте:

  • Теоретичні знання, які дозволять Вам впевнено орієнтуватися в основних напрямках маркетингу
  • Практичний досвід з планування стратегічного і тактичного маркетингу
  • Розуміння місця і ролі сучасних ІТ-інструментів
  • Практичні поради від експертів-тренерів, що допоможе Вам бути ефективним менеджером з маркетингу
  • Знання сучасних маркетингових тенденцій, нових інструментів маркетингу і очікувань бізнесу від маркетинг

Програма:

Вступне заняття

  • Вступне заняття

Маркетинг в стратегії бізнесу

  • Стратегія бізнесу та роль маркетингу в розвитку компанії

Маркетинговий аналіз

  • Елементи та інструменти аналізу ринку
  • Практикум з проведення аналізу для проектів учасників
  • Автоматизація маркетингового аналізу
  • Маркетингові дослідження. Ефективний інструмент або непотрібні витрати?
  • Практикум з підготовки маркетингового дослідження
  • Business intelligence: хто володіє інформацією, той володіє світом (с)
  • Business intelligence і автоматизація процесів аналізу
  • Організація маркетингової інформаційної системи в компанії (С)
  • Маркетингова стратегія

Процес планування маркетингу і його основні елементи

  • Життєвий цикл клієнта vs. Життєвий цикл продукту
  • Сегментація клієнтів і таргетинг
  • CRM як сучасна основа маркетингу
  • Позиціонування продукту: міст між перевагами продукту і потребами клієнта
  • Створення і управління брендом
  • Побудова маркетингової кампанії

Innovate! Створення і запуск нових продуктів

  • Стратегії ціноутворення
  • Lead generation: особливості основних інструментів просування
  • Вибір і керування каналами продажів
  • Вибір ефективних методів просування

Креатив і створення ефективної комунікації

  • Реклама і медіапланування
  • Digital маркетинг
  • Pr і внутрішні комунікації
  • Лояльність клієнта - міфи і реальність
  • Event management
  • Управління маркетинговими кампаніями

Сучасні засоби управління маркетинговими кампаніями і процесами
Планування маркетингової кампанії
Моніторинг та оцінка ефективності кампанії

Моніторинг та оцінка ефективності кампанії

  • Захист проекту

Консультація по захисту проекту

  • Захист проекту

Після закінчення даного курсу, учні отримують випускний документ:

  • Сертифікат фахівця-практика з управління маркетинговою діяльністю та маркетинговими проектами
  • Свідоцтво про підвищення кваліфікації державного зразка НТУУ КПІ

Наші переваги - практична спрямованість.

В ході курсу кожен з учасників буде працювати над своїм персональним проектом, що дозволить на практиці пройти всі етапи процесу маркетингу - від планування стратегії до оцінки результатів маркетингової кампанії, а також отримати поради та консультації від досвідчених експертів-маркетологів.

Більшість занять проводиться в мульти-медійному комп'ютерному залі з використанням найбільш передових IT-систем управління проектами, таких, як:

MS Dynamics CRM
Office 365, MS Share Point
Більш детальну інформацію про даному курсі дивіться на сайті навчального центру:

http://www.probusiness.center/courses/mm-system-course/

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар
Партнери сайту
ЗубрОК, асоціація репетиторів
ЗубрОК, асоціація репетиторів
Всі партнери | Стати партнером

Усі курси в Києві, а також ВНЗ в Києві, коледжі та технікуми в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві

Зворотній зв'язок