Курси
Projector

PR Beginning


  • 17000 грн 

Курс PR Beginning у Projector Creative and Tech Online Institute.

Про курс

Пройдемо шлях від основ до першої крутої публікації у ЗМІ. Навчимося професійно працювати в медіапросторі та зруйнуємо хибні стереотипи про піар.

PR фахівці в Україні часто мають негативну репутацію. У першу чергу через непрофесійну комунікацію з журналістами, нерозуміння того, як працює медіапростір та які запити у ЗМІ. Курс PR Beginning кидає виклик хибним стереотипам, а ви, наші юні PR падавани, станете головною зброєю.

Під час навчання робитимемо акцент на міжнародному піарі. Після курсу ваш пітч не потрапить на дошку ганьби у твіттері західного журналіста, а редактори не робитимуть скріни вашого невдалого прес релізу. Ви здобудете основи, після яких не буде соромно називати себе піарником, і зайдете у світ медіа з якісними публікаціями про свій бренд. Дізнаєтесь, як побудувати комунікацію з журналістами, щоб з’явитись у The Wall Street Journal та Forbes. Повірите, що потрапити на популярне ранкове шоу Америки зі своїм продуктом безкоштовно — реально.

Якщо на початку вам було страшно, ви не розуміли, куди рухатись і з чого почати роботу в піарі, то після курсу прийдуть ясність та послідовність. Навіть трохи кращі, ніж на другий день після похмілля ;)

Кураторка

Орися Хім’як, Ex-Head of PR у Reface — українському продукті, про який писали у Mashable, The Verge, Forbes, TechCrunch, Business Insider, VICE, Hypebeast, TNW.

Має понад 8 років досвіду в PR, три з яких займається міжнародним піаром продуктів і стартапів, зокрема Allset, Propertymate, Reface. У портфоліо Орисі — публікації в таких західних медіа, як Forbes, The Sun, The Verge, Financial Times, TechCrunch, Bloomberg, Digital Trends.

Більш ніж три роки працювала Head of Communications на одній із найбільших ІТ-подій Східної Європи — IT Arena. Про цей івент писали TNW, TechCrunch, tech.eu та понад 100 локальних медіа.

Програма

1. Intro

  • Основи PR + космічно круті й результативні кейси, до яких варто прагнути

2.  Основні канали роботи піарника

  • ЗМІ, події, колаборації, нагороди

3. Генерація інфоприводів

  • Newsjacking і колаборації

4. PR Strategy

  • З чого почати та як імплементовувати

5. Журналісти

  • Познайомитись, прийняти, полюбити

6. Робота з медіа в Україні

  • Чим це класно

7. Мам, про нас написали у Forbes, The Verge, Mashable

  • Як працюють західні ЗМІ

8. Соціальні ініціативи

  • Чому вони важливі у піарі

9. Ні, прес реліз не помер

  • Як написати так, щоб журналіст не закочував очі, коли його читатиме

10. PR тулзи, без яких ну ніяк

  • MuckRack, Mailtrack/Yesware, SimilarWeb

11. Пітч

  • Витончене мистецтво написання пітчу + приклади пітчів, на які відповідали WSJ, CNBC, Forbes

12. Метрики

  • Міфічна істота на ім'я Метрики: як їх визначати, знаходити та вимірювати
  • Піар у системі координат маркетингу та SEO

13. Курсова

  • Розробляємо інфопривід для вашого бренду
  • Шукаємо медіа під нього
  • Знаходимо журналіста і пишемо пітч
  • Отримуємо фідбек від журналіста.

Категорії курсів


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Усі курси в Києві, а також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві