Моє інтерв’ю для студентської газети Львівської Політехніки “Аудиторія”

Моє інтерв’ю для студентської газети Львівської Політехніки “Аудиторія”

Мова йде про те, як молодим митцям з своєї мрії зробити успішну та прибуткову справу без копійки капіталу та продюсерів. Даю покрокові алгоритми. Просто бери і роби.

А поки що тільки один важливий момент!

 

Коли нарешті знаходиться перший клієнт, найгрубіша помилка— не знати ціни за свої послуги. Не м’ямліть і не кажіть “Скільки дасте”!

 

Якщо ви тільки починаєте і не маєте навіть виставок, ціна має бути не збитковою, а такою, щоб окупилися матеріали і час, плюс мінімальний прибуток 20% для емоційної сатисфакції.

 

Якщо у вас вже є правильна сторінка у соцмережі, мін 10 постів, і вже продана хоча б одна картина, ціну можна піднімати на 100%.

 

Чим більше розвиваєте себе як бренд, тим більше має бути зростання ціни.

 

А ще, моє улюблене, щоб люди хотіли купувати, їм також треба показати, що уже хтось є вашим клієнтом!

 

Іменами своїх клієнтів, обов’язково погодивши з ними, треба торгувати.

 

Так і ви “зростаєте” в ціні!

 

Ось чому я вчу молодих митців. Що скажете?


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини