Курси
Projector

Media Strategy


  • 19500 грн 

Про курс

Курс Media Strategy у Projector Creative and Tech Online Institute.

Діджитал маркетинг став необхідним інструментом для бізнесів, які хочуть рости у довгостроковій перспективі. Активно розвиваються інструменти діджитал медіа, які дають ширші технічні можливості для бізнесів знаходити аудиторію та комунікувати у різних форматах.

Але незважаючи на наявність на ринку багатьох можливостей опанувати ці інструменти, не вистачає комплексного стратегічного розуміння. Саме його отримаємо на курсі Media Strategy.

Для цього розберемося:

  • як використовувати різні інструменти для ефекту синергії;
  • які інструменти краще виконують ті чи інші специфічні завдання;
  • як побудувати комплексну стратегію для довгострокового системного зростання, а не епізодичних тактичних малоефективних активностей;
  • як ставити завдання для цих інструментів та вимірювати результати.

Куратор

Дмитро Кудінов. CEO inseed.marketing. Має більш ніж 10 років досвіду в діджитал маркетингу. Працював Strategy & Media Director на стороні агенції та CMO на стороні клієнта. У портфоліо — понад 100 реалізованих проектів для локальних та міжнародних брендів, серед яких Mastercard, Pepsi, MacPaw, TP-Link, Планета кіно та багато інших. Лектор освітніх проектів ЄБРР та ЄБА в Україні.

Програма курсу

Формулювання цілей на різних рівнях маркетингу та способи їх виміру

  • Бізнес цілі;
  • Маркетингові цілі;
  • Комунікаційні цілі;
    Медійні цілі.

Цільова аудиторія

  • Поняття цільової аудиторії, різниця між ЦА для креативу та для медіа кампанії;
  • Визначення вашої ЦА;
  • Сегментація;
  • Таргетинг.

СDJ (Customer Decision Journey) та комунікаційна стратегія

  • Що таке CDJ, як його правильно збудувати;
  • Що таке комунікаційна стратегія та як вона працює у диджиталі.

Іміджеві кампанії

  • Які завдання бізнесу вирішують;
  • Як працюють;
  • Як спланувати та реалізувати.

Brand Awareness та інші брендові показники

  • Для чого потрібні та як впливають на бізнес;
  • Як вимірювати дані показники.

Креатив у рекламі

  • Що таке насправді креатив у рекламі;
  • Як працює креатив;
  • Як створити креатив для діджитал медіа.

Дослідження

  • Навіщо бізнесу дослідження;
  • Які існують типи досліджень та які завдання вони вирішують;
  • Як провести власне дослідження.

Performance-кампанії

  • Завдання Performance-кампаній;
  • Планування;
  • Моделі оплати;
  • Інструменти;
  • Ключові показники;
  • Менеджмент та оптимізація.

Веб-аналітика

  • Як налаштувати збір даних;
    На які показники звертати увагу;
    Як використовувати аналітику для управлінських рішень щодо медійних кампаній.

Категорії курсів


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Усі курси в Києві, а також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві