TRN.ua — 8 років! Скрыть баннер

Менеджер по рекламі

У ЗМІ менеджер по рекламі телефонує потенційним клієнтам і пропонує їм розмістити на шпальтах видання або в ефірі рекламу. На виробничих підприємствах він займається прямо протилежним: розробляє та розміщує рекламу на вигідних умовах в засобах масової інформації, відстежує її ефективність, проводить маркетингові дослідження. В обох випадках він може сам вигадувати рекламу, виступаючи у ролі кріейтора. У невеликих компаніях менеджери по рекламі поєднують свої обов'язки з роботою в суміжних областях: маркетингу, мерчендайзингу, у продажах і копірайтінгу.

Специфіка професії

Плюси професії

Спілкування з замовниками, нові рекламні проекти.

Мінуси професії

Величезна конкуренція у сфері реклами.

Місце роботи

Менеджери по рекламі працюють у журналах та газетах, рекламних агентствах.

Особисті якості

Менеджеру по рекламі не обійтися без комунікабельності і привабливості, потрібно вміти переконливо і невимушено розмовляти з різними людьми, в тому числі і з першими особами компаній. Ще одна умова успішної кар'єри - активність.

Кар'єра

Можна стати начальником рекламного відділу або директором по рекламі, якщо агентство велике. Як варіант - перехід зі "стартового" невеликого рекламного агентства в більш велике (мережеве) або відхід на бік замовника на посаду бренд-менеджера.

Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»
Зворотній зв'язок