Описание курса

У сучасному, мінливому світі, розраховувати тільки на продуктову або операційну перевагу досить наївно. Лаг некопійованості практично в будь-якій галузі скоротився до мінімуму. А це означає, що основним генератором розвитку практично будь-якої компанії стає маркетинг.

Саме маркетинг створює додану цінність. І саме маркетинг виявляє потреби клієнта, які компанія може якісно задовольняти з вигодою для себе.

Маркетинг - це не набір інструментів, і як раз цілісне сприйняття маркетингу - це те, що зараз в найбільшому дефіциті. А адже саме цілісне сприйняття дає можливість приймати стратегічно правильні рішення, які дозволяють компанії успішно розвиватися і випереджати конкурентів.

Гарне уявлення про цілісний маркетинг дає "Головна маркетинова книга" Олексія Філаноського, яка буде презентована під час події. Ця книга вчить бізнес і маркетинг ставити правильні питання собі, покупцям, ринку, партнерам, і знаходити на підставі правильно заданих питань, оптимальні рішення.

Час проведення: 10 квітня 19:00 - 20:30

Місце : Волоська 8/5, 4 корпус, Києво-Могилянська Бізнес Школа

Добавить комментарий
При заполнении формы была допущена ошибка
Неверно заполненные поля отмечены красным.
Пожалуйста, проверьте форму еще раз.
Имя*:
Комментарий*:
не более 1000 символов (введено: 0)
Эл. почта*:
Проверочный код*:
5 английских букв:
 или Отменить
Оставить комментарий

Все курсы в Киеве, а также вузы в Киеве, колледжи и техникумы в Киеве, репетиторы в Киеве, тренинги в Киеве, работа в Киеве

Обратная связь