Топ-5 книг must-read для професійного рекрутера

Топ-5 книг must-read для професійного рекрутера

Управління персоналом та його пошук можна вважати певним видом мистецтва. Рекрутеру, як художнику в картині, потрібно побачити в людині те, чого не бачать інші, і навпаки, не побачити хибного враження, складеного кандидатом.

Психологія слів, рухів та поглядів, поєднана з чіткою прорахованістю цілей — мистецтво, що швидко розвивається та змінюється у сучасному суспільстві, то як же залишатися в тренді та постійно розвивати свій професіоналізм?Команда AboutHR провела невелике дослідження, в ході якого визначила, що книги є чудовим рішенням такої проблеми! Ми обрали топ-5 книг, що безумовно є «must-read» для сучасного професійного рекрутера.

1) «Who? The A method for hiring (Solve your number one problem)» ( автори Джефф Смарт та Ренді Стріт)

З назви одразу стає зрозуміло, що автори наголошують на знайденому рішенні найголовнішої проблеми підприємств, а саме — людського ресурсу. Саме цей ресурс у ході створення та розвитку компанії є найскладнішим у пошуку. Знайти постачальника сировини так легко, дешевого трошки складніше, проте як чудово було б, якби потрібну людину на ринку праці було б також так легко знайти…Автори вважають, що причиною незгод у колективі та в самій компанії є не «що», а «хто», тобто не завдання, які ставляться перед підприємством, а люди, які їх виконують. І при правильному підборі співробітників класу «А» (так у даній книзі класифікують кандидатів найвищої кваліфікації) успіх бізнесу гарантовано! Для підбору даного класу робітників існують певні критерії та покрокова стратегія, яка чекає на Вас на сторінках «Хто? Вирішіть Вашу проблему номер один!»

2) «Work rules!» (автор Ласло Бук)

«Ми проводимо найбільше часу на роботі. І досвід на роботі не повинен бути демотивуючим чи неприємним». «Work rules» на Амазоні є книгою номер 1 про корпоративну культуру, бестселлером за версією New-York Times та входить до списку 15 найкращих бізнес-книг за версією Business Insider. Ми ж просто одноголосно відносимо її до «must-read» для професійного рекрутера. Ласло Бок — віце-президент Google з персоналу розповідає, чому саме в компанії «Google» хочуть працювати всі та як створити компанію, в якій би всі хотіли працювати. В Google цінують співробітників та дослухаються до них. Чим не компанія мрії? Автор сказав: «Наймайте тільки тих, хто кращий за всіх!», і йому це справді вдалося. Як саме? Це вже розкажуть Вам сторінки.

 

3) «First, break all the rules: what the world’s greatest managers do differently.» (автори Маркус Букінгем та Курт Коффман)

Ця книга одразу впала нам на око через свою незвичну назву. Для її написання дослідили роботу 80000 менеджерів світу. І тут розкрито секрети найкращих з них. Зазвичай люди, які роблять усе правильно, мають набагато менше шансів потрапити в історію, ніж ті, що ламають систему. Як не дивно, саме ця риса об’єднує найуспішніших менеджерів планети. (В історію потрапляють лише лідери!) Автори стверджують, що співробітників потрібно обирати не за досвідом роботи та навичками, а за талантом — такі правила для того, щоб досягти усього, що плануєш та бажаєш у бізнесі. Букінгем та Коффман категорично заперечують, що люди з бездоганною підготовкою можуть досягти усього, до чого прагнуть. Хочете зрозуміти, чому саме так? У книзі «First, break all the rules: what the world’s greatest managers do differently.» автори з радістю Вам все розкажуть.

4) “How to win friends and influence people” (автор Дейл Карнегі)

Як здобувати друзів, як впливати на людей, як зробити, щоб людина прийняла Вашу точку зору, або як змінити думку людини, не образивши її та не викликавши обурення, як надихати людей на успіх? Відповіді на ці питання знає Дейл Карнегі — американський психолог, педагог, письменник та оратор-мотиватор. Автор жив за таким принципом: «Немає поганих людей, а є неприємні обставини, з якими можна боротися, і зовсім не варто через них псувати життя і настрій навколишнім людям». Читаючи книгу « Як здобувати друзів та впливати на людей», слід почати з того, що вона є «must read» не тільки для рекрутерів, але і для всіх людей, що читають. Книга дає відповіді на багато життєвих питань — успіх у бізнесі, кар’єра, шлюб, дружба та довіра. Інших секретів розповідати не будемо:)

5) «Hire with your head» (автор Лу Адлер)

Лу Адлер — рекрутер з величезним досвідом, що зазнав змін та різних життєвих ситуацій. Хто, як не така людина, краще знає, що робити у будь-якій незвичайній ситуації? Третє видання «Hire with your head» оновлене новими case-studies та розкриттям теми важливості інтернету для найму найкращих співробітників. Всі ми живемо у діджитал ері та важливо не забувати, що все змінюється і те, що ти знав вчора, завтра уже буде не актуальним, а то й навіть застарілим. Отже, Лу Адлер розповість, як підібрати ідеального кандидата у нашому швидкопланному сучасному суспільстві і поділиться своїм неоціненним досвідом з усіма охочими прочитати «Hire with your head».

Якщо у вас виникли запитання з даної теми чи не тільки, будь ласка, залишайте їх у формі - спеціалісти AboutHR завжди на зв'язку!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Project management, управління проектами Саморозвиток