Агент рекламний

Рекламні агенти шукають замовників для розміщення реклами на сторінках видання.

Специфіка професії

Плюси професії

Спілкування з замовниками, нові рекламні проекти.

Мінуси професії

Величезна конкуренція у сфері реклами.

Місце роботи

Рекламні агенти працюють в журналах та газетах, рекламних агентствах.

Особисті якості

Рекламному агенту не обійтися без комунікабельності та привабливості, потрібно вміти переконливо і невимушено розмовляти з різними людьми, у тому числі і з першими обличчями компаній. Ще одна умова успішної кар'єри - активність.

Кар'єра

Товариська, кмітлива, творча людина може досить швидко дорости до менеджера по рекламі. У подальшому можна стати начальником рекламного відділу або директором з реклами, якщо агентство велике. Як варіант - перехід з "стартового" невеликого рекламного агентства в більш велике (мережеве) або відхід на бік замовника на посаду бренд-менеджера.

Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»
Зворотній зв'язок