Нова стаття в новому журналі для майстрів перманентного татуажу PERMANENT

Міжнародний професійний журнал для майстрів перманентного татуажу та власників салонів краси PERMANENT запросив мене вести бізнес-сторінку.
Перша стаття “Дати чи не дати... знижку клієнту?” наробила чимало розголосу та викликала шквал листів на мою пошту.
Що робити, якщо кожний другий клієнт вимагає знижки на процедури?
Як вчинити, щоб не втратити ні гроші, ні клієнта.
Наприклад, коли майстрів або адміністраторів запитують про вартість продукту або послуги, одразу пропонують найдешевший пакет або процедуру зі знижкою.
А далі таке:
клієнт купує саме те, що йому запропонували, а дорожчі продукти навіть не розглядаються.
Що ж відбувається?
- компанія не отримала прибутків,
- не продано решту товарів/послуг з продуктової лінії,
- усі зусилля на:
- побудову логістики,
- розширення асортименту,
- вигідно відрізнятися від конкурентів – витрачені марно.
Що ми отримаємо?
- клієнт не купує те, що йому пропонують,
- не говорить, що саме йому потрібно через економію інтелектуальних і емоційних зусиль,
- клієнт мовчки йде в інший магазин або звертається в іншу компанію, де працюють більш професійні менеджери.
Комментарии
Неверно заполненные поля отмечены красным.
Пожалуйста, проверьте форму еще раз.
Ваш комментарий отправлен и будет доступен на сайте после проверки администратором.
Другие статьи в категории Новости