Конкуренти вам приносять гроші!
"А у конкурентів дешевше!" - як цю розмову перетворити на збільшення ваших продажів та прибутків!
– Мені сподобався телевізор в сусідньому магазині.
– Ми вже працюємо з іншими і нас все влаштовує.
– В іншої фірми умови кращі.
– Я ще подивлюся в інших місцях.
– Я бачив таке саме, тільки дешевше.
– У вас дорого, а там мені обіцяли знижку.
Впевнена, цей список можна продовжити…
Ми набираємо повні груди повітря, щоб відповісти, що все не так, ми кращі, саме у нас найвигідніші умови, що всі конкуренти – некомпетентні хапуги та втілення зла!
Друзі! А тепер давайте перестанемо активно виробляти адреналін і розберемося, як можна використати на нашу користь все те, що кажуть нам наші клієнти про те, що в конкурентів дешевше?
З хороші новини від розмови про конкурентів:
1. Клієнт має інформацію про них і порівнює: в них є щось таке, чого нема у вас, а саме це його цікавить.
Уважно слухайте і робіть висновки: що сказати, чим “дотиснути”, що ще додати до переліку ваших послуг.
Ви зараз безкоштовно отримуєте маркетингове дослідження від самого надійного експерта – вашого клієнта!
2. Він ще у них не купив, значить в них його щось не влаштовує, а саме у вашій пропозиції є таке, що його цікавить. Інакше б його тут не було.
Розпитайте детальніше, що саме йому потрібно, чого він не знайшов в іншому місці і запропонуйте це! Або запропонуйте аналог.
Цікаво? хочете дізнатися більше? Читайте тут http://www.kalabukha.com.ua/konkurenty-vam-prynosyat-hroshi/
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Переговори, риторика, ораторське мистецтво Продажі, кол центр, робота з клієнтами