Як знайти ідеального маркетолога?

Як знайти ідеального маркетолога?

Хороший маркетолог — значна частина успіху вашого продукту та вашої компанії. Як же зрозуміти, що перед вами стоїть саме та людина, яка вам потрібна? Отже, на що «AboutHR» рекомендує звертати увагу при підборі маркетолога:

  • Ініціатива. Вміння брати її в свої руки, переконувати інших у своїх ідеях, залучати та надихати — риси гарного маркетолога.
  • Креативність. Здатність вашого маркетолога дивитись на речі неординарно та створювати такі концепти, яких ніхто не створював раніше — ваша конкурентна перевага серед інших компаній. Але креативність повинна бути у правильному співвідношенні з аналітичними навичками.
  • Вміння працювати з числами. Існує думка, що маркетинг — творча діяльність. Проте, статистика тут теж існує і від неї нікуди не подітись, якщо вам потрібен маркетинг для бізнесу, а не маркетинг для маркетингу: статистика продажів, розрахунки ефективності маркетингових компаній, статистичні дані щодо аналізу ринку є тими показниками, на основі яких відбувається маркетингове планування та підбиття результатів роботи. Google Analytics, Omniture, PPC campaigns, email metrics, Eloqua, Salesforce, HubSpot — всі ці програми потребують руки маркетолога.
  • Знання юриспруденції. У сучасному середовищі не можна зробити й кроку без знання, наприклад, вимог законодавства щодо захисту персональних даних. Маркетингова діяльність не повинна жодним чином порушувати права ваших клієнтів або суперечити законам, тому не пошкодуйте часу на те, щоб дізнатись про розуміння цих вимог у вашого майбутнього маркетолога.
  • Особистість та тактика. Зверніть увагу на те, якими маркетинговими тактиками кандидат користувався в минулому. Чи підходить стиль його роботи корпоративній культурі вашої компанії та її цінностям? Також важливо звернути увагу на особистість та цінності самої людини..

 

Soft skills, що необхідні сучасному маркетологу

 

  • Справжні маркетологи — творці бачення та творці тренду. Створити ясний та зрозумілий концепт продукту — дуже важливий крок.
  • Вміння думати стратегічно. Створення правильної маркетингової стратегії — 50% успіху. Інші 50% — її імплементація. Важливо, щоб ваш кандидат вмів ставити перед собою SMART-цілі. 

  • Навички проектного менеджменту. Тобто він повинен не тільки вміти придумати план, але й вміти втілити його в життя.
  • Розуміння ринку вашої індустрії. Маркетолог повинен слідкувати за новинами не тільки ринку, а появою нових маркетингових трендів — не вдосконалюючи свою стратегію і тактику компанія просто буде стояти на місці.

Ми віримо, що на сьогодні ключовим фактором успіху в компанії є люди, які в ній працюють. Ми допомагаємо компаніям знайти ідеальних кандидатів, а кандидатам — ідеальне середовище. Якщо у вас виникли питання з даної теми чи не тільки — будемо раді відповісти, залишайте їх у формі.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Маркетинг, реклама, PR Менеджмент, керування, KPI