
PR Beginning
Курс PR Beginning у Projector Creative and Tech Online Institute.
Про курс
Пройдемо шлях від основ до першої крутої публікації у ЗМІ. Навчимося професійно працювати в медіапросторі та зруйнуємо хибні стереотипи про піар.
PR фахівці в Україні часто мають негативну репутацію. У першу чергу через непрофесійну комунікацію з журналістами, нерозуміння того, як працює медіапростір та які запити у ЗМІ. Курс PR Beginning кидає виклик хибним стереотипам, а ви, наші юні PR падавани, станете головною зброєю.
Під час навчання робитимемо акцент на міжнародному піарі. Після курсу ваш пітч не потрапить на дошку ганьби у твіттері західного журналіста, а редактори не робитимуть скріни вашого невдалого прес релізу. Ви здобудете основи, після яких не буде соромно називати себе піарником, і зайдете у світ медіа з якісними публікаціями про свій бренд. Дізнаєтесь, як побудувати комунікацію з журналістами, щоб з’явитись у The Wall Street Journal та Forbes. Повірите, що потрапити на популярне ранкове шоу Америки зі своїм продуктом безкоштовно — реально.
Якщо на початку вам було страшно, ви не розуміли, куди рухатись і з чого почати роботу в піарі, то після курсу прийдуть ясність та послідовність. Навіть трохи кращі, ніж на другий день після похмілля ;)
Кураторка
Орися Хім’як, Ex-Head of PR у Reface — українському продукті, про який писали у Mashable, The Verge, Forbes, TechCrunch, Business Insider, VICE, Hypebeast, TNW.
Має понад 8 років досвіду в PR, три з яких займається міжнародним піаром продуктів і стартапів, зокрема Allset, Propertymate, Reface. У портфоліо Орисі — публікації в таких західних медіа, як Forbes, The Sun, The Verge, Financial Times, TechCrunch, Bloomberg, Digital Trends.
Більш ніж три роки працювала Head of Communications на одній із найбільших ІТ-подій Східної Європи — IT Arena. Про цей івент писали TNW, TechCrunch, tech.eu та понад 100 локальних медіа.
Програма
1. Intro
- Основи PR + космічно круті й результативні кейси, до яких варто прагнути
2. Основні канали роботи піарника
- ЗМІ, події, колаборації, нагороди
3. Генерація інфоприводів
- Newsjacking і колаборації
4. PR Strategy
- З чого почати та як імплементовувати
5. Журналісти
- Познайомитись, прийняти, полюбити
6. Робота з медіа в Україні
- Чим це класно
7. Мам, про нас написали у Forbes, The Verge, Mashable
- Як працюють західні ЗМІ
8. Соціальні ініціативи
- Чому вони важливі у піарі
9. Ні, прес реліз не помер
- Як написати так, щоб журналіст не закочував очі, коли його читатиме
10. PR тулзи, без яких ну ніяк
- MuckRack, Mailtrack/Yesware, SimilarWeb
11. Пітч
- Витончене мистецтво написання пітчу + приклади пітчів, на які відповідали WSJ, CNBC, Forbes
12. Метрики
- Міфічна істота на ім'я Метрики: як їх визначати, знаходити та вимірювати
- Піар у системі координат маркетингу та SEO
13. Курсова
- Розробляємо інфопривід для вашого бренду
- Шукаємо медіа під нього
- Знаходимо журналіста і пишемо пітч
- Отримуємо фідбек від журналіста.
Категорії курсів
-
Онлайн
-
Професійні, підвищення кваліфікації
Усі курси в Києві, а також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві
Коментарі
Залишити коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Дякуємо!
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.