5 секретів успішного тайм-менеджменту на кожен день

Щоразу хочеться спланувати все так, щоб вдалося досягнути всіх маленьких завдань та великих цілей, які турбують Вас вдень та не дають спати вночі. Але як зробити це на практиці?

Американці кажуть, що втрачений час — це втрачені гроші. Тому перед тим, як витратити свій час на щось непотрібне, або ж на якусь зустріч, вони розраховують, скільки це буде їм коштувати. Звісно, вдається це не всім. Чому ж так багато людей страждають від нестачі часу та скаржаться на те, що в добі лише 24 години? І як, все-ж-таки, використати ці 24, які нам дарує природа, максимально ефективно?


Ми хотіли б поділитися п’ятьма порадами, які подарують Вашому тайм-менеджменту найкращу форму:

1) Будьте продуктивними, а не зайнятими.


Чи є у Вас такі знайомі, які весь час у справах? Проте не зрозуміло у яких… Деякі люди вважають, що якщо вони зайняті — вони успішні. Проте, насправді, вони лише витрачають весь свій час, а час є найціннішим ресурсом! Зайнятість — не продуктивність. Сфокусуйтесь на результаті, який Ви хочете отримати від своїх дій та робіть кроки, щоб його досягнути. Можна витратити купу часу, так нічого й не закінчивши, а можна за півгодини завершити цілу справу!

2) Виділяйте найважливіші пріоритети.


Помилка багатьох з нас в тому, що ми ставимо занадто багато пріоритетів. Але їх апріорі не може бути багато, а чим більше є — тим менше Ви зможете виконати. Наявність багатьох пріоритетів — те ж саме, що і їх відсутність.

3) Змиріться з думкою, що все встигнути — неможливо.


Інакше — Ви будете дуже розчарованими. А також неефективними. Відчуття незавершеності буде переслідувати Вас та не давати спокою. Тягар недороблених завдань та невиконаних планів буде важким на Ваших плечах. Ставте собі стільки завдань, скільки РЕАЛЬНО можна виконати, вклавшись у відведений для цього час.

4) Формулюйте «to do list» та відводьте в ньому достатньо часу для кожного завдання.


В плані обов’язково повинні бути висвітлені не тільки завдання, а й ресурси, що потрібні для їх виконання і час, відведений на кожне з них. Важливо виділяти достатньо часу на кожне завдання, заздалегідь прорахувавши його складність. Уникайте не продуманих до кінця планів!

5)Don’t manage time — manage yourself!


Скажіть ні речам, що відволікають! Ой, а тут якраз повідомлення з Facebook прийшло, а на столі лежать смачні цукерки! Соцмережі, їжа, телевізор, непотрібні розмови — всі вони в топі предметів, що відволікають. Зберіться з думками та направляйте всі свої зусилля у потрібне русло — контролюйте свої дії та не дозволяйте навколишнім чинникам заважати Вам на шляху до бажаного результату!

Насправді, встигнути все те, що саме Вам потрібно — зовсім не важко. Сподіваємося, що ці прості правила стануть Вам у нагоді. Бажаємо продуктивного тижня та якнайбільше успіхів!

Якщо Ви маєте потребу у консультації або у Вас виникли питання з цієї теми чи не тільки — залишайте їх у формі.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Project management, управління проектами Саморозвиток