Опис курсу

Об’єм курса:

Оглядовий курс людино-центрированних продажiв «Мистецтво бути корисним» - призначений для менеджерів з продажів, керівників відділів продажів, власників малого та середнього бізнесу.

Мета курсу – ознайомити учасників з основами технології людино-центрированих продажів, що підвищує ефективність роботи менеджера з продажів на 30-60%.

Суть курсу - знайомство з основними поняттями, принципами і правилами людино-центрированных продажів, і закріплюємо отримане на вирішення конкретних бізнес-завдань - продаж конкретного продукту/послуги на конкретному ринку

В результаті проходження курсу - учасники отримають і перевірять на практиці інноваційну інструментальну технологію зменшення кількості відмов і збільшення кількості постійних клієнтів - в рази!

Програма курсу

Частина1

1. Введення

• Ситуація з продажами на ринку товарів і послуг - в цілому

• Причини відсутності замовлень у менеджерів.

• Як зробити так, щоб замовники і замовлення були завжди.

2. Ключ до успіху – основні правила і принципи людино-центрированных продажiв

2.1. Основні принципи

• Правильна роль менеджера.

• Правильне ставлення до продажу.

• Правильне ставлення до клієнта, собі, до товару, до своєї фірми.

• Правильні дії в правильній ролі.

2.2. Основні правила

• Право на продаж свого товару потрібно заслужити.

• Наявність замовлень - відповідальність самого менеджера.

• Ініціатива завжди повинна бути в руках менеджера – в цьому танці веде продавець

• Процес менеджера і час життя менеджера – священні.

• Процес клієнта і час життя клієнта – священні.

3. Що дає менеджеру дотримання принципів і правил людино-центрированных продажу

4. Відповіді на питання


Частина 2. Правильні дії в правильній ролі - алгоритм ефективності.

• Етапи ефективних продажів - суть, правила дотримання

• Загальні правила ведення телефонних переговорів.

• Підготовка до дзвінка.

• Перший дзвінок.Правила написання мовних модулів для дзвінка.

• Перший дзвінок. Правила роботи з запереченнями.

• Інтерв'ю. Отримання технічного завдання для комерційного пропозиції.

• Тренінг, відповіді на питання


Частина 3. Правильні дії в правильній ролі - алгоритм ефективність (продовження).

• Підготовка комерційної пропозиції - основні правила.

• Представлення та захист комерційної пропозиції.

• Основні правила ведення переговорів.

• Проведення угоди (організація, супровід, завершення угоди, документообіг, післяпродажне обслуговування)

• Договір про подальшу співпрацю. Ведення клієнта між угодами.

• Тренінг

• Відповіді на запитання


Частина 4. Правильні дії в правильній ролі - алгоритм ефективності (продовження)

• Робота з базою даних – як заповнювати, структурувати, яку шукати інформацію і записувати на кожній стадії переговорів та ведення операції,

• Автоматизація роботи з базами даних - CRM системи

• Планування роботи менеджера– день, тиждень, місячний план-графік.

• Організація робочого дня – принципи ефективності (на що скільки часу виділяти)

• Тренінг • Відповіді на запитання

Час проведення: 16 годин (8 занять по 2 години)

Вт. Птн. с 11.00 до 13.00

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар
Партнери сайту
Люстдорф, навчальний центр
Люстдорф, навчальний центр
Всі партнери | Стати партнером

Усі курси в Харкові, а також ВНЗ в Харкові, коледжі та технікуми в Харкові, репетитори в Харкові, тренінги в Харкові, робота в Харкові

Зворотній зв'язок