Копірайтер

Вигадує слогани, сюжети відеороликів, тексти статей, бере активну участь у підготовці та проведенні рекламних акцій, пропонуючи нові оригінальні ходи. Фрази, які у всіх на слуху: Не гальмуй снікерсуй, Зроби паузу — з'їш Твікс, Чистота — чисто Тайд — результат роботи копірайтерів.

Специфіка професії

Геніальні ідеї копірайтера народжуються не спонтанно: появі шедевра передує копітка робота, яка проходить в рамках рекламного брифу — технічного завдання, створеного маркетологами. Перед початком проєкту копірайтер повинен мати чітке уявлення про конкурентів замовника і про цільову аудиторію - потенційних споживачів товару чи послуги.

Місце роботи

Агенції, які пропонують рекламні послуги.

Особисті якості

Нестандартне, творче мислення, вміння придумати оригінальний хід і ... працювати у команді. Помилка вважати копірайтера генієм-одинаком. В агентствах він, зазвичай, працює в креативній парі з арт-директором, відповідальним за візуальне втілення реклами. Іноді для вирішення складного проєкту може бути залучено кілька креативних пар під керівництвом креативного директора.

Вступникам, які обирають майбутню професію та готуються до вступної кампанії, радимо скористатись докладною покроковою інструкцією зі вступу до навчального закладу. За допомогою цієї інструкції ви зможете вибрати спеціальність та ЗВО, підготуватись до іспитів, розібратись в правилах і нюансах вступу, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.

Дивіться також усі ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.


Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»