Комуінікація змін для неприбуткового сектору. Запрошуємо ознайомитись з деталями в відео від компанії "Фанк і Консалтинг"

Комуінікація змін для неприбуткового сектору. Запрошуємо ознайомитись з деталями в відео від компанії "Фанк і Консалтинг"

Більшість громадських проектів та діяльності спільнот націлені на реформу, зміну, трансформацію і розвиток. А що ж їм варто змінити в собі аби досягати успіхів? Про це короткі підказки у відео з тренінгу по маркетингу змін.

У відео коротка есенція порад для тих,чия діяльність націлена на трансформацію, розвиток і зміну культури чи поведінку інших.

Одна з порад - слідувати формулі IDEA. Її дослідники гарвардського інституту визначили як формулу успішнього сучасного бренду для громадських організацій. Але вона буде цікавою і для бізнесів, бо базуєтьс на принципах новітнього лідерства та цінності побудови звя"язку з аудиторією як партнерами, а не лише споживачами послуг.

Це відео, а також інші короткі відео матеріали про теорію коробок та комунікацію змін зможете знайти на сторінці у Фейсбуку https://www.facebook.com/funki.consulting/


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини