Ко-маркетинг: практика впровадження

Ко-маркетинг: практика впровадження

Чергова зустріч у маркетинг-кафе МІМ-Київ. 25 жовтня 2012 року  о 19:00 МІМ-Київ запрошує маркетологів на чергову зустріч у маркетинг-кафе, у рамках якого у форматі загальної дискусії учасники зможуть поговорити про спільний маркетинг.

Основні питання, на яких ми пропонуємо зосередитися, такі:

  • В чому різниця між ко-маркетингом та крос-просуванням.
  • Що може бути об'єктом для ко-маркетингу?
  • Які форми партнерств ефективно використовують сьогодні в маркетингу?
  • Де потрібно бути обережним?

Ми обміняємось корисним досвідом використання ко-маркетингу в Україні та обговоримо декілька показових практичних кейсів.

Послухайте, як це роблять інші, і розкажіть, як це робите ви. Традиційно – сперечаємося, шукаємо відповіді й ділимося досвідом. Чекаємо на дискусії вас і ваших колег.

Експертами на зустрічі виступлять викладачі програми PMD «Маркетинг» МІМ-Київ:

  • Олексій Виноградов (віце-президент із маркетингу, доцент МІМ-Київ)
  • Ірина Ульянова (викладач МІМ-Київ, експерт із організації збуту та стратегічного управління, партнер Advanter Group),
  • Андрій Длігач (викладач МІМ-Київ, засновник і генеральний директор Advanter Group)

Гостьовий експерт зустрічі - Жанн Смотрич, президент Українського маркетинг-клубу «MarketingJazzz». Партнер засідання маркетинг-кафе МІМ-Київ – Український маркетинг-клуб «MarketingJazzz».

Зустріч відбудеться 25 жовтня о 19-00 у конференц-залі МІМ-Київ.

Участь у заході  безкоштовна.

Усіх бажаючих взяти в ній участь просимо попередньо зареєструватися.

Адреса: вул. Шулявська, 10/12 Д (ст. м. «Політехнічний інститут»).

Детальніша інформація – за тел.  [відкрити контакти](044) 585-02-85 або e-mail [відкрити контакти][email protected].
До зустрічі у МІМ-Київ!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини