Креативний директор

Під його керівництвом знаходяться арт-директори та копірайтери, які вигадують сюжети роликів, тексти радіо, оформляють рекламні щити. Креативний директор направляє їхню творчість в потрібне русло - на створення ефективної реклами.

Специфіка професії

Необхідно вміти швидко і багаторазово переключатися з однієї проблеми на іншу. Рішення приймати миттєво: близько десятка креативних груп в агентстві хочуть поспілкуватися з директором як мінімум раз на день, а ще треба зустрітися з трьома-чотирма клієнтами... Сьогодні треба придумати генеральний слоган торгівельній компанії, завтра - рекламу окремої акції для оператора мобільного зв'язку. Всі проекти доводиться тримати в голові.

Місце роботи

Рекламні агентства.

Особисті якості

Креативний директор - яскрава, неординарна людина з добре розвиненою уявою, вміє швидко генерувати цікаві, незвичайні, ідеї, які гарно продаються. Він інтуїтивно відчуває, що може зацікавити споживача і здатний відстояти ідею команди перед замовником.

Кар'єра

Чим більш солідне рекламне агентство, тим вищі заробітки. У деяких відомих агентствах вважають, що запис у трудовій книжці про роботу креативним директором в їхній компанії - сама по собі путівка у життя, і спочатку можуть платити не дуже великі гроші. Подальша кар'єра залежить від таланту креативного директора.

Освіта

Зазвичай креативними директорами стають або арт-директори, відповідальні за візуальне оформлення реклами, або копірайтери, які вигадують слогани і працюють з рекламними текстами. У першому випадку підійде вища освіта за спеціальністю "Дизайн", у другому - за спеціальністю "Реклама".

Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»
Зворотній зв'язок