Помічник керівника

Помічник керівника планує робочий день начальника, організовує зустрічі, поїздки, наради, обробляє кореспонденцію, веде ділову переписку.

Специфіка професії

У невеликих компаніях на персонального асистента лягає частина функцій менеджера по персоналу та PR-менеджера.

Місце роботи

У фірмах будь-якої сфери діяльності.

Особисті якості

Спеціаліст, який претендує на таку роботу, повинен відмінно володіти англійською бізнес-лексикою й вміти вести ділову переписку.

Кар'єра

Зарплата залежить від величини компанії, статусу керівника, якому потрібний особистий помічник, а також від стажу роботи та рівня професіоналізму кандидата.

Освіта

Вища. Бажано гуманітарна.

Інші професії в категорії «Секретаріат, діловодство, АГВ»
Зворотній зв'язок