TRN.ua — 8 років! Скрыть баннер

Лейбл-менеджер

Категорія: Шоу-бізнес

Загальна характеристика професії

Фахівець, який професійно може бути співвіднесений з бренд-менеджером, але у сфері такої специфічної індустрії як шоу-бізнес.

Посадові обов'язки

До основних обов'язків лейбл-менеджера входять: пошук нових імен, курировання репертуару артиста, підписання контрактів, розробка стратегій позиціонування і менеджмент артистів, розробка маркетинг-плану, планування і випуск продукції, проведення тендеру серед дистриб'юторів і продаж ліцензії. А також просування артистів лейблу, прогнозування тенденцій розвитку музичного ринку, ліцензування української та західної музики, створення корпоративних збірок для брендів і тематичних збірників компанії, розробка стратегії співпраці з українськими та закордонними партнерами, планування та проведення промо-заходів релізів. Ідеальним кандидатом на цю позицію є претендент з освітою маркетолога, який володіє яскравим, креативним і у той же час системним мисленням. Бажано вільне володіння англійською мовою. Кандидат повинен вміти вести переговори і мати знання в галузі авторського права. Однією з основних вимог є глибока музична ерудиція. Музика повинна бути поряд з такою людиною протягом всього її життя. Він повинен любити і розуміти музику, інакше коефіцієнт його корисної дії у компанії буде дуже низький.

Кваліфікаційні вимоги

Вища освіта за фахом «Маркетинг», «Менеджмент».

Інші професії в категорії «Шоу-бізнес»
Зворотній зв'язок