PR-спеціаліст

Практично в кожній великій фірмі працюють фахівці з PR. Компаній на ринку багато, і всім необхідно мати своє обличчя, впізнаватися, бути відмінними від конкурентів. І тут піарник незамінний. Його основні обов'язки - формувати імідж фірми, просувати її інтереси, налагоджувати контакти зі ЗМІ, організовувати прес-конференції.

Специфіка професії

Плюси професії

Займатися піаром цікаво, прибутково і перспективно.

Мінуси професії

Робота з ненормованим графіком, постійна необхідність у свіжих ідеях та поглядах.

Місце роботи

Політика, приватні фірми, PR-агентства.

Особисті якості

Комунікабельність, привабливість, вміння переконувати, наявність свіжих і цікавих ідей, здатність приймати самостійні рішення.

Кар'єра

Власна PR-агенція.

Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»
Зворотній зв'язок