Як я за допомогою 2-х слів збільшила продажі на 40%

Як я за допомогою 2-х слів збільшила продажі на 40%

Конкретні приклади мовних заготовок для вашого бізнесу для зільшення продажів і прибутків при тій самій кількості клієнтів.

Як я за допомогою 2-х слів збільшила продажі на 40%.

-       Це все? – питали продавці в магазині, колі клієнти робили замовлення, поки не запросили мене провести аудит і тренінг.

 

Забирайте покроковий алгоритм, як за допомогою одної фрази стрімко збільшити продажі та ваші прибутки?

 

Як ви думаєте, що відповідала більшість людей?

 

Правильно, більшість відповідала  “Все”.

 

Хочете збільшення прибутків на 40%?

Придивіться та прислухайтеся, як розмовляють з клієнтами продавці великих мереж або ті, які пройшли якісні тренінги з продажів!

 

Ось 3 приклади, які вас зачеплять за живе:

1. Великі мережі.

У «Макдоналдсі», коли ви робите замовлення, наприклад, картоплю фрі, продавець питає: “Кетчуп чи соус?”.

 

І ви вже думаєте, що з цього брати, хоча за секунду до цього вам в голову не приходило замовляти щось до картоплі.

 

І продавець вас питає про це, як про безсумнівний факт.

І ви замовляєте соус, або кетчуп.

Тобто те, що вам запропонували.

 

2. Бабці на базарі.

Коли ви зупинилися на базарчику коло бабці, яка продає літровими банками лісові ягоди, вона зразу вас питає «Вам одну чи дві?».

Цікаво, які тренінги з продажів пройшли такі бабці?

І ви починаєте розмірковувати не про те, чи брати ягоди, а про те, скільки брати і як в вашу торбу помістяться 2 літри.

 

3. Хороші ресторани.

Офіціант у правильному ресторані, коли ви замовили просто тістечко, обов’язково вас спитає: «Що будете пити?»

 

- У тому ж ресторані офіціант, коли повторює за клієнтом назви страв і нотує в блокнот замовлення, після кожного вимовляє зі схвальною інтонацією 2 слова: «Що ще?»

 

- Мені, будь ласка, грецький салат.

- Грецький салат. Що ще?

 

- І зупу з брокколі.

- Зупу з брокколі. Що ще?

 

А ось готові приклади для вас, просто беріть і робіть:

  • «Вам зручніше оплатити кредиткою або готівкою?»,
  • «Заберете самі або замовите доставку?»,
  • «Вам одну упаковку зважити чи дві?»
  • «Потрібна подарункова упаковка або підійде звичайна?»
  • «Вам зручніше зустрітися зі мною в понеділок або у вівторок?»,
  • «Ви приїдете до нас або приймете нашого менеджера у себе?»

 

Тому, друзі, візьмемо приклад з пропрацьованих тренінгами продавців та навчених життям бабусь, і будемо пропонувати клієнтам ще щось докупити.

 

Якщо людина дала собі дозвіл вже витратити гроші, якщо вона вам довіряє, то чому б не продати їй ще щось?

 

Що цікаво, кількість клієнтів не потрібно збільшувати, Як це зробити, читайте тут

http://www.kalabukha.com.ua/yak-ya-za-dopomohoyu-2-h-sliv-zbilshyla-prodazhi-na-40/


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити
Колтуцький,15.12.2015, 22:30
Все геніальне просто!!! Клас!!!
Калабуха Людмила,20.12.2015, 14:14
Я дуже рада, що мій досвід і мої напрацювання приносять вам користь. Це працює у мене, працює у моїх клієнтів, я впевнена, буде працювати у вас!

Залишити коментар

Інші статті в категорії Переговори, риторика, ораторське мистецтво Продажі, кол центр, робота з клієнтами