Про нас пишуть

Про нас пишуть

15 квітня у м. Вінниця проходила бізнес-конференція "Актуально про підбір, навчання, мотивацію персоналу» у якій брав участь і Центр розвитку персоналу "Геліос". Тетяна Нікіфорова виступила із доповіддю "Кадри, як капітал".

Підбирати та мотивувати персонал директорів та HR-менеджерів вінницьких підприємств навчали на конференції «Актуально про підбір, навчання, мотивацію персоналу», організованій корпорацією «RIA» та бізнес-клубом MoneyFest

Організатори обіцяють, що конференції на теми, що цікавлять представників малого та середнього бізнесу, стануть у Вінниці традиційними. Конференція зібрала тих вінничан, чиєї роботи вона безпосередньо торкалась - директорів та HR-менеджерів підприємств.

- Це вже друга така конференція у нашому місті. Плануємо, що вони стануть традиційними для нашого міста, щоб покращити ситуацію для підприємництва та економіки регіону взагалі. Хочемо, щоб від цього була користь для всіх вінничан, - говорить виконавчий директор бізнес-клубу «MoneyFest» Геннадій Поліщук.

Директор кадрової агенції «Вінкадри» Наталія Лаврик поділилася практичним досвідом, виклавши стратегію підбору персоналу для створення команди, що рухає бізнес угору. Спеціаліст каже, навіть якщо особистість має усі найкращі людські риси – це не запорука того, що разом з нею ви можете заробляти гроші. Особливо це стосується родичів та знайомих. Персонал має бути сприятливим для спільної роботи та виконувати функціональні обов'язки.

- Людям, які знають чітко, що їм потрібно, ми можемо ефективно допомогти знайти саме тих спеціалістів, які будуть приносити максимальний прибуток їх компанії, - розповідає Наталія Лаврик.

Секрети пошуку персоналу в Інтернеті через сайти по працевлаштуванню розкрила керівник проекту Robota.ria.ua Милослава П’ятак. Цей спосіб, вважає вона, найбільш швидкий та зручний – економить час та кошти. Старший менеджер з персоналу IT-компанії «ARICENT» Інга Коцюба каже, що для побудови успішної системи управління підприємству необхідно чітко прописати структуру та всі процедури з управління персоналом. Чітка регламентація дозволяє компанії «ARICENT» одночасно вести багато проектів.

Засновник центру розвитку персоналу «Геліос» Тетяна Нікіфорова запропонувала розглянути кадри, як капітал, його навчання – підвищення ефективності та конкурентоспроможності організації.

- Розвивати бізнес потрібно через розвиток людини, - каже вона.

Директор представництва «Центру міжнародного приватного підприємництва» Наталія Баландіна представляє американську структуру, яка допомагає малому та середньому бізнесу різними освітніми програмами по стандартах ведення бізнесу. Вона на практиці допомогла учасникам конференції зрозуміти, що не хлібом єдиним потрібно мотивувати персонал. Крім матеріальної та соціальної мотивації існує психологічна, розуміння та застосування цього поняття критично важливі для мотивування працівників, вважає вона.

Згоден зі спеціалістом фінансовий експерт «ОVB Алфінанц Україна» Олександр Пікулін. Його доповідь підтвердила, що цінних співробітників можна утримати методами, які полягають не лише в адекватній зарплатні.

Повернути науку на службу бізнесу у комплексній системі роботи з персоналом пропонує експерт бізнес-клуб «MoneyFest» Анатолій Шиян, автор унікальної типології економічної поведінки людини.

Якщо взяти модель поведінки людини в різних економічних ситуаціях, можна виділити 16 типів особистості. Підібравши до кожного з них свою «інструкцію по експлуатації» - оптимально керувати персоналом.

Віце–президент Міжнародної Торгової Палати, партнера міжнародного агентства «Investors in People» (Інвестори в Людей) представила технологію ефективного менеджменту та міжнародні стандарти якості в управлінні людьми.

- 94% людей, які працюють в організаціях сертифікованих “Investors in People” люблять свою роботу і компанію. Збільшення прибутків від цього в секторі малого бізнесу на чотири відсотки, в середньому – на 60, великому - 36 відсотків.

Завершила конференцію управляючий партнер юридичної групи «Право 24» Оксана Кукуть, яка розповіла про перспективи регулювання трудових відносин у разі прийняття проекту нового «Трудового кодексу». Він передбачає, серед інших, зміни в питаннях збереження комерційної таємниці, за розголошення якої працівники нестимуть адміністративну та фінансову відповідальність.

Джерело: Газета 20 хвилин (2011-04-20)

http://vn.20minut.ua/news/10196533



Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг