Опис курсу

Обсяг курсу: 24 години (чотири суботи по 6 годин)

Цільова аудиторія
Менеджери з продажу, торгові представники, продавці-консультанти, а також всі, хто хоче працювати або працює в сфері продажів.

Програма занять:

1-е заняття: "Зліт продажів через усунення помилок" - 21.01.2017
100% практики, робота тільки над точками зростання учасників тренінгу, які будуть визначені під час ділової гри.
Збільшення продажів менеджера відбувається за рахунок підвищення рівня його професійної впевненості, яка формується на підставі наступних умінь:

  • аналіз комунікативного процесу продажу;
  • виявлення своїх слабких і сильних сторін під час переговорів;
  • формування свого індивідуального робочого алгоритму продажу, спираючись на вже існуючі;
  • розуміння причинно-наслідкового зв'язку між реакцією клієнта на пропозицію і запереченням, яке у нього виникає;
  • вміння працювати зі своїми емоціями, які виникають під час робочої діяльності (страх, тривога і т.д.).

Результати тренінгу:

  • Розуміння власної типової форми поведінки під час продажу: що заважає / допомагає, які помилки допускаються під час продажу.
  • Освоєння робочого алгоритму продажу і як його формувати під клієнта.
  • Вміння визначати тип заперечення і знаходити до нього відповідь.

2-е заняття: «Холодні дзвінки. Скрипти - потужна методика збільшення продажів »- 28.01.2017
Питання:

  • Особливості телефонних продажів - специфіка телефонного спілкування. Етапи телефонних продажів, завдання продавця на кожному з етапів. Норми етикету при комерційному розмові по телефону.
  • Входження в контакт - як завоювати довіру співрозмовника по телефону в перші хвилини спілкування. Алгоритм і Техніки встановлення контакту. Правила та поширені помилки.
  • "Холодні дзвінки. Методики ефективного проходження секретаря.
  • Швидке визначення потреб - як за хвилину дізнатися потреби клієнта по телефону і не перегріти співрозмовника. Виявлення очікувань і фінансових можливостей клієнта.
  • «Гарячі» дзвінки. Що робити, щоб клієнт не зірвався.
  • Робота з запереченнями по телефону - причини і прояви заперечень. Алгоритм роботи з запереченнями, поширені помилки. Відпрацювання різних технік.
  • Значення складання скрипта телефонних переговорів.
  • Правила створення скрипта телефонних переговорів.

Що Ви отримаєте?

  • піде страх холодних дзвінків.
  • збільшиться результативність дзвінків.
  • Робота з запереченнями клієнта перестане викликати складності. Все це призведе до значного зростання продажів.
  • Освоєння технології складання скриптів допоможе не відчувати труднощів при зміні мети дзвінків або продукту. Дозволить швидко адаптувати нових співробітників.
  • пеціальний бонус для учасників: 20% знижка на послугу компанії «Розробка телефонних скриптів продажів», вартість якої 1500 грн.

3-е заняття: "Виявлення потреб, технологія СПИН" - 04.02.2017
СПИН-продажі передбачають не активний тиск на покупця, чим грішать багато продавців, а детальне вивчення його потреб.
Вивчення відбувається з допомогою поставлених продавцем питань.

У СПИН-продажах використовуються питання наступних типів: ситуаційні, проблемні, витягуючі і напрямні. Дана схема відбивається в самій назві цієї технології продажів.

СПИН - Ситуація, Проблема, Витяг, Напрямок.
СПИН - науковий підхід, що дозволяє створювати не просто клієнтів, а прихильників вашого бізнесу.
В результаті тренінгу учасники

  • Освоять техніки активного слухання;
  • Розберуться з основним інструментом виявлення потреб - питаннями (, коли і які питання краще ставити клієнтові, щоб володіти ініціативою в розмові і зібрати якомога більше необхідної інформації),
  • Оволодіють технологією «СПИН».
  • Зможуть значно збільшити власну ефективність,
  • Налагодити і зміцнити відносини з клієнтами.
  • Отримають безперечну перевагу в конкурентній боротьбі.

4-е заняття: «Робота з запереченнями» - 11.02.2017
Питання:

  • Правильна психологічна підготовка продавця до роботи з клієнтом.
  • Як формується «карта світу» клієнта. Діагностика основних особистісних особливостей клієнта. Емоції клієнтів і їх вплив на процес взаємодії. Психологічні типи клієнтів, розуміння психології клієнта.
  • Заперечення, незгоду, опір, сумнів, упередження ... що робити в кожному окремому випадку?
  • Природа виникнення заперечень: Як і чому виникають заперечення, Які помилки на попередніх етапах сприяють збільшенню кількості заперечень. Профілактика заперечень. Щеплення від заперечень.
  • Справжні і фальшиві заперечення: виявлення, розуміння.
  • Техніка безконфліктної роботи з запереченнями. «Тотальне ТАК» або «Принцип Айкідо». Відпрацювання техніки в ділових іграх.

Що отримають учасники:

  • Підвищення стресостійкості при роботі зі складними клієнтами;
  • Навчаться зберігати впевненість і позитив при роботі з запереченнями;
  • Розуміння різниці між запереченням, сумнівом, відмовкою, претензією і відмовою -правильним діагностика поведінки клієнта;
  • Навчаться впливати і переконувати і при цьому зберігати доброзичливі відносини і можливості подальшої співпраці;
  • Уміння справлятися з будь-якими запереченнями клієнтів;
  • Значне збільшення кількості продажів;
  • Нові ідеї і море позитиву

Бізнес-тренер - Руслан Пенской
Досвід роботи в продажах - 21 рік, на керівних посадах - 16 років, в страхуванні - 6 років,
Досвід побудови системи дистрибуції (прямі / непрямі продажу) - 15 років,
Досвід ведення тренінгів і освітніх програм - 13 років ...

Додаткова інформація:
Документ про закінчення Сертифікат
Адреса: м Харків, вул. Алчевських (Артема) 8, офіс 1
Щотижня, по суботах, 12: 00-18: 00
Вартість курсу 1400 грн., По передоплаті за курс - знижка 200 грн ..
Можна відвідати і одне заняття, вартість якого 350 грн.
Всі тренінги компанії проводяться в малих групах від 4 до 8 осіб для можливості активної роботи над розвитком професіоналізму кожного.
У зв'язку з цим кількість місць обмежена і попередня реєстрація обов'язкова.

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар
Партнери сайту
Pro Business School
Pro Business School
Всі партнери | Стати партнером

Усі курси в Харкові, а також ВНЗ в Харкові, коледжі та технікуми в Харкові, репетитори в Харкові, тренінги в Харкові, робота в Харкові

Зворотній зв'язок