Докладна інформація про компанію

Підбір, оцінка, тренінг персоналу; реорганізація відділів.

У бізнесі неможливо прорахувати дві речі - людський і природний фактор. "Людський фактор" ми беремо на себе! 50% успіху вашого бізнесу.

Засновник - Апчел Максим Сергійович

Керівник тренінгової компанії, бізнес-тренер, тренер з продажу, консультант з розвитку бізнесу, організації відділів продажів, call-центрів, каналів збуту.

Дата народження 6 серпня 1981 (34 роки), Лев

Ел. пошта: m24t@mail.ru, Сайт: m24.zz.mu

Досьє:

  •  1999 - менеджер з продажу «OSE Ds-max» (книжкове напрямок).
  • 2001 - Кращий книжник України.
  • 2002 - 2005 Керівник Одеської філії «OSE Ds-max». Команда 90 чол.
  • 2005 - Менеджер з продажу 1 міс. «Vip-image 24» (VIP-сувеніри), vip24.zz.mu
  • 2005 - Керівник відділу продажів Одеса 3 міс. «Vip-image 24».
  • 2005 - 2009 - Директор з продажу Україна «Vip-image 24».
  • 2009 - 2014 - Засновник компанії «Еко Бренд Україна» (оптом добрива, ДТ).
  • 2011 - наст. Час Засновник тренінгової компанії «М24» m24.zz.mu
  • 2014 року - Читав лекції з психології, продажу в Міжнародному гуманітарному університеті.
  • 2014 року - Учасник «Сьомій міжнародній науково-практичній конференції з психології.

 Тренінг: Керівників, Начальників торгового відділу, відділів продажів, Менеджерів проектів, Регіональних, Територіальних, категорійності та Оперативних менеджерів, керуючих, Директорів працюють з торговим персоналом, Менеджерів ЗЕД, Торгових представників, мерчендайзерів, продавців-консультантів, операторів call-центру, Диспетчерів, операторів на телефоні, Менеджерів з продажу, по роботі з клієнтами, з продажу обладнання, Ріелторів, Адміністраторів, Менеджерів по роботі з ключовими клієнтами, торговими мережами (FMCG), Менеджерів турагентств, і тд.

 Відгуки: https://www.youtube.com/channel/UC9mkcZ4s9zOqfnwyTlDmPRg/videos?shelf_id=0&view=0&sort=dd

 заходи:

  • https://www.youtube.com/watch?v=Ip2XztAQkQA
  • https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=dGdroOHjpsg
  • https://www.youtube.com/watch?v=-2YAx85-alI
  • https://www.youtube.com/watch?v=ZlMXD--2eSc
  • https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=Ip2XztAQkQA

Виконані проекти: «Проект розвитку торгової компанії в Південному регіоні». *
* Перевірити результат, можливо взявши аналіз продажів за минулий рік.

1-й етап розвитку (3 міс.):

  • Оцінка знань технік продажів торгового персоналу.
  • Підготовка торгового персоналу (техніки продажів).
  • Підготовка регіонального представника Південного регіону.
  • Організація call - центру в м. Миколаїв;

1.1 Цілі і завдання на I міс. (Оцінка + Підготовка + оцінка засвоєння матеріалу):

  • 2 дня - тестування персоналу (Тест 1, Тест 2). Оцінка знань з техніки продажів торгових представників (ТП) на даний момент.
  • 5 днів - Підготовка по 4 години на день: «Презентація та заперечення». «Телемаркетинг. Секрети телефонних продажів для менеджерів »,« Практичний досвід + Психологія продажів »(Додатки 1, 2, 3).
  • 3 дня - тестування персоналу на засвоєння і використання матеріалу.
  • Підготовка Регіонального представника (РП) - (закріплення матеріалу для викладання і контролю використання) проведення співбесід, підбір і навчання кандидатів.
  • 2 тижні - Виїзд РП разом з ТП до клієнтів (1-2 дня з ТП). Запис, аналіз і виправлення помилок. Ставимо за мету ТП збір списку фермерів району в УАПР для створення більш докладної бази фермерів - для дзвінків за (операторів, помічників ТП) call-центру.
  • Надалі - кожен день з 8.00 до 8.30 та 18.00 - 18.30 в онлайн (інтернет, гучна моб. Зв'язок) контроль технік продажів, поточні плани, виконання поставлених завдань, аналіз, перспектива, підведення підсумків.

1.2 Цілі і завдання на наступний II міс. (Контроль ТП + Підготовка РП в Південному регіоні * - (теорія - практика) + організація call - центру + відібрати 5 чол. На випробувальний термін «диспетчерів, операторів, помічників ТП»):

  • 1 тиждень - Підготовка-теорія Регіонального Представника (РП) в Південному регіоні - «Лідерство та ефективне управління персоналом». (Додаток 4). * Мета підготувати керівника для того щоб він самостійно міг підбирати, навчати і доводити команду до поставленого результату.
  • 1-2 тижні - Організація call-центру в м.Миколаєві на Південний регіон. * Недорога оренда, ЗП операторам. Тренінг-практикум з контролем - проведення співбесід, підбір і підготовка кандидатів 20 чол. (2 групи по 10 чол .: 1а - з 9.00 до 13.00, 2а - з 14.00 до 18.00). Готує команду РП для нової команди: «Презентація та заперечення». «Телемаркетинг. Секрети телефонних продажів для менеджерів ». (Додатки 1, 2).
  • Розподіл, підготовка і розвиток районів, областей.
  • 5 чол. на випробувальному терміні «диспетчерів, операторів, помічників ТП» - закріплення вивченого матеріалу + домовлятися з фермерами про зустрічі з ТП + власні продажі. Доведення команди до результативності.

Теми занять:

 1. "Досвідчений продавець шукає - легких клієнтів. Професіонал працює з тими, з ким можна - заробити" Професійний підхід до переговорів і співбесід. Етапи і помилки. Мало професіоналів працюють на міжнародному рівні. Практичний досвід, ведення успішних угод з великими компаніями. Big Sales. Що треба знати про компанії клієнта? Що треба знати про Керівництві? 4 години.

2. "Не важливо - що ти говориш, а важливо - ЯК ти це говориш!" Як рідні сприймають твої: пози, жести, мова, манери, мікро- макро- міміку і жести. Про що думає твій співрозмовник? Як це побачити і помітити. Теорія психології продажів. "Міжособистісні комунікації" як поводитися на переговорах, співбесідах. 4 години.

3. "Алгоритм переговорів" що треба говорити на переговорах, співбесідах. Техніки маніпулювання. Даний алгоритм містить 16 технік маніпулювання в процесі розмови. Як правильно вести розмову - в потрібному для вас напрямі. Що говорити на переговорах? Алгоритм зустрічі / дзвінка. Види характерів клієнта і методи роботи з ними, критерії прийняття рішень. Спин - методи створення і посилення Проблем клієнта. 4 години.

1. "досвідчений продавець шукає - легких клієнтів. Професіонала працює з тими, з ким можна - заробити" Професійний підхід до переговорів і співбесід. Етапи і помилки. Мало професіоналів працюють на міжнародному рівні. Практичний досвід, ведення успішних угод з великими компаніями. Big Sales. Що треба знати про компанії клієнта? Що треба знати про Керівництві? 4 години.

1. Пошук клієнтів: А) Рейтинги ТОП; Б) Новини; В) Контакти; Г) Секретаріат (компетентність, способи проходу).

2. Зони компетентності: А) ЛПР (особа, яка приймає рішення: ген. Директор, зам. Ген. Директора, комерційний директор, керівник відділу.); Б) Центр використання продукту (впровадження на виробництві, можливі проблеми); В) Способи виходу на ЛПР-а в закриті компаніях.

3. Процес підготовки (80% успіху в переговорах): А) ПІБ; Б) Дата народження; В) Освіта; Г) Кар'єра; Д) Сімейний стан; Е) Хобі.

4. Компанії бізнес партнери постачальники нашого клієнта: А) Тендери; Б) Участь в тендерах; В) Вибір постачальників;

 висновки:

80% Успіху залежить від процесу - підготовки!
Важливо опинитися - в тому місці і в той час!
Хто володіє інформацією, той володіє світом!
Ідіть до своєї мети - 100 шляхами і 101 - буде ваш!
Підбиття підсумків. Питання від групи.

2. "Не важливо - ЩО ти говориш, а важливо - ЯК ти це говориш!" Як рідні сприймають твої: пози, жести, мова, манери, мікро- макро- міміку і жести. Про що думає твій співрозмовник? Як це побачити і помітити. Теорія психології продажів. "Міжособистісні комунікації" як поводитися на переговорах, співбесідах. 4 години.

1.Ролевой рівень людини - 7%;
2.Лічностний рівень людини - 93%.

Особистісний рівень 93%:

  • А) Візуальний контакт - 55%;
  • Б) Мова, слух - 38%.

Візуальний контакт: А) 1е враження - 0.3 сек. (Права півкуля відповідає за інстинкти, ліве - за логічний ланцюжок думок); Б) Зовнішній вигляд (Не викликає, дратівливий); В) Посмішка (80% людей подобаються комедії, доречний гумор, види людей); Г) Контакт очей (± 45 °, боязнь прямого контакту очей, гіпноз, питання про ціну); Д) Пози (відкриті, закриті). Методи відкриття; Е) Жестикуляція (емоційний рівень, відкриті долоні); Ж) Мікро, макро міміка і жести (інстинкти, радість, дратівливість); З) Дистанція (комфортну відстань).

Мова, слух: А) Швидкість мови Б) Гучність В) Тон Г) Тембр Д) Сенс мови Е) Грамотність Ж) Чіткість З) Специфіка І) Пунктуація К) Артикуляція

Підбиття підсумків. Питання групи.

3. "Алгоритм переговорів" що треба говорити на переговорах, співбесідах. Техніки маніпулювання. Даний алгоритм містить 16 технік маніпулювання в процесі розмови. Як правильно вести розмову - в потрібному для вас напрямі. Що говорити на переговорах? Алгоритм зустрічі / дзвінка. Види характерів клієнта і методи роботи з ними, критерії прийняття рішень. Спин - методи створення і посилення Проблем клієнта. 4 години.

Чи можна в процесі одного тел. дзвінка / зустрічі: провести операцію? сформувати замовлення? встановити контакт (подружитися з клієнтом)?

Одна з найголовніших помилок 95% - переговірників, менеджерів, агентів - не знають кінцевого результату (цілі) розмови.

Що важливо зробити перед тел. дзвінком / зустріччю? Як будете себе вести, якщо клієнт зайнятий?

Правильні цілі і цілі-помилки:

Мета дзвінка. Мета розмови з клієнтом.

1. Привітання.

Як розташувати людину до себе?

а) Перше враження. б) Посмішка. Якщо клієнт ставитися до закритому типу, посміхатися (жартувати, анекдот) - помилка. в) Прямий контакт очей. Функція - «Увага. г) Стиль - (не плутайте з ентузіазмом).

2. Подання. Як ви представитеся і чому? Ім'я, компанія - Що на початку?

3. Запитати чи зайнятий?

Отже, за перший блок-встановлення контакту, Постарайтеся:

Визначити - до якого типу і виду характеру відноситься ваш клієнт. У вас ще залишається час 1-5 хв. за ситуаційними, відкритими, з хвостами, альтернативними питаннями, на 1В. Важливо, Встановити вид характеру, критерії прийняття рішень, традиціоналіст або новатор -до Приведення аргументів. Важливо, знати якою мовою говорити і наводити аргументи з клієнтом.

Розрізняють основні 3 типу характеру клієнтів:

  • Відкриті - Риси характеру, Методи роботи, Критерії прийняття рішень,
  • Закриті - Риси характеру, Методи роботи, Критерії прийняття рішень,
  • Мовчазні - Риси характеру, Методи роботи, Критерії прийняття рішень.

У кожному з цих типів присутні 2 види характеру:

  • Традиціоналіст - Риси характеру, Методи роботи, Критерії прийняття рішень,
  • Новатор - Риси характеру, Методи роботи, Критерії прийняття рішень.

3. Презентація товару або компанії - помилка! Пряма пропозиція - відмова! На питання ми отримуємо - відповіді!

Види питань:

  • Відкриті, закриті, Хвостаті, Альтернативні - в чому відмінність і приклади.
  • Задавайте відкриті питання, а не закриті.

Спин.

Ситуаційні - Теми і Приклади

Проблемні - Методи створення проблеми (Золотий трикутник, Сім'я, Порівняння непорівнянних предметів). Теми і Приклади:

Витягувати - Методи посилення проблеми (Погляд в минуле, сучасне, майбутнє. Зерно сумніву. Кидання в крайності). Теми і Приклади:

Навідні - Критерії прийняття рішень новаторів і традиціоналістів. Теми і Приклади

Коли клієнтові все підходить, звучить фраза:

  • «Вишліть мені КП по факсу, mail, поштою». 95% - менеджерів переривають розмову - помилка! Висилати КП - помилка!
  • Як відразу сформувати 1й замовлення або виставити рахунок-фактуру?
  • Подальший контроль! Що робити і питати? Приклади. Як розбивати сумніви?
Курси
Категорії курсу: професійні, підвищення кваліфікації - продаж, переговори, психологія, особистісний розвиток, керування, менеджмент.
Вік аудиторії: студенти, дорослі.
від 1200 грн
-10%
Оцінка відвідувачів
Поки ніхто не дав оцінку цій компанії, і Ви можете поставити свою оцінку першим.
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваша оцінка
Оберіть мишкою кількість зірок, на яку ви оцінюєте компанію і натисніть, щоб зафіксувати результат.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Партнери сайту
Інститут інформаційних та бізнес-технологій
Інститут інформаційних та бізнес-технологій
Всі партнери | Стати партнером

Усі курси в Одесі, а також ВНЗ в Одесі, коледжі та технікуми в Одесі, репетитори в Одесі, тренінги в Одесі, робота в Одесі

Зворотній зв'язок