Моє інтерв’ю для студентської газети Львівської Політехніки “Аудиторія”

Мова йде про те, як молодим митцям з своєї мрії зробити успішну та прибуткову справу без копійки капіталу та продюсерів. Даю покрокові алгоритми. Просто бери і роби.
А поки що тільки один важливий момент!
Коли нарешті знаходиться перший клієнт, найгрубіша помилка— не знати ціни за свої послуги. Не м’ямліть і не кажіть “Скільки дасте”!
Якщо ви тільки починаєте і не маєте навіть виставок, ціна має бути не збитковою, а такою, щоб окупилися матеріали і час, плюс мінімальний прибуток 20% для емоційної сатисфакції.
Якщо у вас вже є правильна сторінка у соцмережі, мін 10 постів, і вже продана хоча б одна картина, ціну можна піднімати на 100%.
Чим більше розвиваєте себе як бренд, тим більше має бути зростання ціни.
А ще, моє улюблене, щоб люди хотіли купувати, їм також треба показати, що уже хтось є вашим клієнтом!
Іменами своїх клієнтів, обов’язково погодивши з ними, треба торгувати.
Так і ви “зростаєте” в ціні!
Ось чому я вчу молодих митців. Що скажете?
Комментарии
Неверно заполненные поля отмечены красным.
Пожалуйста, проверьте форму еще раз.
Ваш комментарий отправлен и будет доступен на сайте после проверки администратором.
Другие статьи в категории Новости