Опис курсу

Сервіс – це або покликання компанії і частина її місії, або просто можливість прогнозовано заробляти більше. Іншими словами, хороший сервіс зменшує видатки на маркетинг, зарплати, пошук і навчання нових співробітників та на утримання відділів по “боротьбі” з клієнтами.

Найпростіший вимір хорошого сервісу – це retention rate (який відсоток клієнтів повертаються до вас протягом певного відрізку часу). Як правило, наслідком хорошого сервісу є ще і зменшення плинності кадрів, що також може слугувати показником вибору правильної дороги. Логічно, що при збільшенні retention rate прибуток і продаж компанії має підвищуватись.

Програма буде корисною для всіх, хто прагне отримати відповіді на питання:

  • Що таке сервіс з точки зору компанії і з точки зору клієнта?
  • Як визначити той рівень сервісу, що буде приносити прогнозований дохід у часи турбулентності і як не перестаратись?
  • Як саме сервіс впливає на прибутки компанії?
  • Як покращити сервіс на практиці: з чого почати і як вибудувати процеси?
  • Як правильно вимірювати вплив сервісу на діяльність компанії?
  • Як завдяки сервісу зробити ціну неважливою для клієнта?

Для кого розроблена програма

  • Для власників та директорів компаній, які усвідомлюють важливість сервісу і прагнуть зрозуміти, що це дає і як вимірювати результати
  • Для тих, хто хоче підняти рівень сервісу без великих інвестицій і працювати системно
  • Для керівників, які замислюються про те, аби зробити якісне обслуговування стратегією компанії і потребують системного погляду на сервіс, клієнтів та продажі

Що отримує учасник

  • Чітка схема для впровадження чи покращення систем обслуговування, якою користуються світові сервісні компанії (Zappos, Starbucks, Ritz-Carlton, MetroBank)
  • Чітке уявлення про те, як робота Вашої компанії з Клієнтами впливає на доходи і на видатки компанії
  • Всі необхідні інструменти для втілення системи сервісу у своїй компанії.

Дата старту програми: 7 листопада

Деталі:

Тимур Демчук
Менеджер програм управлінського розвиткутел. email: tdem@kmbs.ua

Коментарі
Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Yulia, 14.07.2015, 15:10
Где описание курса
Катерина, 17.07.2015, 20:23
Юліє, дякуємо за запитання!
В цьому меню можна обрати українську мову, і ви отримаєте детальніший опис. Або ж перейти за посиланням на наш сайт: http://kmbs.ua/uk/Programi/Najblizhchi_programi_upravlinskogo_rozvitku/Marketingovi/Shkola_servisu
Або ж за телефоном:
(044) 490-66-35, Наталія Черепухіна
Залишити коментар

Усі курси в Києві, а також ВНЗ в Києві, коледжі та технікуми в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві

Зворотній зв'язок