Опис курсу

Бізнес-курс буде цікавий:

  • менеджерам з маркетингу, рекламістам, PR-менеджерам, які хочуть систематизувати свої знання в маркетингу, навчитися керувати процесами маркетингу, бачити «повну картину», а також отримати знання по тих напрямках маркетингу, з якими вони не стикаються у своїй щоденній роботі
  • керівникам і власникам бізнесу, для розуміння маркетингового процесу та його використання для досягнення бізнес-цілей
  • фахівцям, які працюють у відділах продажів, логістики, фінансів і т.д., але хочуть розвивати свою професійну кар'єру в маркетингу
  • молодим фахівцям, які хочуть отримати сучасні практичні навички і знання в маркетингу
  • Опис:
  • Аналіз ринку - це той етап маркетингу, коли компанії здійснюють основні помилки. Багато менеджерів з маркетингу нехтують оцінкою ситуації на ринку, відстеженням дій конкурентів, і, особливо, оцінкою макро-середовища ринку. Часто ці помилки призводять до краху проекту, продукту, а то й всієї компанії.

Результати курсу:
Метою курсу є вивчення методів та інструментів аналізу ринку, маркетингових досліджень, вивчення підходу Business Intelligence та інтеграція цих знань в єдину маркетингову інформаційну систему підприємства.

Протягом навчання Ви:

  • Вивчіть елементи та інструменти аналізу ринку
  • Попрактікуетесь в застосуванні сучасних інструментів аналізу ринку
  • Дізнаєтеся про можливості автоматизації маркетингового аналізу
  • Дізнаєтеся про особливості різних методів маркетингових досліджень, особливості їх використання для різних завдань, а також попрактікуетесь у підготовці маркетингового дослідження
  • Ознайомитеся з тим, що таїться під таємничою назвою Business Intelligence. Зрозумієте завдання та функції BI в бізнесі і дізнаєтеся про автоматизацію процесів аналізу
  • Зрозумієте, як організувати маркетингову інформаційну систему в компанії

Програма:

Елементи та інструменти аналізу ринку

  • Аналіз ринку
  • Макро- та мікро-середовище компанії
  • PEST-аналіз
  • Карта галузі
  • Модель 5-ти конкурентних сил Портера
  • Виділення ключових факторів успіху.
  • Багатокутник конкуренції.
  • SWOT-аналіз
  • Завдання для індивідуального практикуму.

Практикум з проведення аналізу для проектів учасників

  • Презентація результатів практикуму з аналізу ринку.
  • Обговорення у групі
  • Автоматизація маркетинговий аналіз
  • Ознайомлення з функціоналом MS Dynamics CRM

Маркетингові дослідження. Ефективний інструмент або непотрібних витрат?

  • Типи і види маркетингових досліджень
  • Кабінетні та польові дослідження
  • Створення ефективного брифа дослідження
  • Вибір дослідницького агентства
  • Контроль якості роботи інтерв'юерів

Практикум з підготовки маркетингових досліджень

  • Практикум - планування дослідження
  • Підготовка брифа та анкети дослідження
  • Методи та інструменти аналізу результатів досліджень

Business intelligence: хто володіє інформацією, той володіє світом (С)

  • Що таке Business Intelligence?
  • Методи і засоби збору даних.
  • Класифікація інcтрументов BI.
  • Предиктивное моделювання та Data Mining.

Business intelligence та автоматизації процесів аналізу

  • Використання програмного забезпечення для цілей BI
  • Можливості Excel і Power BI для аналізу
  • Організація маркетингової інформаційної системи в компанії (С)

Що таке маркетингова інформаційна система?

  • Процес побудови системи. Синергія основних компонентів системи:
  • Система внутрішньої звітності
  • Система аналізу внутрішньої маркетингової інформації
  • Система спостереження за зовнішнім середовищем
  • Система маркетингових досліджень

Захист проекту

Консультація по захисту проекту
Захист проекту
Після закінчення даного курсу, учні отримують випускний документ:

Після закінчення даного курсу, учні отримують 2 види випускних документів: Сертифікат фахівця-практика з управління маркетинговою діяльністю та маркетинговими проектами
Свідоцтво про підвищення кваліфікації державного зразка НТУУ КПІ
Наші переваги - практична спрямованість.

В ході курсу кожен з учасників буде працювати над своїм персональним проектом, що дозволить на практиці пройти всі етапи процесу маркетингу - від планування стратегії до оцінки результатів маркетингової кампанії, а також отримати поради та консультації від досвідчених експертів-маркетологів.

Більшість занять проводиться в мульти-медійному комп'ютерному залі з використанням найбільш передових IT-систем управління проектами, таких, як:

MS Dynamics CRM
Office 365, MS Share Point
Більш детальну інформацію про даному курсі дивіться на сайті навчального центру:

http://www.probusiness.center/courses/biznes-kurs-analiz-ryinka-i-marketingovyie-issledovaniya/

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Києві, а також ВНЗ в Києві, коледжі та технікуми в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві

Зворотній зв'язок