Опис курсу

Тривалість навчання: 1 рік

Графік навчання: 2 рази в тиждень по 3 год.

Опис курсу

Впродовж вивчення курсу Ви оволодієте різноманітними видами стилів та технічних методик анімацій, що дозволить в подальшому втілювати в реальність будь-який задум!

Метою є не лише навчити «Як це робити?», а й робити анімацію в конкретні терміни. Ознайомлення з повним технологічним циклом виробництва анімації,=: від сценарію до готового фільму, дасть чітке розуміння кожного з етапів, їх особливостей, зв’язку між ними. А для того, аби кожен рух був правильним та естетичним, Вам на практиці покажуть, як в роботі враховувати закони анімації, фізики, анатомії, психології персонажів тощо.

Щоб бути на ринку конкурентним, треба робити не тільки якісно, але й швидко. Для цього в курсі буде детально розглянуто методи оптимізації як кожного із етапів окремо, так і процесу виробництва в цілому. Кожен слухач виконує практичні завдання при створенні власного проекту – анімаційного фільму. Поділ професійного курсу на модулі дозволяє слухачам працювати вже після першого навчального модуля. Вам не потрібно чекати завершення курсу аби працювати в анімаційній, рекламній чи геймдев студії!

Поділ професійного курсу на модулі дозволяє слухачам працювати вже після першого навчального модуля.

Що потрібнознати:

  • Впевнений користувач ПК.
  • Основи работи в будь-якому графічному редакторі.

Програма навчання:

1. МОДУЛЬ «СТВОРЕННЯ 3D ОБ’ЄКТІВ»

Включає загальні відомості про весь технологічний цикл 3D виробництва, основні його етапи і базові навики по кожному із них. Інструментарій. Методи та прийоми відповідних етапів.

  • 1.1.Загальні відомості про виробництво 3D графіки.
  • 1.2. Інтерфейс Maya. Основні операції. Практика.
  • 1.3. Моделювання. Основи. Практика.
  • 1.4. Моделювання неживих об’єктів. Практика.
  • 1.5. Моделювання органіки. Особливості. Практика.
  • 1.6. Моделювання персонажів. Топологія. Практика.
  • 1.7. Матеріали та текстурні карти (оглядово). Практика.
  • 1.8. Прийоми текстурування. Розгортка. Практика.
  • 1.9. Візуалізація, налаштування. Практика.
  • 1.10. Світло. Практика.
  • 1.11. Матеріали. Практика.
  • 1.12. Робота з камерою. Практика.
  • 1.13. Пост обробка зображень. (оглядово). Практика.
  • 1.14. Здача підсумкової практичної (повна візуалізація складного об’єкта).

2. МОДУЛЬ «РІГІНГ ПЕРСОНАЖІВ»

Підготовка об’єктів до анімації: реквізиту, локацій, персонажів. Створення скелету, прив’язка до нього персонажа. Налаштування системи керування персонажем чи будь-яким іншим об’єктом.

  • 2.1. Ієрархія. Контролери. Референси.
  • 2.2. Обмежувачі (Constrains). Практика.
  • 2.3. Деформатори. Практика.
  • 2.4. Морфінг. Практика.
  • 2.5. Використання виразів (expression). Практика.
  • 2.6. Node Editor. Практика.
  • 2.7. Створення скелетів. Практика.
  • 2.8. Пряма та інверсна кінематика. Практика.
  • 2.9. Скініг. Практика.
  • 2.10. Здача підсумкової практичної (рігінг персонажа).

3. МОДУЛЬ «ПЕРСОНАЖНА АНІМАЦІЯ»

Вивчення основ персонажної анімації. Технічні та творчі аспекти роботи з персонажами. Правильне планування анімації від сценарію,і розкадровки та розфазовки до анімаційних кривих.

  • 3.1. Ключова анімація. Прості і складні рухи. Практика.
  • 3.2. Редагування анімаційних кривих. Цикли. Практика.
  • 3.3. Анімаційні слої. Практика.
  • 3.4. Нелінійна анімація. Практика.
  • 3.5. Створення та використання скриптів. Практика.
  • 3.6. Модуль HumanIK. Практика.
  • 3.7. Скелета анімація. Практика.
  • 3.8. Селектор, позер та інші інструменти аніматора. Практика.
  • 3.9. 12 правил анімації. Практика.
  • 3.10. Центр ваги та центр уваги персонажів. Практика.
  • 3.11. Взаємодія персонажа з предметами. Практика.
  • 3.12. Взаємодія кількох персонажів. Практика.
  • 3.13. Аналіз сцени перед анімацією. Практика.
  • 3.14. Здача підсумкової практичної (анімація з кількома персонажами).

4. МОДУЛЬ «ДИНАМІКА ТА ЕФЕКТИ»

Анімація складних рухів: складних в просторі, в часі, за складними фізичними законами. Взаємодія об’єктів на рівні фізики. Динаміка процесів з врахування маси та інерції. Анімація аморфних тіл з перемінною формою.

  • 4.1. Динаміка твердих тіл. Практика.
  • 4.2. Динамічні обмежувачі (nConstraints). Практика.
  • 4.3. Particles та nParticles. Практика.
  • 4.4. Динаміка м’яких тіл. Практика.
  • 4.5. Тканини nCloth. Практика.
  • 4.6. Динамічні криві. Практика.
  • 4.7. Шерсть та волосся. Практика.
  • 4.8. Пост-обробка. Композитинг. Практика.
  • 4.9. Основи авторського права.
  • 4.10. Контроль якості. Практика.
  • 4.11. Естетика графіки та професійна етика. Практика.
  • 4.12. Здача підсумкової практичної (власний презентаційний ролик).

При успішному завершенні курсу слухач отримає офіційний міжнародний сертифікат від компанії Autodesk по програмі Maya.

ЗАПИСАТИСЬ НА КУРС!

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Львові, а також ВНЗ в Львові, коледжі та технікуми в Львові, репетитори в Львові, тренінги в Львові, робота в Львові

Зворотній зв'язок