Менеджер з PR

Теперішні компанії як ніколи раніше зацікавлені у формуванні свого іміджу та підтримки бездоганної репутації. Вони прагнуть виглядати в очах потенційних партнерів та громадськості солідними і надійними. Навести блиск на свою репутацію допоможуть PR-менеджери.

PR - це напрацьовані технології просування потрібних ідей «в народ». Цьому сприяють газети, журнали та телебачення. Відмінність піару від простої реклами, яка б'є у лоб - його непомітно.

Одним з напрямків діяльності фахівців зі зв'язків з громадськістю - робота в компаніях. Тут їх завдання «навести мости» з пресою, підготувати і розіслати прес-релізи про майбутню прес-конференцію, знайти експертів, які будуть готові при нагоді прокоментувати різні проблеми, налагодити контакт з журналістами, які постійно пишуть на теми, які близькі діяльності фірми. Вищий пілотаж роботи піарника - згадки про фірму не час від часу, а її постійне, «фонове» впізнавання.

Зараз в Україні з'явилася величезна кількість спеціалізованих PR-агентств. Тут коло питань значно ширше. Сьогодні - замовлення від будівельної організації, завтра за допомогою звернеться відомий артист, післязавтра - представники політичної партії. Цікаво і динамічно.

В політиці ці фахівці займаються міфотворством та інформаційної боротьбою. Перетворюють непоказних кандидатів у яскравих персонажів. Ведуть «партизанську війну» проти конкурентів. Не обходиться і без «чорного піару».

Особливе місце в роботі багатьох PR-фахівців займає антикризовий піар. У компаніях з високим ступенем ризику (промислових, нафтовидобувних, хімічних виробництвах) обов'язково розробляються стратегічні програми дій на випадок позаштатних ситуацій.

Специфіка професії

Плюси професії

  • постійний драйв - завжди є щось нове: клієнти, знайомства, теми;
  • у процесі роботи доводиться стикатися з цікавими, неординарними людьми;
  • творча робота, постійно вимагає пошуку нових рішень, неординарних кроків, миттєвої зміни тактики.

Мінуси професії

  • дуже нервова робота, тому що багато чого залежить не лише від PR-менеджера;
  • висока відповідальність: будь-яка непомічена помилка або неправильно сказане слово можуть зразу перекреслити насилу досягнуте раніше;
  • часто нерозуміння ситуації представником замовника.

Місце роботи

Сьогодні практично кожна фірма в залежності від величини має у своїй структурі або PR-відділ, або штатну посаду прес-секретаря чи PR-менеджера. PR-агентства.

Особисті якості

Фахівцю по PR необхідно мати підвищену комунікабельність, вміння слухати навіть у тому випадку, якщо нудний співрозмовник викликає позіхання. А головне, щоб тебе почули. Людина цієї професії повинна мати розвинену інтуїцію і високу ерудицію. Серед клієнтів - художники, поети, балерини, політики, банкіри, бізнесмени. І, щоб почати розробку PR-стратегії, необхідно досить швидко зрозуміти специфіку їх бізнесу. Якщо не виходить реалізувати задумане одним способом, потрібно швидко придумати інші. Необхідно добре розумітися на потребах людей. Деколи вони самі не розуміють, чого хочуть.

Кар'єра

Помічник менеджера по PR, прес-секретар, керівник PR-відділу.

Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»
Зворотній зв'язок