Ко-маркетинг: практика впровадження
Чергова зустріч у маркетинг-кафе МІМ-Київ. 25 жовтня 2012 року о 19:00 МІМ-Київ запрошує маркетологів на чергову зустріч у маркетинг-кафе, у рамках якого у форматі загальної дискусії учасники зможуть поговорити про спільний маркетинг.
Основні питання, на яких ми пропонуємо зосередитися, такі:
- В чому різниця між ко-маркетингом та крос-просуванням.
- Що може бути об'єктом для ко-маркетингу?
- Які форми партнерств ефективно використовують сьогодні в маркетингу?
- Де потрібно бути обережним?
Ми обміняємось корисним досвідом використання ко-маркетингу в Україні та обговоримо декілька показових практичних кейсів.
Послухайте, як це роблять інші, і розкажіть, як це робите ви. Традиційно – сперечаємося, шукаємо відповіді й ділимося досвідом. Чекаємо на дискусії вас і ваших колег.
Експертами на зустрічі виступлять викладачі програми PMD «Маркетинг» МІМ-Київ:
- Олексій Виноградов (віце-президент із маркетингу, доцент МІМ-Київ)
- Ірина Ульянова (викладач МІМ-Київ, експерт із організації збуту та стратегічного управління, партнер Advanter Group),
- Андрій Длігач (викладач МІМ-Київ, засновник і генеральний директор Advanter Group)
Гостьовий експерт зустрічі - Жанн Смотрич, президент Українського маркетинг-клубу «MarketingJazzz». Партнер засідання маркетинг-кафе МІМ-Київ – Український маркетинг-клуб «MarketingJazzz».
Зустріч відбудеться 25 жовтня о 19-00 у конференц-залі МІМ-Київ.
Участь у заході безкоштовна.
Усіх бажаючих взяти в ній участь просимо попередньо зареєструватися.
Адреса: вул. Шулявська, 10/12 Д (ст. м. «Політехнічний інститут»).
Детальніша інформація – за тел. [відкрити контакти] або e-mail [відкрити контакти] .
До зустрічі у МІМ-Київ!
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини