Фактори ідеального сервісу - навички клієнтоорієнтованого спілкування. Запрошуємо компанії до співпраці

Фактори ідеального сервісу - навички клієнтоорієнтованого спілкування. Запрошуємо компанії до співпраці

Замовляйте тренінг❗️ За темою: "Фактори ідеального сервісу - навички клієнтоорієнтованого спілкування"

Кому буде корисний цей тренінг?

Працівникам торговельного залу, адміністраторам, офіціантам, барменам, баристам та  працівникам сфери обслуговування.

Якщо ви керівник компанії, то цей тренінг значно спростить вашу роботу і навчить ваших працівників якісного клієнотоорієнтованого спілкування. 

Телефон для запитань та запису:

 [відкрити контакти]0679407540


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини