Курси
Projector

Global marketing communications


  • 18000 грн 

Про курс

Курс Global Marketing Communications у Projector Creative and Tech Online Institute.

Правильна комунікація може врятувати. Бренд — від репутаційної кризи, компанію — від браку клієнтів, а команду — від конфліктів.

Курс Global Marketing Communication має на меті виростити з копірайтерів, маркетологів і піар менеджерів майбутніх керівників із комунікацій. А ще — показати, яку користь комунікації здатні приносити компаніям та стартапам.

За 2 місяці ви навчитеся:

  • створювати контент міжнародного рівня й оцінювати його якість і результат;
  • розробляти комунікаційні стратегії, ставити комунікаційні цілі та досягати їх;
  • мислити ширше: не в межах однієї ролі в компанії, а в межах комунікації загалом;
    працювати системно: не робити багато хаотичних кроків, а вибудовувати процес і систему роботи;
  • працювати з маркетологами та іншими командами.

Кураторка — Анастасія Марушевська, консультантка з комунікацій, контенту та креативу. У минулому — керівниця з комунікацій у Reface (70М+ користувачів) та Django Stars.

Програма курсу:

Тексти, їхня якість і втілення в комунікаціях:

  • Які тексти взагалі є в роботі над комунікаціями, хто їх пише, хто перевіряє та які особливості написання.
  • Як оцінювати якість текстів — своїх і чужих.
  • Особливості написання текстів англійською.
  • Сторітелінг і креатив.
  • Ведення блогу, контент стратегія та контент маркетинг.
  • Побудова редакції та менеджменту блогу, система збору інформації від стейкхолдерів, експертів.
  • Підготовка статей для зовнішніх публікацій в медіа і Медіумі: особливості та вимоги.

Репутація, піар та побудова бренду:

  • Що входить в роботу комунікаційника над репутацією бренду.
  • Стратегія побудови репутації через піар.
  • Що входить у бренд як робочий процес, як tone of voice та брендбук можуть спростити всім життя.
  • Кризовий менеджмент, реакція на негатив та як його передбачити.

Стратегія та взаємодія зі стейкхолдерами:

  • Що очікують від комунікаційних хедів у стартапах, ІТ компаніях, брендах.
  • Як збирати інформацію у стейкхолдерів і як не втратити фокус на бізнес цілях.
  • Як продавати свої ідеї стейкхолдерам та не погоджуватися з усім, що вони хочуть :)
  • Як бути речником компанії та ухвалювати рішення.
  • Розробка місії, візії та цінностей компанії і чому це важливо.
  • Визначення communication objectives, каналів комунікації, необхідної команди та бюджету.
  • Розробка та фіналізація комунікаційної стратегії.

Категорії курсів


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Усі курси в Києві, а також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві