TRN.ua — 8 років! Скрыть баннер

Копірайтер

Вигадує слогани, сюжети відеороликів, тексти статей, бере активну участь у підготовці та проведенні рекламних акцій, пропонуючи нові оригінальні ходи. Фрази, які у всіх на слуху: Не гальмуй снікерсуй, Зроби паузу - з'їш Твікс, Чистота - чисто Тайд - результат роботи копірайтерів.

Специфіка професії

Геніальні ідеї копірайтера народжуються не спонтанно: появі шедевра передує копітка робота, яка проходить в рамках рекламного брифу - технічного завдання, створеного маркетологами. Перед початком проекту копірайтер повинен мати чітке уявлення про конкурентів замовника і про цільову аудиторію - потенційних споживачів товару чи послуги.

Місце роботи

Агенції, які пропонують рекламні послуги.

Особисті якості

Нестандартне, творче мислення, вміння придумати оригінальний хід і ... працювати у команді. Помилка вважати копірайтера генієм-одинаком. В агентствах він, зазвичай, працює в креативній парі з арт-директором, відповідальним за візуальне втілення реклами. Іноді для вирішення складного проекту може бути задіяно кілька креативних пар під керівництвом креативного директора.

Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»
Зворотній зв'язок