TRN.ua — 8 років! Скрыть баннер
Опис курсу

Курс допоможе вам зануритись в атмосферу служби підтримки; дізнатись про процеси та спробувати практики, які використовуюсь в сервісних відділах.

Під час занять ви розглянете як базові поняття("інцидент" та його життєвий цикл, "ескалація" та ін.), так і більш глобальні питання(моніторинг ефективності підтримки, розвиток команди). Вся теорія супроводжується практичними вправами для того, щоб ви мали змогу застосувати отриманні знання для відкриття чи поліпшення вашого відділу підтримки.

По закінченню курсу ви будете знати:

  • основні ролі та процеси в підтримці, управління інцидентами
  • поняття та управління SLA
  • процеси пріорітезації та "ескалації"
  • управління проблемами
  • основні техніки управління відділом підтримки
  • розвиток та масштабування відділу підтримки
  • навички та прийоми комунікації з клієнтами
  • місце та позиціонування відділу підтримки в організації
  • інструменти та програмні комплекси для організації сервісу
  • сучасні тенденції та напрямки розвитку сервісів

Заняття проводять практикуючі спеціалісти в сфері технічної підтримки.

Також є можливість прослухати матеріал курсу у вигляді одноденного тренінгу.

Розмір групи: 6-8 чоловік

Час занять: вечірній

Обсяг курсу: 6 занять по 1,5-2 години

Документ про закінчення курсу: сертифікат

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Дніпрі (Дніпропетровську), а також ВНЗ в Дніпрі (Дніпропетровську), коледжі та технікуми в Дніпрі (Дніпропетровську), репетитори в Дніпрі (Дніпропетровську), тренінги в Дніпрі (Дніпропетровську), робота в Дніпрі (Дніпропетровську)

Зворотній зв'язок