Опис курсу

Місто проведення: Київ.
Категорія: Маркетинг PRO
Компанія: Pro Business School.
Найближча дата набору:

Група буднього дня 08.07.2015 - 27.07.2015

Група вихідного дня 01.08.2015 - 29.08.2015

Місце проведення:

Київ, вул. Ванди Василевської 7

Вартість:
2700 грн.

Аудиторія:
Бізнес-курс буде цікавий:

  • менеджерам з маркетингу, реклами, PR-менеджерам, менеджерам з продажу
  • керівникам і власникам бізнесу
  • фахівцям, які працюють у відділах логістики, фінансів і т.д., але хочуть розвивати свою професійну кар'єру в маркетингу
  • молодим фахівцям, які хочуть отримати сучасні практичні навички і знання в маркетингу

Курс присвячений найбільш динамічній частині маркетингу, а саме просуванню. В ході курсу Ви:

  • Навчитеся просувати свій продукт, використовуючи різні канали маркетингових комунікацій
  • Зрозумієте специфіку різних засобів маркетингових комунікацій, розберетеся, чому знижки не завжди працюють, креативний дизайн не завжди продає і що з цим робити.
  • навчитеся планувати і управляти не окремими заходами, а комплексними маркетинговими кампаніями, а також моніторити й оцінювати ефективність маркетингових кампаній

Програма:

Креатив і створення ефективної комунікації

  • Створення ефективної комунікації для маркетингової кампанії
  • Створення брифа
  • Копірайтинг
  • Креатив і пошук нових ідей
  • Практикум: мозковий штурм в малих групах
  • Презентація результатів

Реклама і медіапланування

  • Реклама в ЗМІ
  • Медіапланування
  • Інші форми комунікації через ЗМІ (спонсорство, соціальні проекти і т.д.)

Digital маркетинг

  • Інструменти Digital-marketing.
  • Digital marketing: сайт, SEO, SMM, контент-менеджмент

PR і внутрішні комунікації

  • PR - місце і роль в маркетингових комунікаціях
  • Внутрішні комунікації, як частина маркетингових комунікацій

Лояльність клієнтів - міфи і реальність

Розробка ефективних програм лояльності

Event management

  • Класифікація заходів
  • Планування заходів
  • Визначення концепції заходу
  • Вибір локації
  • Підбір команди і комунікація
  • Оцінка результатів

Планування маркетингової кампанії

  • Практикум: мета, канали комунікації, параметри кампанії
  • Створення команди проекту
  • План дій
  • Планування ресурсів і термінів виконання
  • Планування бюджету кампанії

Сучасні засоби управління маркетинговою кампанією і процесами

  • Сучасні засоби для управління маркетинговими кампаніями і процесами
  • Огляд існуючих систем
  • Практикум на основі MS Dynamics Marketing

Моніторинг і оцінка ефективності кампанії

  • KPI кампанії та періодичність їх моніторингу
  • Підготовка звітів менеджменту
  • Аналіз факторів успіху / невдачі кампанії
  • Моніторинг ефективності кампанії з використанням MS Dynamics Marketing або інших програмних рішень

Наші переваги - практична спрямованість.

В ході курсу кожен з учасників буде працювати над своїм персональним проектом, що дозволить на практиці пройти всі етапи процесу маркетингу - від планування стратегії до оцінки результатів маркетингової кампанії, а також отримати поради та консультації від досвідчених експертів-маркетологів.

Більшість занять проводиться в мульти-медійному комп'ютерному залі з використанням найбільш передових IT-систем управління проектами, таких, як:

MS Dynamics CRM
Office 365, MS Share Point
Більш детальну інформацію про даному курсі дивіться на сайті навчального центру:

http://www.probusiness.center/courses/biznes-kurs-marketingovyie-kommunikatsii-i-upravlenie-marketingovyimi-kampaniyami/

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Києві, а також ВНЗ в Києві, коледжі та технікуми в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві

Зворотній зв'язок