Дизайнер реклами

Оформлює щити, розробляє корпоративний стиль компанії (від фірмового знака, логотипа і візитки до календарів, упаковок та вуличних постерів), створює макети газет і журналів, вітрин та виставкових стендів.

Специфіка професії

Плюси професії

  • творча і захоплююча робота.
  • високий попит на ринку праці.
  • висока заробітна плата.

Мінуси професії

  • доводиться багато працювати з замовниками, які іноді самі не знають, чого хочуть.

Місце роботи

Численні рекламні агенції та ЗМІ (газети, журнали, телебачення).

Особисті якості

  • просторове мислення;
  • креативність;
  • комунікабельність;
  • художні здібності.

Кар'єра

На ринку праці величезна кількість вакансій. Навіть молодий спеціаліст може знайти підходяще місце. Головне, щоб було своє портфоліо - ваші кращі дизайнерські роботи, які можна продемонструвати роботодавцеві. З досвідом зростає зарплата. У подальшому можна стати арт-директором.

Освіта

Спеціальність "Дизайн" зі спеціалізаціями "дизайн реклами", "графічний дизайн"; спеціальність "Реклама" зі спеціалізацією "дизайн в рекламі".

Інші професії в категорії «Культура, мистецтво, дизайн»
Зворотній зв'язок