Опис курсу

Аудиторія:

Бізнес-курс буде цікавий:

  • менеджерам з маркетингу, реклами, PR-менеджерам, менеджерам з продажу
  • керівникам і власникам бізнесу
  • фахівці, які працюють у відділах логістики, фінансів і т.д., але хочуть розвивати свою професійну кар'єру в маркетингу
  • молодим фахівцям, які хочуть отримати сучасні практичні навички і знання в маркетингу

Опис:

Маркетингова стратегія компанії багато в чому зумовлює дії інших напрямків бізнесу - від закупівель і виробництва до управління продажами. Конкурентна перевага компанії закладається саме при розробці маркетингової стратегії.

Щоб впевнено і грамотно розробляти успішні стратегії, під час курсу Ви вивчіть структуру і процес стратегічного маркетингового планування, особливості сегментації клієнтів, таргетингу, позиціонування продуктів, процес створення та управління брендами, а також з'ясуйте місце CRM-системи в управлінні життєвим циклом клієнта.

Результати курсу:
В результаті курсу, ви зможете грамотно побудувати маркетингову стратегію Вашої компанії, відповівши на три прості питання: Що? Кому? Як ?, а саме, навчитеся:

  • Сегментувати Ваших клієнтів
  • Визначати клієнтську стратегію для кожного сегмента
  • Здійснювати таргетинг і позиціонувати Ваш продукт
  • Створювати бренд, а не ТМ
  • Управляти портфелем брендів

Програма:

Процес планування маркетингу та його основні елементи

  • Алгоритм SOSTAC
  • Які бувають цілі і як їх вибрати правильно
  • Вибір цільового сегмента споживачів
  • Позиціонування продукту
  • Тактичне планування
  • План дій
  • Контроль

Життєвий цикл клієнта VS. Життєвого циклу продукту

  • Клієнтська стратегія
  • Маркетинг сервісу
  • Управління життєвим циклом клієнта
  • Створення профілю клієнта.
  • Сегментація клієнтів

Сегментация клієнтів і таргетинг

  • Оцінка привабливості клієнтських сегментів
  • Таргетинг
  • Визначення стратегії маркетингу для кожного сегмента

CRM як сучасна основа маркетингу

Позиціонування продукту: міст між перевагами і потребами клієнта
Аналіз позиціонування конкурентів

Створення і управління брендом

  • Брендинг.
  • Що таке бренд? Навіщо потрібен бренд?
  • Створення бренду
  • Етапи побудови бренду
  • Позиціонування бренду
  • Управління портфелем брендів
  • Життєвий цикл бренду та управління ним

Наші переваги - практична спрямованість.

Знижки на навчання

В ході курсу кожен з учасників буде працювати над своїм персональним проектом, що дозволить на практиці пройти всі етапи процесу маркетингу - від планування стратегії до оцінки результатів маркетингової кампанії, а також отримати поради та консультації від досвідчених експертів-маркетологів.

Більшість занять проводиться в мульти-медійному комп'ютерному залі з використанням найбільш передових IT-систем управління проектами, таких, як:

MS Dynamics CRM
Office 365, MS Share Point
Більш детальну інформацію про даному курсі дивіться на сайті навчального центру:

http://www.probusiness.center/courses/biznes-kurs-osnovyi-effektivnoy-marketingovoy-strategii-chto-komu-kak/

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Києві, а також ВНЗ в Києві, коледжі та технікуми в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві

Зворотній зв'язок