Лягати чи ні, коли це пропонує клієнт?

Лягати чи ні, коли це пропонує клієнт?

Правила поведінки в офісі клієнта, коли вас несподівано запросили до столу: що робити і як продати багато і ненав'язливо.

Заходжу я в офіс до клієнта, а він обставлений, як палац східного володаря: всюди килими та кальяни, ні диванів, ні стільців нема.

Клієнт напівлежить на пухнастому килимі, курить кальян, показує мені рукою на місце коло себе, пригощає фруктами та солодощами та пропонує прилягти поряд?

Як поводитися в такій ситуації, я ледь не вмер!

Розповідь одного з учасників моїх тренінгів. Так-так, це розповідав молодий хлопець!


Ми зараз описали нетиповий варіант, а як правило, клієнти пропонують чай та каву, а менеджери, як би їм не хотілося, відмовляються.

То що робити, погоджуватися на чай та каву в офісі клієнта чи ні? А якщо ви потрапили на святкування і вас запрошують до столу, погоджуватися чи ні?

Коли я починала працювати в продажах, я 100% відмовлялася від таких пропозицій. Мені було незручно погоджуватися: “Так, буду чай, кава!”.

Я зразу відповідала: «Дякую, не треба».

Можливо, позначався авторитет керівника компанії або статусного клієнта і я думала:

  • Я тільки менеджер, а тут керівник компаннії чи заможна людина. Якийсь дискомфорт, пити чай... Треба швидше завершити зустріч, щоб не відволікати його.

Як поводитися правильно і як це збільшіть ваші продажі - читайте тут http://www.kalabukha.com.ua/lyahati-chi-ni-koly-treba-prodaty-koly-tse-proponuje-klijent/


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Переговори, риторика, ораторське мистецтво Продажі, кол центр, робота з клієнтами