Тренінг «Успішні телефонні переговори» 24 квітня - реєстрація продовжується

24 квітня компанія “AboutHR” проведе тренінг під назвою “Успішні телефонні переговори”
24 квітня компанія “AboutHR” проведе тренінг під назвою “Успішні телефонні переговори”, який буде максимально корисним для операторів call-центрів, співробітників клієнтської підтримки, професіоналів, що регулярно вирішують складні або конфліктні питання по телефону, а також для осіб, що хочуть отримати максимум позитивних результатів від професійного телефонного спілкування.
Метою тренінгу є розвиток комунікативних вмінь і навичок ефективного спілкування по телефону.
В результаті тренінгу учасники відпрацюють навички ділових переговорів по телефону, навчаться технологій досягнення успіху в переговорах з різними типами людей, ефективного використання методів активного слухання, постановки питань, аргументації та роботи із запереченнями, використовувати усі можливості голосу під час ділового спілкування з клієнтом по телефону, відпрацюють методи попередження та конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, тощо.
Ведучою тренінгу виступить Мирослава Барна, психолог-консультант, коуч, тренер компанії “AboutHR”, що має більш, ніж 8-ми річний досвід тренерської роботи з різними аудиторіями.
Деталі тренінгу, а також інформацію, як можна зареєструватись, Ви можете знайти тут.
Комментарии
Оставить комментарий
При заполнении формы была допущена ошибка
Неверно заполненные поля отмечены красным.
Пожалуйста, проверьте форму еще раз.
Большое спасибо!
Ваш комментарий отправлен и будет доступен на сайте после проверки администратором.
Другие статьи в категории Новости