Курси
Projector

Product Marketing


  • 21000 грн 

Про курс

Курс Product Marketing у Projector Creative and Tech Online Institute.

Курс для початківців та мідл маркетологів, які хочуть працювати (або працюють) у продуктовій компанії. Дізнаємося про метрики, позиціонування та рісерч, про канали та експерименти, а ще отримаємо поради для кар'єри.

Що таке продакт маркетинг? Чим (не) займаються продуктові маркетологи? Навіщо їм розбиратися у воронках та каналах, і до чого тут експерименти? Запитань багато, а відповіді — на курсі Product Marketing. Куратор розповість, у чому крутість маркетингу в продуктових компаніях і навіщо ставати фахівцями цього напряму. Обіцяє мінімум води, максимум практики, кейсів, фідбека, живого спілкування та нетворкінгу.

Курс буде корисний для початківців та мідл маркетологів, які хочуть працювати (або працюють) у продуктових компаніях. Разом ми напрацюємо базові навички та дізнаємося про найновіші підходи у сфері. Знання з курсу стануть у нагоді для початку роботи з продуктом або в стартапі. Також обговоримо, чому саме такий старт найкращий для вашої кар'єри.

В рамках курсу розберемо:

  • що таке продуктовий маркетинг і навіщо він потрібний;
  • чим займається і за що відповідає продуктовий маркетолог;
  • про які особливості продакт лончів треба пам'ятати;
  • як працювати з метриками та як експериментувати у фанелах.

Куратор

Віктор Бусь, Head of Marketing at Restream.

Програма

Intro to Marketing

  • Що таке продуктовий маркетинг.
  • Навіщо він вам потрібний і з чого починатимемо.
  • Інтро з продуктом, з яким працюватимемо.

Product Metrics

  •  Які метрики головні у продукті.
  • Як правильно рахувати метрики.
  • На що дивитись, коли займаєтеся продуктовим маркетингом.

GTM 1.0

  • Що таке go-to-market strategy та які її основні компоненти.
  • Із чим працює продуктовий маркетолог.

Market Research

  • Як не зафакапити, навіть не почавши.
  • Аналіз ринку і користувачів.
  • Пошук та аналіз конкурентів.

Positioning & Messaging

  • Що таке позиціонування та з чим його їдять.
  • Відмінність позиціонування від меседжингу і що з цим робити ПММ-у.
  • І головне: як це все створити.

Лектор — Богдан Дроздов

Funnels

Що таке піратська воронка (і не тільки) і які її особливості:

  • AARRR;
  • ACD +;
  • TOFU-MOFU-BOFU.

Channels in GTM

  • Які канали використовують у go-to-market strategy.
  • Content marketing & SEO.
  • SEM & paid social (Google & Facebook).
  •  Lifecycle (emails & pop-ups).

Campaigns & Launches

  • Як готуватися та запускати маркетингові кампанії.
  •  Features, promos and in between.
  • Product launch types & tiers.

GTM 2.0

Збираємо все у красиву лонч кампанію.

Growth Marketing

  • Інтро у growth marketing: у чому його чарівність для будь-якого стартапу.
  •  Experiments.
  •  A/B tests.
  •  Hypothesis models.

Career

  • Як упорядкувати CV.
  • Проходження співбесід у великих компаніях.
  •  Чого очікують та що хочуть бачити стартапи.

Project

Відпрацюємо всі етапи на практиці — клієнтом стане реальний СааС продукт.

Категорії курсів


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Усі курси в Києві, а також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві