Бренд-менеджер

Бренд-менеджер розкручує торгівельну марку компанії, намагаючись зробити так, щоб її впізнавали на ринку, працює з рекламними агентствами, де придумують таку ідею, яка виділить продукт з маси інших і зробить його популярним.

Специфіка професії

Помилково вважати, що робота бренд-менеджера закінчується з успішним виведенням марки на ринок. Мало правильно позиціювати торгівельну марку, зробити її популярною. Щоб до неї не пропав інтерес споживачів, бренд-менеджеру доводиться постійно піклуватися про її оновлення, вигадувати фішки: змінювати упакування товару, проводити різноманітні рекламні та промоушн-акції.

Місце роботи

Рекламні агентства, маркетингові компанії та ін.

Особисті якості

Звичайно, бренд-менеджер в першу чергу аналітик і організатор, але водночас, без творчої жилки у цій професії не обійтися. Треба вміти запропонувати рекламному агентству своє бачення позиціонування бренду, вислухати і зрозуміти ідеї копірайтерів, посперечатися, подумати і ... вибрати кращу.

Кар'єра

Якщо ваш шлях у бренд-менеджери лежить через маркетинг, початковою позицією стане посаду асистента маркетолога. Через півроку-рік можна стати маркетологом. Можна піти іншим шляхом — влаштуватися на роботу менеджером з маркетингу та реклами в одній з невеликих компаній.
Якщо ваш шлях у рекламу лежить через рекламне агентство, то для початку найкраще попрацювати менеджером з реклами. Наступна позиція в агентстві — Account manager, спеціаліст по ключовим клієнтам: він веде рекламні компанії.

Вступникам, які обирають майбутню професію та готуються до вступної кампанії, радимо скористатись докладною покроковою інструкцією зі вступу до навчального закладу. За допомогою цієї інструкції ви зможете вибрати спеціальність та ЗВО, підготуватись до іспитів, розібратись в правилах і нюансах вступу, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.

Дивіться також усі ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.


Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»